Minkä ruuan haju kuvottaa sinua?
Mulla on kaalikeitto ja kaalilaatikko. Ylikeitetty kaali vain haisee tosi pahalta. Mun miehellä kammotus on purjo.
Kommentit (60)
Paistettu sipuli, pekoni, banaani,pizza.
sinihomejuusto, maito ja curry (vaikka maistuvatkin hyvälle), maksaruuat, grillattu ruoka, hampurilaispaikkojen ruuat, kiinalainen/thaimaalainen ruoka, chili, valkosipuli, sipuli, savuaromi, bbq-kastikkeet.
joo oon aika hajuherkkä.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:06"]Mulla on kaalikeitto ja kaalilaatikko. Ylikeitetty kaali vain haisee tosi pahalta. Mun miehellä kammotus on purjo.
[/quote]
Kaikki kaalista tehdyt. Hyi!
Raaka punainen liha, kala kypsänä ja raakana, juustot ja kananmunat haisee kaikki pa-ha-lle.
Maksaruuat (etenkin maksalaatikko), keitetty kaali, silakkalaatikko
Samat kuin ap:lla ja lisäksi maksalaatikko.yäk!
Kaikki maksaruoat.
En voi syödä maksaa. Tulee oksennus heti. Kokeiltu on.
Sienten keittämisestä tuleva haju saa oksennusrefleksin aikaan. Tästä syystä en myöskään pustynsyömään sieniä.
Kiinalaiset ruuat haisee järkyttävän pahalle.
Kaalikeitto ja -laatikko. Sitten joku kuivattu kala, mitä isi ja äiti ostaa venäjältä.
Kesäkeitto!!!
Roiskeläppäpizza (duunikaverit syö joskus lounaaksi), yök!!
Ryynimakkara/mustamakkara
Ruotsalainen hapansilakka. Olin vain pieni lapsi, kun ruotsalaiset sukulaiset availivat tuliaisherkkuaan kotonani. Tunsin voimakasta pahoinvointia. :x
Suolakurkku. Kaupassakin joudun kiertämään sen suolakurkkutynnyrin kaukaa. Tai jos ei onnistu, niin toivon, että kansi on kunnolla kiinni :(