Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiktok-trendi: vanhemmat satuttavat lastaan ja nauravat lapsen itkulle

Vierailija
25.08.2023 |

https://yle.fi/a/74-20046953

Mitä aktuaalista v*ttua?!

Ihminen on hirvein laji maan päällä!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa hirveetä 🥚😭

Vierailija
2/10 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia onkin hyysätty jo ihan tarpeeksi. Vahvimman oikeus on ainoa oikea elämännuora.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa katsojien klikkausten eteen...

Vierailija
4/10 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista tämä tunnetaitoisten milleniaalien kasvatus on. Anopit ovat hirviöitä, jos uskaltavat antaa lapselle karkkia kerran vuodessa, mutta itse säikytellään lasta ja vielä kuvataan se kaikkein naurettavaksi ja nähtäväksi.

Uskoisin, että muutaman vuoden päästä tullaan näkemään, kuinka nämä nykylapset vetävät vanhempiaan oikeuteen yksityisyyden rikkomisesta, kun kaikki on kuvattu ja laitettu nettiin pedareita varten.

Vierailija
5/10 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset onnistuvat suunnitelmassaan tuhota läntinen sivistys. Sitä vartenhan tämä paskasovellus on keksitty. Kohta tulee varmaan joku m*rhachallenge.

Vierailija
6/10 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi naureskeltiin pelästyneille tai kaatuiluveille lemmikeille, sitten siirryttiin lapsiin.

Vierailija
7/10 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista tämä tunnetaitoisten milleniaalien kasvatus on. Anopit ovat hirviöitä, jos uskaltavat antaa lapselle karkkia kerran vuodessa, mutta itse säikytellään lasta ja vielä kuvataan se kaikkein naurettavaksi ja nähtäväksi.

Uskoisin, että muutaman vuoden päästä tullaan näkemään, kuinka nämä nykylapset vetävät vanhempiaan oikeuteen yksityisyyden rikkomisesta, kun kaikki on kuvattu ja laitettu nettiin pedareita varten.

Uskotko että pedarit syttyy munavideoista?

Vierailija
8/10 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on helppo laittaa videotodiste kun tekee lasun!

Vierailija
9/10 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tahansa katsojien klikkausten eteen...

No mut ei se mitään haittaa jos mun lapsi ei enää ikinä halua leipoa tai koittaa muutakaan mun kanssa kun sain Töktökissä tykkäyksen. Mä oon somepersoona hei.

Vierailija
10/10 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä tuo jutussakin haastateltu suomalainen isä väittää, niin näissä ei ikinä ole lapsen etu ensimmäisenä vaan vanhemman ahneus.