Oliko noloa? Ottaakohan mies vielä yhteyttä?
Tapasin eilen livenä nettideitin, jonka kanssa on viestitelty viimeiset kolme kuukautta. Mies ehdotti, että menisimme syömään thai-paikkaan, enkä kehdannut kieltäytyä, vaikka mun vatta ei kunnolla kestä maustetumpaa ruokaa, saati chiliä. No, tavattiin kyseisen paikan edessä ja mies vaikutti söpöltä sekä ulkoa että sisältä ja jutut meni sen verran yksiin, että tuntui, että tässä se nyt on. Mies oli selvästi kans todella innoissaan mun seurasta...! :) Tilattiin siinä sitten safkaa, tai mies tilasi ja tarjoutui maksamaan molemmille. Ehdotti sitten jotakin wingvangvogsoghnogh :D, en muista annosta, ja koska en noista mitään tienny sanoin vaan ok ja hymyilin. Annokset kun tuli pöytään, niin ruoka oli helkutin tulista ja tuntui että vedet tulee silmistä ja lieskat suusta. No reippaana tyttönä vedin pokkana koko lautasellisen ja puoli kannua jäävettä. Tuskin pystyin puhumaan koko aikana, enkä ihmeemmin kuullut mitä mies sanoi. Sitten vaan yllättäen vattassa alkoi kiertää mielettömästi ja mun oli nopeesti sanottava miehelle, että "nyt tulee paskat, sorry" ja juoksin persettä puristaen veskiin. Kun sain ripulit karmeiden kouristusten saattelemana tehtyä menin takasin pöytään, jossa mies istui jotenkin vaikeena... Jutut lopahti kun seinään ja mies alkoi valittaa kiirettään, vaikka aiemmin antoi kuvan, että hällä on koko ilta aikaa... Päästiin sitten raflan ulkopuolelle ja mies vastasi haliin ainoostaan pikaisesti ja jatkosta ei sovittu. Nyt mua alko pelottaa, että tähänkö tuo tyssäsi? Mokasinko pahastikin? Ottaakohan mies enää yhteyttä? Tai kehtaanko laittaa viestiä? Mitä teen? Mies oli tosissaan ihan kypä! Auttakaa!!
Kommentit (63)
Älä huoli!
Mulle eka turn off olisi ollut sinun kirjoitus"taitosi".
Sen jälkeen se, ettet saa suutasi auki ja ilmaistua mielipidettäsi ruoan suhteen.
Vasta kolmanneksi tuo sinun käytöksesi.
Mutta ehkä kaikista isoin turn off olisi että teet näin ilmoselvän provon, joka ei ole tippaakaan hauska.
Oletko ala-asteella vaiko vajaa?
Et selvästikkään ymmärrä meitä suolisto ongelmaisia. Hätä voi tulla heti ruokailun jälkeen.
Itseäni ei ainakaan haittaa jos nainen sanoo että joutuu menemään paskalle. Sanokaa oudoksi, mutta omalla tavallaan se olisi jopa hienoa. Ärsyttää suunnattomasti naiset jotka häpeilevät paskomisia tai edes pierimistä. Aikoinaan naiseni päästi kunnon pierut sängyssä halaillessa, naista nolotti, itseäni nauratti.
Se on normaalia, ja kaikki me paskotaan.
MUTTA!! kuka ihme haluaa naista joka ei kehtaa sanoa mitä haluaa? Kohta varmaan valitat miten mies pani perseeseenkin koska hän vain halusi, etkä millään kehdannut sanoa kun sillä se liukkarikin oli jo kädessä.Itse en voi laktoosia syödä ilman pillereitä, enkä pillereitä kanna mukanani kun ravintolaan menen. Varmistan AINA että ateriassa ei käytetä mitään missä on laktoosia. Miksi? koska muuten juoksen vessaan 5min sisällä ruokailusta. Tulee kauheat ilmavaivat ja kunnon ripuli.Jos sinulle tulee sama tulisesta, miksi ihmeessä et varmista että sellaista et kurkusta alas pistä? Vaikka edessäni olisi täydellinen nainen tyrkyttämässä suklaata, en söisi, koska en voi.Itse en ainakaan sinuun enää yhteyttä ottaisi.
Ihan normaalia, että paska lentää chilien jälkeen. Sen takia en syö tulista ruokaa kaupungilla, habaneroa jne.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 03:06"]Alapeukut sanasta "vatta". WTF?
[/quote]
Niin, mä annoin alapeukun, kun siinähän selkeästi ihmeteltiin sitä sanaa, "vatta???". Eli joku ei tuntenut ko. sanaa. Itse ihmettelin niitä yläpeukkuja, että onko ihmiset todella näin tietämättömiä.
Ehkä mies aatteli vaan että sulla on joku tarttuva tauti (mahatauti, norovirus), ja tuli siksi kiiren pois. Häiritseehän sellainen. Ei varmaan kuitenkaan täysi este tavata myöhemmin.
Et kai sä nyt sano ravintolassa "nyt tulee paskat" :D
Ei tosta nyt tuu mitään, kun se mies pitää sua nyt ladyboyna. Kun eihän tytöt kakkaa.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:33"]
Tapasin eilen livenä nettideitin, jonka kanssa on viestitelty viimeiset kolme kuukautta. Mies ehdotti, että menisimme syömään thai-paikkaan, enkä kehdannut kieltäytyä, vaikka mun vatta ei kunnolla kestä maustetumpaa ruokaa, saati chiliä. No, tavattiin kyseisen paikan edessä ja mies vaikutti söpöltä sekä ulkoa että sisältä ja jutut meni sen verran yksiin, että tuntui, että tässä se nyt on. Mies oli selvästi kans todella innoissaan mun seurasta...! :) Tilattiin siinä sitten safkaa, tai mies tilasi ja tarjoutui maksamaan molemmille. Ehdotti sitten jotakin wingvangvogsoghnogh :D, en muista annosta, ja koska en noista mitään tienny sanoin vaan ok ja hymyilin. Annokset kun tuli pöytään, niin ruoka oli helkutin tulista ja tuntui että vedet tulee silmistä ja lieskat suusta. No reippaana tyttönä vedin pokkana koko lautasellisen ja puoli kannua jäävettä. Tuskin pystyin puhumaan koko aikana, enkä ihmeemmin kuullut mitä mies sanoi. Sitten vaan yllättäen vattassa alkoi kiertää mielettömästi ja mun oli nopeesti sanottava miehelle, että "nyt tulee paskat, sorry" ja juoksin persettä puristaen veskiin. Kun sain ripulit karmeiden kouristusten saattelemana tehtyä menin takasin pöytään, jossa mies istui jotenkin vaikeena... Jutut lopahti kun seinään ja mies alkoi valittaa kiirettään, vaikka aiemmin antoi kuvan, että hällä on koko ilta aikaa... Päästiin sitten raflan ulkopuolelle ja mies vastasi haliin ainoostaan pikaisesti ja jatkosta ei sovittu. Nyt mua alko pelottaa, että tähänkö tuo tyssäsi? Mokasinko pahastikin? Ottaakohan mies enää yhteyttä? Tai kehtaanko laittaa viestiä? Mitä teen? Mies oli tosissaan ihan kypä! Auttakaa!!
[/quote]No ei tuo nyt niin hirveää ole. On tietysti mahdollista, että miehen kiinnostus meni, mutta ei pidä syyttää siitä itseään; noin olisi voinut käydä kenelle vain ja ei siitä siis kannata mitään huonoa omaatuntoa potea. Eikä se mieskään varmaan mitään negatiivista ajattele, vaikka ei enää osaisikaan suhtautua sinuun seksuaalisesti. Jotkut ruumiintoiminnot sun muut nolot asiat on vain joillekin liian iso juttu liian varhaisessa vaiheessa, vaikka ne ovatkin normaaleja asioita.
-Mies 29v-
Jos asetan itseni tuon miehen asemaan, niin ei minua haittaa se että huutelet paskaa ja tunget kättä ahteriin ravintolassa vaan se, että et osaa sanoa mitä haluat ja pystyt syödä.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:37"]
[/quote]Normaalisti vessaan mennessä tuo olisi tietysti turhan karkea tapa ilmaista asia, mutta jos on oikeasti housuun tulossa sillä sekunnilla, niin ihan ymmärrettävä kommentti, joka havainnollistaa ahdinkoa; eli ei ole aikaa kaunistella asiaa.
-Mies 29v-
Ei ota enää yhteyttä. Näin se vaan menee.
Joo, mut viitinkö laittaa viestiä? Mies on tosi ihku, enkä haluis menettää tätä juttua ton paskantamisen takia...:(. Viestinkö vai ootanko? Mitä tekisitte? Neuvoja, please! Oon tosi epätoivoinen!! ap
Kyllä toi minulle olisi turn off !
Mies
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:37"]
[/quote]Normaalisti vessaan mennessä tuo olisi tietysti turhan karkea tapa ilmaista asia, mutta jos on oikeasti housuun tulossa sillä sekunnilla, niin ihan ymmärrettävä kommentti, joka havainnollistaa ahdinkoa; eli ei ole aikaa kaunistella asiaa.
-Mies 29v-
[/quote]
Kiitti! Tää oli tosi rohkaseva kommentti!! Ja sä miehenä tiedät!! :):):) ap
Koita laittaa viestiä, jos sua oikeasti kiinnostaa, et sä siinä juuri mitään menetäkään.
Itsellenikin kävi vähän aikaa sitten kivan miehen seurassa pari noloa juttua, mutta ei se maailma siihen kaadu.
Taidat olla aikamoinen läpipasko, jos ripuli tulee välittömästi ruuan syötyäsi!
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:44"]Kyllä toi minulle olisi turn off !
Mies
[/quote]
Tää on just niin tätä, et miehet saa rauhassa paskoo ja pieree, mut naisten pitäis alkaa muumeiks ja ommella perseenreikä umpeen!