Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöimmät asiat mitä olette tehneet

Vierailija
09.11.2021 |

Tuli mieleen kun äiti kertoi eilen että mä olin pienenä yrittänyt syödä koiran paskaa tien reunasta luullen sitä suklaaksi ja löytänyt makuuhuoneesta "ilmapallon" joka oikeasti oli kondomi ja olin leikkinyt sillä varmaan tunnin. Meinasin oksentaa🤢 nyt ensijärkytyksestä toivuttuani kiinnostaa onko muut tehneet jotain ällöä lapsena kuten esim tää mun.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin suuseksiä naiselle.

Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Voisin harkita uudestaan vain ja ainoastaan, jos nainen pitäisi huolta hygieniastaan ja olisi posliini. Muussa tapauksessa, NEVER AGAIN.

Vierailija
22/40 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löin vetoa tyttöystävän isän kanssa, että pystyn juoda puoli purkkia viikon rikkoontuneessa jääkaapissa seisonutta maitoa ja join😳 oli tosi ällö kokemus ja kadun sitä vaikka sainkin pullon Koskenkorvaa sen jälkeen. Meni puolivuotta ennen kuin join maitoa sen jälkeen, koska meni jotenkin halu juoda sitä tuon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki taas tuossakin maidon juonnissa oli? Yhen kossupullon takia?! Eikö oo varaa ostaa?

Vierailija
24/40 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin ekstaasissa samaa sukupuolta olevalle henkilölle "rakastan sinua"

Vierailija
25/40 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivonnut teinipojan huoneen kysymättä. Eka ja vika kerta

Mitä siellä sit oli?

Vierailija
26/40 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut sipulia jauhelihan päälle kun olin tekemässä hampurilaisia. Käytin pihviä sipulilta haisevissa kainaloissa tuomaan sipulin makua.

Kerran kun ei ollut juustoa, niin käytin pihviä hikisissä kiveksissä tuomaan juuston makua.

Vierailija
27/40 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kuuskymppisen papan nuolla mun saappaita ja sain siitä 400€.

Olin tuolloin 24v

Vierailija
28/40 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran haistelin mieheni likaisia kalsareita ja sormetin vessassa.

Vierailija
29/40 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ollut sipulia jauhelihan päälle kun olin tekemässä hampurilaisia. Käytin pihviä sipulilta haisevissa kainaloissa tuomaan sipulin makua.

Kerran kun ei ollut juustoa, niin käytin pihviä hikisissä kiveksissä tuomaan juuston makua.

Slurps! 👅

Vierailija
30/40 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin pienimunasen sörkkiä suolta, surkeinta ikinä

Vierailija
31/40 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillut ex-mieheni kanssa pissakakkaleikkejä. Kakannut muun muassa hänen vatsalleen. HYI HELVETTI!!!

Vierailija
32/40 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut maidonjuontikilpailun, jonka johdosta oksensin syöksy-tyylillä maitoa. 

Olen siivonnut synnärin vessan verestä pystyäkseni istumaan alas. Ja huomannut, että mun jäljiltä sama teurastamo.. joten siivoamaan jälleen, vaikka pyörrytti niin paljon väsymyksestä ja verenhukasta.

Olen pissannut alleni saadessani (se taisi olla neljäs tai viides peräkkäinen kerta) . Ja kyllä se oli ihan pissaa, tunnistan sen kyllä. Ahneella on pas.. pissainen loppu. 

Miehen kanssa oltiin hotellissa tuhannen tuubassa ja hän päätti hauskuuttaa mua pissaamalla hieman käytettyyn kortsuun ja heiluttelemalla sitä. Tottakai kumi petti ja yhdessä siivoiltiin hotellihuoneen lattialta kokolattiamatolta se eritemix, tai sen verran mitä nyt pystyi siivoamaan. 

Vierailija
33/40 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin pienimunasen sörkkiä suolta, surkeinta ikinä

Teidän tunteen mutta en ole kuitenkaan liian tarkka tällaisessa. Minun suoltani saa sörkkiä kuka tahansa.

T: Markku 54v

Vierailija
34/40 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esinahan alta löytyy maittavampa juustoa. Naminami!

Vierailija
35/40 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttänyt.

Vierailija
36/40 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastellut itseäni lihavampaa naista kännissä, vieläkin etoo vaikka vuosia jo

Vierailija
37/40 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjentänyt näytteenottoputkiloista eritteitä laskialtaaseen työkseni 🤮

Vierailija
38/40 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha!

Vierailija
39/40 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on noin paljon seksijuttuja? Mua ei ällötä lesboseksi, suuseksi, anaali, ryhmäseksi tai "rumat ihmiset". Vain sisäisesti rumat inhottaa. Ja joo, kaikkea on kokeiltu (no pissa- ja kakkaleikkejä ei, ei innosta).

Vierailija
40/40 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join sen maidon sen kossun takia koska olin alaikäinen ja oon yhä. Ei saa kossua kaupasta ja ei se tyttöystävän isäkään olis antanut ku se oli 100% varma et mä en suostu tai pysty juomaan sitä maitoa. Onneks rikos jo vanhentunut 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi