Minkä ruuan haju kuvottaa sinua?
Mulla on kaalikeitto ja kaalilaatikko. Ylikeitetty kaali vain haisee tosi pahalta. Mun miehellä kammotus on purjo.
Kommentit (60)
Aprikoosin keittämisestä tuleva haju närästää, sama juttu pakastepyttipannun lämmittämisestä tulevan hajun kanssa. Joskus joutuu paistamaan paljon muikkuja ja se haju ei ole mitenkään miellyttävä. Purkkitonnikala ja purkkisimpukka on pahimmat hajuiltaan.
Joo, talkkuna on myös paha. Samoi kvinoa.
17
Lasagne, maksa kaikesa muodoissa, keitetty makkara, makkara monessakin muodossa ja lajissa, riista, sisäelimet ylipäätään. Veriletut. Lipeäkala, etanat.
Noin muutamia mainitakseni.
Valkosipuli ja kaikki kaaliruoat.
Hernekeitto ja purkkitonnikala. Raaka sipuli haisee myös joskus sellaiselle päiväkausia muhineelle äijähielle. :-P
Lipeäkala. Niin ja metsäsienet, kun niitä ryöpätään. Hassua, että metsäsienet kuitenkin maistuvat ruoassa taivaallisilta. Lipeäkala sen sijaan on pahanhajuisuutensa lisäksi myös pahaa.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:09"]
Maksaruuat (etenkin maksalaatikko), keitetty kaali, silakkalaatikko
[/quote]Jännä! Minusta mikään ei tuoksu niin houkuttelevalta kuin maksalaatikko. Tai jauhemaksapihvit... hmmm...
Curry-mausteen haju kuvottaa. Sekä purjo ja nauris. Keitetyt porkkanat on kans kamalan hajusia. Nää kaikki myös maistuukin pahalle.
Kun työpaikalla ihmiset MIKROTTAA KALARUOKIA. Ihan mikä vaan kaupan eineskalapulla tai itse tehty kalakeitto haisee mikrossa lämmitettynä ihan hirveelle!!! Niin kuin 5 päivää jalassa olleet pissaiset alushousut. Hyhhhyh.
Jotkut tosi voimakkaan hajuiset juustot
Kanannahkapullia mikrossa lämmitettäessä ei ensimmäisenä hajusta tule mieleen, että tässä on lämpenemässä syömäkelpoista ruokaa...
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:09"]
Maksaruuat (etenkin maksalaatikko), keitetty kaali, silakkalaatikko
[/quote]Jännä! Minusta mikään ei tuoksu niin houkuttelevalta kuin maksalaatikko. Tai jauhemaksapihvit... hmmm...
[/quote]
Aijaa :D Lähinnä tuon hajun takia en pysty maksaruokia syömään, vaikka maku on joskus ihan ok. Itse taas tykkään purjon tuoksusta tosi paljon!
Paistetut munuaiset