Mies jätti noin kuukausi sitten
Pitäisikö tappaa itsensä? Mietin vaa n kun mies jätti niin ei ole mitään järkeä tehdä yhään mitään koksan se lähi. Mies on niin tymä kojnsanaan ja ei ymmärrä että olin paras naien mitän sillä o ikinä ollut.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
M G T O W....M G T O W....M G T O W....
Miehet on ks9ipäitä
ap
Ei tuu ikinä samaan ytä hyvää naista.
ap
Voisit mennä äidinkielen tunnille.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olitte yhdessä?
noin puol vuotta mutta se ol tosi rakkautta
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Juopponaista?
Vierailija kirjoitti:
Voisit mennä äidinkielen tunnille.
mulla on lukihäriö joten äl ä valita
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Juopponaista?
en oo ees palja juonut kun mulla on lukuhäiriö ja mitä haittaa jps juon kun haluiun kuolla kun mies jätti ja hän oli mun elämän suurin rakkaus ja en olem edes jupppo jos juon kun mies on jättänyt enkä ole edes pakjoa juonut tänään
Sutä paitsi onko teidän meihet jättänee tteitä jos ei niin ette voi ymmärtää kuinka suren
ap
mut se ei ikinä eaaa näin nhyvää naista ikinä enää olen pars kmitä sillä on ikinä ollut ja tulee olemaan
Yks T jätti mut ja mä suren sitä, joten ymmärrän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Yks T jätti mut ja mä suren sitä, joten ymmärrän hyvin.
okkei mun miehn nimi oli MOhammed
Vierailija kirjoitti:
Viisas mies.
no miten on viisatss a jät ää naine joka tekee ruokaa, pyykkää, imuroi, harrastaa seksi, ja kaikee muuta ja aina sioutuu mieheen häh??????
ap
Miehiä kusipäinä pitävä nainen ei ehkä ole se paras vaihtoehto ainakaan miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kusipäinä pitävä nainen ei ehkä ole se paras vaihtoehto ainakaan miehelle.
en pitäny t edes kusiäänä enne kuin se jätti ut ymmärrtäkö se teke emiehisyä kusipään kun ne jätäää naisen joka rakasta a niin
ap
huih miten saan miehen taakaisin onko kellään neuvoja voink o mennä stalkkaamaan sitä?
Vierailija kirjoitti:
huih miten saan miehen taakaisin onko kellään neuvoja voink o mennä stalkkaamaan sitä?
vai onko tämä vielä enemmäb huonoksu vittzi kun ei tiecä mitä thedää
M G T O W....M G T O W....M G T O W....