Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun pitäisi saada jullkis-Fb-kavereita. Suositelkaa!

Vierailija
23.01.2015 |

Siis ei mitään sivujen tykkäyksiä vaan ihan kavereita. Miksikö? Haluan lisää kavereita. Ei mitään Tuksuja tms. kiitos.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi saada lisää fb-kavereita? Eikö oikeat tutut riitä. Lisäksi FB:ssa on 5000 kaverin raja, ja tämä on tullut monilla julkkiksilla ajat sitten täyteen.

Vierailija
2/7 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun pitää saada jotain julkkiksia, että saan 100 kaveria täyteen, että näen uutisnauhan. En halua ketään tuttuja, kun poistin ne. En halua, että tutut kuulevat asioistani. Julkkiksille on ihan sama, kun ne ei kuitenkaan seurais mua. Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on kyllä ystäviä 89. Mulla oli yli 300 kaveria, mutta poisti yli kaksi sataa, koska rajasin kaverietani läheisimpiin. EN vain tajunnut, että uutisnauhakin häviää. On epistä, että ne, joilla on yli 100 kaveria, näkevät minun toimintani, mutta minä en näe kenenkään.

Vierailija
4/7 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän, että julkaisut voi piilottaa ihmisiltä, joiden et halua niitä näkevän?

Vierailija
5/7 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile sitä kirvesjonnea ja äitiään. kovasti kohuttuja julkkiksia nykyään.

Vierailija
6/7 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mica ikonen!

Vierailija
7/7 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut pyysi Tarja Turusen rumpali Mike Terrana yllättäen kaveriksi, kun oltiin joku puoli vuotta hänen kuviensa kommenteissa juteltu ja heitetty (surkeaa) läppää. Että siitä ku alat vaan jutella jonkun julkkiksen kanssa niin se ehkä aikanaan laittaa kaveripyynnön.