Harry pottereiden hagridin vanhemmat
Olen tässä lapselle pottereita lukiessani pohtinut tuota hagrid-hahmoa. Kun hänen äitinsä on jättiläinen ja isä ihminen, niin miten ne on seksiä päätyny harrastamaan. Tai siis mietin vaan kun normaalin miehen kokoinen penis jättiläisnaisen vaginassa...
Nyt pyörii aivan typeriä mielikuvia päässä :D
Kommentit (13)
Niin ja se isähän oli vielä pieni mies. :D Olen miettinyt ihan samaa, että kuinka se käytännössä onnistui.
Joo-o kieltämättä kummallisia mielukuvia tulee kun tuota miettii, mutta onneksi saduissa ei kaiken tarvikkaan olla aina niin loogista :-D
Hagridin isä oli velho, eli hän kai vaan sanoi "erecto engorgio" ja ryhtyi hommiin!
Miettinyt samaa.... ehkä koko mies kiipesi sisälle? Ja tais ukko tykätä kovasta menosta kun jättiläisethän on väkivaltaisia
Eikö ne vanhemmat ollu kummatkin jästejä.
Sekstailu varmaan samanlaista kuin suomalainen nainen ja intialainen/japanilainen mies. 41v m
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 23:55"]Eikö ne vanhemmat ollu kummatkin jästejä.
[/quote]
Ei, äiti oli jätti ja isä velho.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 23:55"]Eikö ne vanhemmat ollu kummatkin jästejä.
[/quote]
Hagridin äiti oli jättiläinen. Siksi se on niin iso
no naihan tosi erikokoiset koiratkin keskenään, ei tosin kauhean hyvä juttu jos joku englanninmastiffi vetelee pikkupuudelia tms.
munistus maksimus - sanoi isi, kun äitin pyllistävän näki
Hävettää myöntää, mutta olen miettinyt ihan samaa :D näitä kaikista oleellisimpia mysteereitä Potter-maailmassa... ehkä velho-isä käytti jotain taikajuomaa tai loitsua pikaiseen peniksen kasvatukseen? :'D
Voi kuvitella...:) Parempi ehkä noi sukupuolet ja koot noin päin...