Miksi miehet tuijottavat, kun käyn lenkillä?
Olen pitkä ja isokokoinen nuori nainen. Muut lenkkeilijänaiset ovat yleensä hoikkia ja lyhyitä. Katsovatko miehet minua huvittuneesti? Hyvin tiivis se katse on ja tuntuu, kuin se porautuisi lävitseni ja miehet tietäisivät mitä ajattelen ja tunnen sillä hetkellä.
Tulee hyvin epävarma ja nolostunut olo :(
Kommentit (59)
Nykyisin on jotain ihan ihme tuijottajia lenkkipoluilla.
Juu joskus naisetkin tuijottaa pelottavasti.
Toinen nainen
Olen 178cm pitkä, tiimalasivartaloinen, mutta 20kg ylipainoa, jotka yritän saada pois. Paino on siis kerääntynyt sillä tavalla hyvin, ettei ole isoa mahaa.
Pitkä vaalea tukka letillä. Ei meikkiä yleensä lenkillä, eli pari näppyä voi näkyä ja punoitusta kasvoissa.
Olenko pelottava kun olen niin iso?
Ap
Miehet ajattelevat "Onpa upea nainen"
M50
Koska miehet on miehiä ja juoksevan naisen takamus ja rinnat heiluu juostessa. No brainer.
Vierailija kirjoitti:
Olen 178cm pitkä, tiimalasivartaloinen, mutta 20kg ylipainoa, jotka yritän saada pois. Paino on siis kerääntynyt sillä tavalla hyvin, ettei ole isoa mahaa.
Pitkä vaalea tukka letillä. Ei meikkiä yleensä lenkillä, eli pari näppyä voi näkyä ja punoitusta kasvoissa.
Ap
Noiden lähtötietojen pohjalta luulisin että ennemminkin ihalevat sinua, kuin pitävät pelottavana
Vierailija kirjoitti:
Miehet ajattelevat "Onpa upea nainen"
M50
En usko. :( Olen niin iso.. kivasti kuitenkin sanottu…
Ap
Ootkohan seksikäs niiden miesten mielestä, jotka tuijottavat?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hah, no et todellakaan ole pelottava. Miehet eivät tuijota varmaankaan sen takia vaan ihan jonkin muun takia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et ole. Olet todennäköisesti vaan aika viehättävän näköinen kun viiletät eteenpäin.
Me miehet ollaan sellaisia yksinkertaisia putkiaivoja että me joskus unohdutaan katselemaan viehättäviä juttuja.
Koeta kestää ja tsemppiä liikkumiseen.
Kiitos
Ap
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet on miehiä ja juoksevan naisen takamus ja rinnat heiluu juostessa. No brainer.
Ei heilu, koska käytän peittäviä vaatteita. Häpeän isokokoisuuttani etten kehtaa käyttää vartalonmyötäisiä vaatteita. Liikkuessa siis collegehousut tai muut ulkohousut ja parkatakki. Lämpimmillä ilmoilla lyhyt tuulitakki, mutta nolottaa kun pepun muodot näkyy silloin.
Tissit on pienet, niissä ei ole heilumista..
Ap
Jos eivät tuijottaisi, kyselisit täällä "miksi miehet eivät tuijota??"
M G T O W\ kirjoitti:
En kehtaisi ikinä, sillä en ole tottunut miesten tuijotuksiin vaan enemmänkin tottunut siihen, ettei kukaan katso tai halua minua..
Kuka mies nyt haluaisi itsensä kokoisen tai isomman, naisen? Olen montaa miestä pidempi ja isompi..
Ap
Kannattaa keskittyä nyt vain siihen liikuntaan ja omiin tavoitteisiin.
Ihmiset katselee, big deal. Jos saat sen 20kg pudotettua pois niin ei se ainakaan katseita vähennä. Se on se elämä sellaista että näyttävät naiset keräävät katseita.
Tai mitä mieltä itse ap olet tähän?
Vierailija kirjoitti:
M G T O W\ kirjoitti:
En kehtaisi ikinä, sillä en ole tottunut miesten tuijotuksiin vaan enemmänkin tottunut siihen, ettei kukaan katso tai halua minua..
Kuka mies nyt haluaisi itsensä kokoisen tai isomman, naisen? Olen montaa miestä pidempi ja isompi..
Ap
No monikin.
Taidat olla aika nuori vielä, vähän hupsuja ajatuksia :-D
Miehet nyt tuijottaa aina, jotkut tervehtiikin. Huuliaan lipovat kiimaisesti tuijottavat on ehkä hieman outoja, mutta pääosin ihan kivoja.
Ööööööööööööööö?