Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä oudosta/sopimattomasta asiasta olet kiinnostunut?

Vierailija
24.01.2015 |

Mä olen aina ollut kiinnostunut mafiasta :) Vähän outoa ehkä tällaiselle keski-ikäiselle naiselle, mut joskus ihan teininä jostain syystä luin Kummisedän ja siitä se ajatus sitten lähti. Olen siitä saakka lukenut ihan tieteellisiäkin artikkeleja aiheesta ja keräänkin aihepiirin kirjallisuutta. Kaikki mahdolliset mafialeffatkin olen katsonut.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut apinoista. En mitenkään sopimattomassa mielessä, mutta kavereistani tämä kiinnostus laajuudessaan on outo.

Vierailija
42/61 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen masturboidessa naista esineellistäviä ja alistavia videoita. Esim. sellaisia, että vanha lihava "setä" hiplailee ja puolipakottaa seksiin nuoremman naisen, ja puhuu tuhmia kun huomaa tytön kiihottuvan käsittelystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:49"]

Katselen masturboidessa naista esineellistäviä ja alistavia videoita. Esim. sellaisia, että vanha lihava "setä" hiplailee ja puolipakottaa seksiin nuoremman naisen, ja puhuu tuhmia kun huomaa tytön kiihottuvan käsittelystä. 

[/quote]

Olen siis itse nainen. 

Vierailija
44/61 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksistä ja raskauksista. Ei ehkä sopimatonta, mutta kiehtovaa. Olen itse lapseton, eikä ole vauvakuumetta.

Hulluudesta. Vakavista mielenterveyden häiriöistä.

Salasuhteista, pettämisestä ja toisista miehistä/naisista. Näistä olen aina kuulemassa kieli pitkällä lisää, odotan että töissä paljastuisi joku työpaikkaromanssi ja lähes toivon, että joku pettäisi jotakuta ja hehkuttaisi ihanaa salasuhdettaan. Kellään muulla samaa?

Vierailija
45/61 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa äärettömästi nämä susilapset. Eli lapset joita kukaan ei ole kasvattanut. Eivät ymmärrä olevansa ihmisiä, vaan purevat, raapivat eivätkä kykene ilmaisemaan itseään. Googlatkaa, on äärimmäisen mielenkiintoista!

Vierailija
46/61 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minä taas kiihotun videoista, joissa vanhempi mies on passiivinen ja nuorempi nainen saa tehdä kaikkensa saadakseen miehen syttymään :-))

Olen myös nainen.

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:49"]

[/quote]

Vierailija
47/61 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään outoa olla kiinnostunut kuolemasta tai onnettomuuksista. Ihmismieli on sellainen, että kaikkia ne kiinnostavat. Katsokaa vaan vaikka verkkolehtien luetuimpien artikkeleiden otsikoita.

Vierailija
48/61 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsi-Saksan arkkitehtuurista.

Vierailija
49/61 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egeniikasta. Illuminatista. Sadomasokismista.Okkultismista.

Vierailija
50/61 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet täälläkin, jopa siinä määrin että melkein kaikkea mahdollista on tullut kokeiltua. Ainoastaan heroiinia, pcp:tä, metamfetamiinia, joitakin aakkosia sekä synteettisiä polttoja en tahdo testata.

Paras kokemus tähän asti on tullut sienistä. Ei ole maailma sen jälkeen enää sama.

Vierailija
51/61 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:49"]Katselen masturboidessa naista esineellistäviä ja alistavia videoita. Esim. sellaisia, että vanha lihava "setä" hiplailee ja puolipakottaa seksiin nuoremman naisen, ja puhuu tuhmia kun huomaa tytön kiihottuvan käsittelystä. 
[/quote]

Mistä tällainen video? Jostain syystä myös itseäni kiinnostava, toistaiseksi vain mielikuvitusessa.

Vierailija
52/61 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:00"]Synnytyksistä ja raskauksista. Ei ehkä sopimatonta, mutta kiehtovaa. Olen itse lapseton, eikä ole vauvakuumetta.

Hulluudesta. Vakavista mielenterveyden häiriöistä.

Salasuhteista, pettämisestä ja toisista miehistä/naisista. Näistä olen aina kuulemassa kieli pitkällä lisää, odotan että töissä paljastuisi joku työpaikkaromanssi ja lähes toivon, että joku pettäisi jotakuta ja hehkuttaisi ihanaa salasuhdettaan. Kellään muulla samaa?
[/quote]

Mulla myös mielenterveyden häiriöt. Lisäksi, ei niinkään pettämiset ja salasuhteet, mutta pariskuntien eroamiset! Ne kiinnostaa ja jaksan toimia keittiöpsykologina ja tukevana olkapäänä loputtomiin.

Vierailija
53/61 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän "mougli" -lapsista.

Vierailija
54/61 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:36"]

Siitä miten solut surkastuvat, kun ne eivät enää saa ravintoa. Lopultahan siitä seuraa eliön kuolema. Kiehtovaa.

ww

[/quote]

Vähän saman suuntainen. Minua kiinnostaa solujen välinen viestintä ja eri vuorovaikutukset. Etenkin immunologiaan on tullut perehdyttyä jo tosissaan ja luen aihepiirin viimeisiä tutkimuksia sitä mukaan kun niitä julkaistaan. 

Vierailija
55/61 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös suuronnettomuudet ja etenkin lento-onnettomuudet, mutta eivät kai nyt niin sopimattomia ole mielenkiinnon kohteena.

Vierailija
56/61 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoillislestadiolaisuudesta.

Joku väitti, että kaikkiahan kuolema ja onnettomuudet kiinnostaa. Minua ei. Eikä myöskään pettämiset ja jättämiset.

Vierailija
57/61 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monista asioista, joita täälläkin on lueteltu. Onnettomuudet, salaliitot, murhamysteerit ja katoamiset, sadomasokismi, pettämiset ja erot, jotkin sairaudet...

Vierailija
58/61 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:37"]Miehen hiki, hajut ja maut. Siis todella voimakkaasti haiseva pesemätön mies. Onneksi löytyy näitäkin miehiä puuhailuun  ;) Normi ihmisille kauhistus.

-Homomies-
[/quote]

Öö...miks tätä piti alapeukuttaa? Kyllä mäkin tykkään oman miehen hajusta. t: nainen.

Vierailija
59/61 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut kiinnostunut natsi-saksasta. Mn mielestä on kiehtovaa miten ihmiset on voineet mennä siihen mukaan ja ennen kaikkea miten se elämä sitten jatkui sodan jälkeen.

Vierailija
60/61 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse janoan satunnaisesti roskajulkkiksia koskevaa revittelevää uutisointia, ja vaikka selvästi janoaa moni muukin, kun sitä kerran on niin paljon, niin mä ainakin samaan aikaan halveksin tämän uutisoinnin olemassaoloa. Siis tyhmät ja pinnalliset ja julkisuushakuiset ihmiset kiinnostaa ja se, miksi ne on niin tyhmiä ja tekee pöljiä valintoja ja kertoo ja haluaakin kertoa niistä lehdille. Tosi-TV jossa esiintyy idiootteja (esimerkkinä Super-Marjo, miksei sitä tuu enää!) on kans hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä