Tiktok-trendi: vanhemmat satuttavat lastaan ja nauravat lapsen itkulle
Kommentit (10)
Lapsia onkin hyysätty jo ihan tarpeeksi. Vahvimman oikeus on ainoa oikea elämännuora.
Mitä tahansa katsojien klikkausten eteen...
Tällaista tämä tunnetaitoisten milleniaalien kasvatus on. Anopit ovat hirviöitä, jos uskaltavat antaa lapselle karkkia kerran vuodessa, mutta itse säikytellään lasta ja vielä kuvataan se kaikkein naurettavaksi ja nähtäväksi.
Uskoisin, että muutaman vuoden päästä tullaan näkemään, kuinka nämä nykylapset vetävät vanhempiaan oikeuteen yksityisyyden rikkomisesta, kun kaikki on kuvattu ja laitettu nettiin pedareita varten.
Kiinalaiset onnistuvat suunnitelmassaan tuhota läntinen sivistys. Sitä vartenhan tämä paskasovellus on keksitty. Kohta tulee varmaan joku m*rhachallenge.
Aluksi naureskeltiin pelästyneille tai kaatuiluveille lemmikeille, sitten siirryttiin lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Tällaista tämä tunnetaitoisten milleniaalien kasvatus on. Anopit ovat hirviöitä, jos uskaltavat antaa lapselle karkkia kerran vuodessa, mutta itse säikytellään lasta ja vielä kuvataan se kaikkein naurettavaksi ja nähtäväksi.
Uskoisin, että muutaman vuoden päästä tullaan näkemään, kuinka nämä nykylapset vetävät vanhempiaan oikeuteen yksityisyyden rikkomisesta, kun kaikki on kuvattu ja laitettu nettiin pedareita varten.
Uskotko että pedarit syttyy munavideoista?
Tuosta on helppo laittaa videotodiste kun tekee lasun!
Vierailija kirjoitti:
Mitä tahansa katsojien klikkausten eteen...
No mut ei se mitään haittaa jos mun lapsi ei enää ikinä halua leipoa tai koittaa muutakaan mun kanssa kun sain Töktökissä tykkäyksen. Mä oon somepersoona hei.
Vaikka mitä tuo jutussakin haastateltu suomalainen isä väittää, niin näissä ei ikinä ole lapsen etu ensimmäisenä vaan vanhemman ahneus.
No onpa hirveetä 🥚😭