Oliko noloa? Ottaakohan mies vielä yhteyttä?
Tapasin eilen livenä nettideitin, jonka kanssa on viestitelty viimeiset kolme kuukautta. Mies ehdotti, että menisimme syömään thai-paikkaan, enkä kehdannut kieltäytyä, vaikka mun vatta ei kunnolla kestä maustetumpaa ruokaa, saati chiliä. No, tavattiin kyseisen paikan edessä ja mies vaikutti söpöltä sekä ulkoa että sisältä ja jutut meni sen verran yksiin, että tuntui, että tässä se nyt on. Mies oli selvästi kans todella innoissaan mun seurasta...! :) Tilattiin siinä sitten safkaa, tai mies tilasi ja tarjoutui maksamaan molemmille. Ehdotti sitten jotakin wingvangvogsoghnogh :D, en muista annosta, ja koska en noista mitään tienny sanoin vaan ok ja hymyilin. Annokset kun tuli pöytään, niin ruoka oli helkutin tulista ja tuntui että vedet tulee silmistä ja lieskat suusta. No reippaana tyttönä vedin pokkana koko lautasellisen ja puoli kannua jäävettä. Tuskin pystyin puhumaan koko aikana, enkä ihmeemmin kuullut mitä mies sanoi. Sitten vaan yllättäen vattassa alkoi kiertää mielettömästi ja mun oli nopeesti sanottava miehelle, että "nyt tulee paskat, sorry" ja juoksin persettä puristaen veskiin. Kun sain ripulit karmeiden kouristusten saattelemana tehtyä menin takasin pöytään, jossa mies istui jotenkin vaikeena... Jutut lopahti kun seinään ja mies alkoi valittaa kiirettään, vaikka aiemmin antoi kuvan, että hällä on koko ilta aikaa... Päästiin sitten raflan ulkopuolelle ja mies vastasi haliin ainoostaan pikaisesti ja jatkosta ei sovittu. Nyt mua alko pelottaa, että tähänkö tuo tyssäsi? Mokasinko pahastikin? Ottaakohan mies enää yhteyttä? Tai kehtaanko laittaa viestiä? Mitä teen? Mies oli tosissaan ihan kypä! Auttakaa!!
Kommentit (63)
Jollain taitaa olla vähän tylsä perjantai-ilta. Vaan ei se mitään, niin on mullakin :D
Käytös ymmärrettävä, mutta sanavalinta väärä. Voi olla,että mies koki käytöksesi liian brutaalina, etkä kiinnosta enää. On tietysti mahdollista, että mies pitää sinusta kovasti ja haluaa jatkaa tapailuanne tuosta episodista huolimatta. Sen varalta voit lähettää pienen viestin ja kehua iltaa ja pahoitella omaa käytöstäsi. Sitten näet, onko sinulla vielä mahdollisuuksia.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:33"]Tapasin eilen livenä nettideitin, jonka kanssa on viestitelty viimeiset kolme kuukautta. Mies ehdotti, että menisimme syömään thai-paikkaan, enkä kehdannut kieltäytyä, vaikka mun vatta ei kunnolla kestä maustetumpaa ruokaa, saati chiliä. No, tavattiin kyseisen paikan edessä ja mies vaikutti söpöltä sekä ulkoa että sisältä ja jutut meni sen verran yksiin, että tuntui, että tässä se nyt on. Mies oli selvästi kans todella innoissaan mun seurasta...! :) Tilattiin siinä sitten safkaa, tai mies tilasi ja tarjoutui maksamaan molemmille. Ehdotti sitten jotakin wingvangvogsoghnogh :D, en muista annosta, ja koska en noista mitään tienny sanoin vaan ok ja hymyilin. Annokset kun tuli pöytään, niin ruoka oli helkutin tulista ja tuntui että vedet tulee silmistä ja lieskat suusta. No reippaana tyttönä vedin pokkana koko lautasellisen ja puoli kannua jäävettä. Tuskin pystyin puhumaan koko aikana, enkä ihmeemmin kuullut mitä mies sanoi. Sitten vaan yllättäen vattassa alkoi kiertää mielettömästi ja mun oli nopeesti sanottava miehelle, että "nyt tulee paskat, sorry" ja juoksin persettä puristaen veskiin. Kun sain ripulit karmeiden kouristusten saattelemana tehtyä menin takasin pöytään, jossa mies istui jotenkin vaikeena... Jutut lopahti kun seinään ja mies alkoi valittaa kiirettään, vaikka aiemmin antoi kuvan, että hällä on koko ilta aikaa... Päästiin sitten raflan ulkopuolelle ja mies vastasi haliin ainoostaan pikaisesti ja jatkosta ei sovittu. Nyt mua alko pelottaa, että tähänkö tuo tyssäsi? Mokasinko pahastikin? Ottaakohan mies enää yhteyttä? Tai kehtaanko laittaa viestiä? Mitä teen? Mies oli tosissaan ihan kypä! Auttakaa!!
[/quote]
Teillä meni tosi yksiin mutta et sitten voinut puhua tai kuunnella?