Minkä ruuan haju kuvottaa sinua?
Mulla on kaalikeitto ja kaalilaatikko. Ylikeitetty kaali vain haisee tosi pahalta. Mun miehellä kammotus on purjo.
Kommentit (60)
Sellerin hajua en voi sietää. Samoin lihatiskin ohi kulkeminen aiheuttaa yökkäysrefleksin. Rasvakeittimestä tulleet ruoat on myös kuvottavan hajuisia.
Karjalanpaisti ja voissa paistetut muikut torilla, samoin kaikki ns. pierukaasuun pakatut einekset. Olen vege, mutta sekasyöntiaikoinakin jo kuvotti nuo.
[quote author=" Av mAmmal " time="23.01.2015 klo 19:10"]
Banaani
[/quote]
Tämä on kanssa kamala, etenkin jossain pienessä suljetussa tilassa. :X
Riistakeitto, keitetty kananmuna ( paitsi ei ne kaikki haise, rehuttomat ei )
Makkara. Pihvit yms menee, mutta grillimakkara ei, ei siis yhtään, yök. Joskus lapsena porukat paisto makkaraa samaan aikaan kiukaalla, kun saunottiin porukalla, enkä pystynyt menemään sinne saunaan, kun koko sauna hais niin vahvasti makkaralle ja yh...
Pinaattikeitto, kaikki maksaa sisältävä, sienet, soijasuikaleet
Muiden eväät esim. junassa. Appelsiini, ruisleipä... yhdistettynä mussutus ja maiskutus. Hyi sitä hajua. Itse vältän mitään tuoksuvaa pitkällä matkalla.
Maksalaatikko minullakin. Selleri.
Sieni, tuoreena, paistettuna tai keitettynä. Ja maustamaton raaka broileri.
En tiedä varsinaista ruokalajia, mutta curry oksettaa ja paljon. Olen joutunut poistumaan bussistakin, koska siellä olevat intialaiset tmv.aasialaiset ovat haisseet niin voimakkaasti. Kyse ei siis ole allergisesta reaktioista vaan siitä, että hajua on paha ja kuvottava. Ihan kuin paska.
Paistettu pekoni ja se einespyttipannu. Sitten taas esim. maksapihvit tuoksuu tosi hyvältä, onneksi voi haistella jos joku muu syö niitä.
t: kasvissyöjä
Siskonmakkara, siis siskonmakkarakeitto. On ainoa ruoka aikuisiällä joka on oikeasti fyysisesti oksettanut. Se haju on todella karmiva.
Muut ketjussa mainitut (esim. maksa, kaali jne.) ovat oikein namia.
Kypsennetty kukkakaali. Muut kaaliruoat eivät aiheuta samaa.
Koiranruokanurkkaus kaupassa. Eli siis koiranruoka.
Keitetty liha. Kuten lihakeitossa tai karjalanpaistissa, jossa on paljon lientä ja liha keittyy siinä.
Kaaliruokien tuoksut eivät vaivaa minua ollenkaan ja valkosipuli saa oikein nälän heräämään.
Banaani!
Maksa
Lammas
Poronkäristys
Intialainen ruoka haisee sellaisenaankin melko pahalta, vaikka on se ihan syötävää, mutta se haju mikä siitä jää ihmiseen, siis se haju mikä tunkee ihmisen huokosista, hengityksestä, kaikkialta ulos, kun ihminen syö vain pelkkää currya what ever onkaan ON KAMALA ja ottaa hallintaansa koko lähitilan missä sellainen ihminen on. Tulen vihaiseksi siitä löyhkästä. Mä en voisi suvaita kotonani sitä löyhkää.
Pinaattikeitto, hyi helvata että nousee oksennus jo hajustakin. Taustalla varmaankin lapsuuden traumat kun tuota koulussa pakotettiin syömään aina siihen pisteeseen asti että laatta lensi :/