Saako kaverin miestä yrittää?
Jos se on hot ja haluaa sen ainakin sänkyyn asti. Mitä mieltä?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:35"]Ei, ei ja vielä kerran ei. Kai sinä pystyt vapaan miehen etsimään? Niitäkin on aivan varmasti. Menetät ystäväsi ikuiseksi ajaksi ja muut yhteiset ystävät halveksisivat sinua. [/quote] no en oo löytäny sellaista, johon tuntisin näin suurta himoa. Jos saan miehen, ei haittaa vaikka kaverin menetän.
[/quote]
Luuseripöpö sun kanssa. Missä on sun itsekunnioitus nainen?
[/quote] miten itsekunnioitus tähän liittyy?
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:23"]Kyllä mulle ainakin kävis jos naiseni kaverit yrittäis mua. Miksi ei? Seksiä se vaan olis ja jos se osais olla hiljaa ja tunteilematta niin ei tulis ongelmiakaan.
[/quote]
Miksi alapeukut tähän ja siihen mussä toivoin ap:n olevan naiseni kaveri?
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:31"]Joo nyt vittu.
Muista kertoa kaverilleskin sitten aikeistasi, viimeistään toteutuksen jälkeen. Sehän saattaa vaikka ilahtua kun sulla ja sen miehellä on niin läheiset välit, ehkä tarjoaa kahvit.
[/quote] miksi täällä tulee näin hyökkääviä vastauksia? Luulin, että palstalla puolletaan varattujen pokaamista :o sen miehen asiahan se on lähteekö mun mukaan.
[/quote]
Väärä palsta. Sorry.
Nii juu susta onkin ollu täällä keskustelua tänään. :) Oot se dille ku lähettelee kaverin poikaystävälle viestejä ja ne nauraa sulle yhessä! :D
Olipas mielenkiintoinen kokeilu tämä provo. Nimittäin suurin osa on sitä mieltä, ettei ole oikein. Kun taas tässä aikaisemmin tekemässäni ketjussa isoin osa oli sitä mieltä, että varatun yrittämisessä ei ole mitään pahaa :D http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4370438/saako_varattua_yrittaa jännä toi teidän vaihtuva moraalikäsitys, heti kun on kaveri kyseessä niin ei olekaan okei :D miten varatun yrittäminen on yhtään sen perustellumpaa vaikkei tuntisi hänen kumppaniaan? Siinäpä teille pähkinää. Ap
Nostetaampa nyt, että te kaikki idiootit näätte tämän. :) en tarkoita, heitä, jotka olivat ekassa ketjussakin vastaan, vaan näitä palstan kaksinaismoralisteja ;) ap
No tottakai SAA, mutta ei pidä ihmetellä, jos ei kaveri sen jälkeen halua olla tekemisissä. ;)
Kylläpä tuli hiljaista? No eipä siinä, hävetkää rauhassa apinat ;) ap
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:31"]Joo nyt vittu.
Muista kertoa kaverilleskin sitten aikeistasi, viimeistään toteutuksen jälkeen. Sehän saattaa vaikka ilahtua kun sulla ja sen miehellä on niin läheiset välit, ehkä tarjoaa kahvit. [/quote] miksi täällä tulee näin hyökkääviä vastauksia? Luulin, että palstalla puolletaan varattujen pokaamista :o sen miehen asiahan se on lähteekö mun mukaan.
[/quote]
No enpä kuule tiedä kun en tätä palstaa edusta vaan ihan yksittäistä ihmistä. Tällaisiin kirjoituksiin vastaan aina samoin.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:31"]Joo nyt vittu.
Muista kertoa kaverilleskin sitten aikeistasi, viimeistään toteutuksen jälkeen. Sehän saattaa vaikka ilahtua kun sulla ja sen miehellä on niin läheiset välit, ehkä tarjoaa kahvit. [/quote] miksi täällä tulee näin hyökkääviä vastauksia? Luulin, että palstalla puolletaan varattujen pokaamista :o sen miehen asiahan se on lähteekö mun mukaan.
[/quote]
No enpä kuule tiedä kun en tätä palstaa edusta vaan ihan yksittäistä ihmistä. Tällaisiin kirjoituksiin vastaan aina samoin.
[/quote] hyvä, jos sinun moraalisi ei lipsu niinkuin eräillä täällä :) tämä oli siis provo/testi, en oikeasti ole iskemässä kenenkään miestä, en kaverin, enkä kenenkään muunkaan. Kiitos sinulle vastauksestasi. :) ap
Kuormasta ei saa syödä. Se on epäsolidaarista.