Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No en olis uskonut. Odotan nyt toista lasta

Vierailija
08.09.2006 |

pitkän yrityksen jälkeen (2½v) esikoinen on tyttö. Ja nyt kun on kerrottu raskaudesta useammalle ihmiselle on kommentti lähes kaikilta ollut ,että nythän on pojan vuoro ja varmaan poikaa toivotte ja onhan ne pojat niin ihania ym...

ööö...siis mulle on aivan sama kumpiko tulee!!! Kunhan tulee!

Kyllä olen tätä raskautta toivonut niin pitkäääään että ainoa mitä toivon on että saan sen vauvan syliini vielä ja toivottavasti terveenä!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä sanoa, että olen aikas kateellinen... mäkin niin haluaisin toisen lapsen. :-)

Vierailija
2/16 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli jo kolme tyttöä.Nyt on neljä tyttöä ja viides tulossa, hyvä kun tietää jo etukäteen että on tyttö niin voi näille poika-intoilijoille sanoa ettei meille tule poikia!

Minullekin aivan sama kumpi tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen on poika ja muutama vk sitten syntyi tyttö ja KAIKKI sanoo:

Nyt teil sit on molemmat.....

Poika ja tyttö oi miten kiva....

noniin nyt sait sen tytön.....

AAARGHHHHHHH

Vierailija
4/16 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoinen on poika, ja toista odottaessa jotkut (anoppi, miehen siskontytöt, osa kavereista) jaksoivat jatkuvasti selittää, mietn nyt on tytön vuoro. Nimenkin olivat jo valmiiksi miettineet.

Kun toinen poika syntyi, alettiin saman tien selittää että " kyllä teidän nyt vielä täytyy yksi tyttö tehdä" .

Haloo?!? Meille toinen poika on ihan yhtä rakas emmekä todellakaan toivoneet jompaa kumpaa sukupuolta.

Koska nämä ääliöt oikein tajuavat, että lapsia ei tilata vaan saadaan jos saadaan?

Vierailija
5/16 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen esikoisenne on?

Vierailija
6/16 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa osuvasti sanottu. Ikävän totta :(

Vierailija
7/16 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin meille tokaistaan että onpa hyvä kun ei nyt enempää tarvitse tehdä!!! Tätä kuulee kaikilta, ihan puolivierailtakin.... eka olin ihan kysymysmerkkinä mutta vähitellen olen ymmärtänyt mitä ne tarkoittaa. Uskomatonta!

Vierailija
8/16 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siis yritystä takana 2½v. esikoinen on nyt 3½v.

Mutta jotenkin olen ihmeissäni noista kommenteista varsinkin kun näillä ihmisillä on tiedossa tuo pitkä yritys.

Ja edelleen on jotenkin epätodellinen olo koko raskaudesta. Ja toivon sydämmeni pohjasta vain että kaikki menee hyvin loppuun saakka.

ap

Vierailija
9/16 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti meille ei oo kukaan ikinä yhtään kertaa kukaan sanonut noin juntteja juttuja. Meillä on kaksi poikaa, eikä kukaan ole voivotellut eikä toivotellut eikä udellut tulevaisuudesta. Kerrankin voin hurrata junttien puolesta!

Vierailija
10/16 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kuinka tyhmiä ihmiset voivat olla. Meillä kaksi tyttöä sittän tuli poika ja sen jälkeen vielä tyttö, raskauksia on ollut 9! Iloitse vauvasta ja viis ihmisten puheista!

Vierailija
11/16 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme tyttöä ja tottakai kai odottivat tästä kolmannesta _jo_ poikaa, anoppikin sanoi, ei mitään muuta väliä kunhan on poika!!

Niin tai miten olis, ei muuta väliä kunhan terve.

Vierailija
12/16 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on niin tyhmiä... Tuntuu, ettei suurimmalla osalla oo mitään tajua asioiden oikeasta laidasta tässä lisääntymisessä. Möläytellään mitä sylki suuhun tuo... ja vaikka hyvää joskus tarkoittavatkin, niin usein paha mieli tulee siitäkin. =(

Itselläni joskus särähtää korvaan tuo " kunhan on terve" - fraasikin... hyväähän sillä tarkoitetaan tottakai, mutta onko se sairas tai vammainen lapsi sitten jotenkin vähemmän. Itse ottaisin millaisen lapsen vain, jos vain saisin.

Niin ja ap, 2½ vuotta on vielä lyhyt aika... Pidä lippu korkealla, äläkä piittaa kenenkään puheista!!

Vierailija
13/16 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotte mitä vaan. Olin jo ihan loppu siinä vaiheessa.

t. Kohta 6 vuotta yritystä takana ja voitte arvata missä vaiheessa nyt ollaan kun lasta ei vieläkään kuulu :(.

Vierailija
14/16 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläpäinkin noita kommentteja heitellään puolin ja toisin, useimmiten vaan sen takia, että on kiva puhua raskaudesta ja lapsista ja kaikista mahdollisuuksista. Mä olen ITSE sanonut, että tulis nyt tyttö, niin sais kokea senkin ilon, mutta eihän se tarkoita, etten mä poikaa toivoisi yhtä paljon! Se nyt on vaan sellaista tyhjää läpinää, kun pitää jotain puhua. Joku myös sanoi kaverille, jolle tuli kolmas poika, että olis nyt tullut tyttö vaihtelun vuoksi. Ja tämä oli sanottu ihan puhtaasti vitsillä, ja niin sen myös vastaanottaja ymmärsi. Tämä kolmas poika on meille kaikille tosi rakas.

Elämän läpi voi mammat mennä aina ajatellen toisista pahinta, mutta teillä on paljon kivempaa, jos ette nipota joka sanasta, mitä toiset suustaan päästää.

Vierailija
15/16 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottiin kertoessani kolmannesta raskaudesta, että " ettehän te enää olisi tarvinneet, kun teillä on jo molempia sukupuolia" . eli siis lisää lapsia " tehdään" vain, jos on " vasta" samaa sukupuolta :/....

onnea ap! äläkä välitä! ei kai tuo pahalla ole sanottu, ajattelemattomuutta vain.

Vierailija
16/16 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saaneet ekan lekurien avustuksella. Parissa tapauksessa luonto hoitanut loput lapset....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan