Kävin elokuvissa, ja nyt pelottaa
Ovesta alkoi purkautua katsojia mättökantamuksineen, eikä kenelläkään ollut maskia. Tuolirivit alkoivat täyttyä. Mies kuiskasi:”Onkohan noi rokotettu?” Teki mieli kysyä samaa asiaa ääneen. Lisää väkeä virtasi ovesta ilman maskia. Minä jouduin pakokauhuun, teki mieli lähteä pois. Jäimme kuitenkin katsomoon.
Nyt pelottaa. Voisivatko elokuvateatterit antaa vahvan maskisuosituksen ja ottaa rokotuspassin käyttöön sitten, kun se on mahdollista?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000008388994.html
Rehellisesti. Onko sulla ollut vastaavia tuntemuksia ravintolassa, leffassa ym?
Kommentit (31)
Jos kerran rouva on rokotettu, niin miksi ihmeessä kaikki muut elämää myöten pelottavat häntä niin helvetisti? Eikös hänen pitäisi olla turvassa?
Hohhoijjaa.
Olin pari viikkoa sitten täpötäydessä yökerhossa, eikä minulle tullut edes koko korona mieleen! Ei elämää voi lopettaa, varsinkaan kun en vieläkään taida tietää kuin 5 koronaan sairastunutta.
Yksi rokote. En osaa pelätä. En ajattele asiaa. En muutenkaan pelkää mitään etukäteen.
Olen elänyt ja elän kuten ennekin. K-tauti ei määritä tekemisiäni sillä riski se saada on pieni. Ja jos saan niin sitten sairastetaan. Mitä näitä vatuloimaan
Luin tuon Hesarista. Eipä tee mieli elokuviin syystä, että inhotaan noita " mässyttelijöitä" .
Miksi ei voi vain istua ja katsoa? Syöminen ei kuulu elokuvateatteriin. Jos ne popcornit ym kiellettäisiin alettaisiin käydä elokuvissa paljon useammin.
Kaikki rapistelu, syömisen äänet ja juoman kulautukset pois.
En käy noissa ja syy on, että en usko, että tänä korona-aikana nauttisin ruuhkaisista paikoista ollenkaan!
Ymmärrän hyvin. Itse olen myös ottanut tuplarokotteet, mutta käytän vielä kolminkertaisia maskeja ja sukkahousut vielä kiedon pään ympärille. Kotona myös pesen kaikki ruokaostokseni rätillä ja saippualla, ja kuivaan, ennenkuin laitan tavarat jääkaappiin ja muihin kaappeihin.
Ratkaisu kirjoitti:
En käy enää konserteissa tms. tapahtumissa. Vasta kun korona on kokonaan ohi.
Korona ei tule välttämättä olemaan koskaan kokonaan ohi, vaikka pandemia joskus laantuukin.
Vierailija kirjoitti:
Luin tuon Hesarista. Eipä tee mieli elokuviin syystä, että inhotaan noita " mässyttelijöitä" .
Miksi ei voi vain istua ja katsoa? Syöminen ei kuulu elokuvateatteriin. Jos ne popcornit ym kiellettäisiin alettaisiin käydä elokuvissa paljon useammin.
Kaikki rapistelu, syömisen äänet ja juoman kulautukset pois.
Minulla taas leffaan kuuluu popcornit. Jos ne kiellettäisiin, niin loppuisi leffassa käynti.
Ja elokuvateatterin tuotoista suurin osa tulee niistä herkkumyynneistä, leffalippu olisi varmaan joku 3-40euroa jos ei saisi syödä mitään samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rapistelu, syömisen äänet ja juoman kulautukset pois.Minulla taas leffaan kuuluu popcornit. Jos ne kiellettäisiin, niin loppuisi leffassa käynti.
Ja elokuvateatterin tuotoista suurin osa tulee niistä herkkumyynneistä, leffalippu olisi varmaan joku 3-40euroa jos ei saisi syödä mitään samalla.
Niinpä. Kuka jaksaa muutenkaan vain istua hiljaa paikallaan ja tuijottaa seinää edes syömättä mitään samalla?
Olen tuplarokotettu mutta alle 12-vuotiaalla lapsellani ei ole yhtään rokotetta ja iäkkään äitini rokotussuoja on jo vanhenemassa. Pelkään saavani koronan ja tartuttavani sen heihin.
Koronapassi myös leffateattereihin. ei ole vaikeaa. löytyy omakannasta.