Mistä oudosta/sopimattomasta asiasta olet kiinnostunut?
Mä olen aina ollut kiinnostunut mafiasta :) Vähän outoa ehkä tällaiselle keski-ikäiselle naiselle, mut joskus ihan teininä jostain syystä luin Kummisedän ja siitä se ajatus sitten lähti. Olen siitä saakka lukenut ihan tieteellisiäkin artikkeleja aiheesta ja keräänkin aihepiirin kirjallisuutta. Kaikki mahdolliset mafialeffatkin olen katsonut.
Kommentit (61)
Huumeista. Luin jo 12-vuotiaana kaikki löytämäni nuortenkirjat ja lehtiartikkelit, jotka kertoivat huumeiden käyttämisestä ja vaikutuksista. Muistan edelleen silloisesta Girls-nimisestä nuortenlehdestä lukemani artikkelin, jossa huumeiden vakikäyttäjä kuvaili ensimmäisiä kokeiluitaan. En muista lukeneeni koskaan mitään yhtä kiehtovaa. Aikuisiällä olen käyttänyt hirveästi aikaa huumekeskustelufoorumeita lukien yms. Olen myös kokeillut useaa näistä aineista, kaikkia tarkan harkinnan ja taustatutkimuksien jälkeen, vain kiinnostuksesta aineen vaikutukseen. Enkä mitään toistamiseen.
Kadonneiden henkilöiden tapauksista. Olen ollut jo lapsesta asti kiinnostunut niistä ja olen edelleen 19-vuotiaana. Jännittävää miten ihminen voi vain kadota taivan tuuliin! Ylen Kadonneet-sarja oli todella mielenkiintoinen, ja edelleen katselen sitä välillä Yle Areenasta. Nykyään tulee tv5:n jenkkiversio Kadonneet, mutta ei se ole yhtä mielenkiintoinen kuin kotimainen
HIV-tartunnoista ja AIDS:ista ekä erilaisista sairausepidemioista sekä lisäksi tuhohyönteisistä ja niiden torjunnasta. T. Hypokondrikko & epäluuloinen perfektionisti
Kaikesta. Sarjamurhaajat, onnettomuudet, sairaat seksuaaliset mieltymykset, katoamistapaukset. Kaikki häiriintynyt ja järkyttävä kiehtoo ja tämän olen saanut karvaasti maksaa mielenterveydelläni
Olen aina ollut sairaalloisen, nykyään hyvinkin kirjaimellisesti, kiinnostunut alkoholismista. Paitsi että olen ollut aina kiinnostunut lukemaan siitä, näkemään elokuvia siitä jne, leikittelin alkoholiin koukuttumisella parikymmentä vuotta ennen kuin lopulta oikeasti tulin alkoholistiksi. Enkä siis tarkoita että vain tykkäsin bilettämisestä, vaan paljon pallottelin sitä ajatusta miten pitäisi edetä melkein alkoholistiksi ennen kuin ikinä ymmärtäisi sitä maailmaa, ja ajattelin että lopetan sitten kun ymmärrän.
Yliluonnollisista ilmiöistä, horoskoopeista, karmasta,jälleensyntymästä yms. Ja sitten kuitenkin olen aika skeptinen kaikkea uskontoa ja uskomuksia koskevan suhteen.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:40"]
naisten käytetyt alushousut
[/quote]
Siis sellasetko johon on vahingossa tullut valkovuodot kun pikkuhousun suoja on jäänyt laittamatta/kesällä pershien hajuset alkkarit? Hyi helv..
Laihoista parikymppisistä blondeista ja niiden hatefuckingista.
Olen aina ollut kiinnostunut Saatanasta ja etenkin Luciferin hahmosta, tunsin tätä kohtaan sympatiaa jo melko nuorena. En ollut mikään kapinallinen, mutta kyseenalaistin jo nuorena tiettyjä arvoja ja miksi asiat tehdään kuten tehdään, jouduin kiusatuksi ja ulkopuoliseksi tämän takia...siitä kai tuo kiinnostuskin.
Ja ei, en usko sellaiseen Saatanaan joka haluaa veriuhreja ja jossa ilmenee kaikki paha ja pimeys. En tiedä miksi, mutta en vaan osaa ajatella asiaa niin. En ole luonteeltani noin muuten mikään "ymmärtäjä".
Ufoista ja avaruusolioista. Tuli luettua liian nuorena Von Dänikenin kirjoja, ja siitä se sitten lähti. Suurin toiveeni olisi itse nähdä tunnistamaton lentävä esine. Nyt kattelen vaan youtubesta.
Kirjoitin ensin, mutten sittenkään kehtaa edes anonyymisti kertoa :)
No kiinnostunut ja kiinnostunut. Mutta semmoset finnin tai paiseiden puristusvideot. Niin ällöttävää, mutta niin kehtovaa :D
Haluan muuttaa Detroitin kaupunkiin.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:40"]
Haluan muuttaa Detroitin kaupunkiin.
[/quote]Ja aloittaa siellä uuden elämän, ideoita riittää.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 03:14"]
HIV-tartunnoista ja AIDS:ista ekä erilaisista sairausepidemioista sekä lisäksi tuhohyönteisistä ja niiden torjunnasta. T. Hypokondrikko & epäluuloinen perfektionisti
[/quote]
Minullakin on suuri hiv- ja aids-kiinnostus. Olen syntynyt vuonna 1980 ja muistan pelänneeni aidsia valtavasti lapsena. Nyt pelon tilalle on tullut uteliaisuus.
Salaliittoteorioista! Oon satavarma, että esim. M / S Estonian uppoaminen ei ollut onnettomuus xD Myös kruunupäät kiinnostaa, varsinkin Romanovit :)
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 00:48"]Sukupuolitaudeista. Tiedän taudeista varmaan saman verran kuin lääkärit.
[/quote]
Haha samaistun :DD Ehkä osaksi tiedän niistä niin paljon, kun oli joskus suuret kammot tauteja kohtaan niin googlettelin kaikkee ja mietin täsmääkö oireet omiini :DDD