Miten jaksaa elää? :(
Olemme 20v vuotiaita poikaystäväni kanssa.
Puoli vuotta sitten huomasin ehkäisyn pettäneen vaikka e-pillereitä ajallaan olen aina syönyt.
Poikaystävä innoissaan lapsesta ja kovalla suostutuksella sai minutkin lapsen pitämään.
Nyt yhtäkkiä poikaystävästä tullut outo ja etäinen ja tänään vain ilmoitti että haluaa eron. Ilmoitan sitten lapsen järjestelyistä kun se syntyy. Poisti ja esti facebookissa ja puhelinnumeron. Emme siis asuneet yhdessä vaan minä vanhemmilla mutta vietin monia päiviä poikaystävällä ja lapsen synnyttyä ajattelin että voisimme olla yhteishuoltajat.
Nyt olen raskaana, hämmentynyt peloissani ja yksin :( Ero tuli ihan puskista. Miestä alkoi vain ahdistamaan.
Nyt stressaa että pitäisi etsiä asuntoa itselleni ja vauvalle ja harmittaa että iso osa sijaistöistäni menee vuokraan ja joudun etsimään työpäivilleni vauvalle hoitajan ja maksamaan siitäkin :( Paitsi että kannattavinta olisi olla vain toimeentulotuella niin saisi saman rahan kun maksavat vukran :(
Tekisi mieli vain kuolla kun ihminen jota on rakastanut ja on tärkein ihminen maailmassa, vain hylkää tuosta noin vain :(
Pelottaa kauheasti ja tuntuu niin yksinäiseltä enkä pysty tekemään mitään. Vain itkemään ja lukemaan kännykästä miehen eroviestiä
Kommentit (22)
En tiedä miten pysyn järjissäni maanantaihin :(
Luulin että miehen kanssa sisustaisimme lastenhuonetta ja ostelisimme vauvanvaatteita ja mies olisi synnytyksessä mukana. Mutta nyt olen vain kaikessa yksin :( Ilman asuntoa edes :( Pelottaa
Ap
Muista että hormonit vaikuttavat niin että olet herkällä päällä.
Muistan kun olin raskausaikana tosi herkillä.
Olin myös yh ja edelleen.