Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita tähän älypuhelimesi ehdottamien sanojen mukaan!

Vierailija
23.01.2015 |

Esim: jos ei ole elämäntapatyötön vaan ei ole mitään vikaa. Kun olet valmis varaamaan pakettimatkan ja sen jälkeen, mutta en usko että kukaan muu ei tiedä.

Kommentit (241)

Vierailija
201/241 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin euroa mut kyllähän tämän pitää jännittää voitti ruotsi kuitenkaan

Vierailija
202/241 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole mitään tekemistä sen kanssa ja hän on ollut tosi kiva nähdä ja jutella ja kuulla että kaikki on hyvin ja nyt on pakko mennä nukkuu ku väsyttää ja on se että se on hyvä olla ja elää ja voi olla et se on hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/241 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei helvetti arttu ja se on ihan hyvä idea on se että se on tuossa laturin paikassa kuitenkaan se vika on ollut jo pitkään ollut mitään tekemistä

Vierailija
204/241 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun oon kotona ollaan menossa sinne mökille yöksi. Yli puolet siitä mitä jäbä duunaa nykyään on hyvä juttu. Kiitos paljon kutsusta mutta olen tulossa sinne asti ku oon syöny. Ne kaikki sanoo aina että sulla oli mielessä ja housut jalkaan.

Vierailija
205/241 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 17:34"]

Tää oon ihanan pimee ketju! Jes!

[/quote] mäkin tunnen itteni ihan sekopääksi näitä lukiessa :D

Vierailija
206/241 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se ei ollut mitään syytä olla varovainen. :) hyvää viikon jatkoa ja sit ku oot mun on pakko olla läsnä. Älä käytä aikaa enempää kuin on liian vähän.

Vierailija
207/241 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jotain muuta kuin sen verran että pystyy tekemään jotain muuta kuin hyvää ja huonoa. Lupaa että se on kuuma ja vielä kerran aikaisemmin pitää olla totta kai se on lapsi.

Vierailija
208/241 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty nyt kuuntelee ja sit se ei oo mitään väliä sillä on jo nyt ja aina kun mahdollista saada vielä. Jos taas olet kiinnostunut varaamaan aktiviteetit kohteessa, niin se olisi hyvä saada aikaan ja paikkaan. Eli ei mitään uutta auringon laskiessa ja sit se oli ihan kiva jos ei muuta kuin hyvää.

Vierailija
209/241 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mielestäni sinun pitäisi vierailla alla olevalla lomakkeella. Ei ole erityisen lihavan näköinen mielestäni, mutta jos on jotain kysyttävää niin ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin hyvää ja kaunista. Ei se mitään. Mutta jos ei ole vielä lisännyt videoita. Ei se kuitenkaan nukahda. Hän on esimerkiksi sitä mieltä, että naiset ovat olleet tämän kirjoittajan kanssa.

Vierailija
210/241 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti jollain puhelimella on pakkomielle videoiden lisäämisestä.

Vierailija
211/241 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt jo ikävä sua ja sun pitää olla lopussa ja se on hyvä olla ja elää ja voi olla et se on hyvä

Vierailija
212/241 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sitten Gsm huomenna ja keskiviikkona älä. Mutta onneksi ihan varmasti auttaa pitämään ilman tukea. Niin yritän tulla pois ettei tuu mitään.

Vierailija
213/241 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I am a beautiful person. The only thing that I have a good idea to have a good idea. It will be able to get the best way for you. You can also be used to be a good idea. I'll post it here. We will not be able to make it. But I think I have a great deal of time.

Vierailija
214/241 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain kuuluu jo siellä ollaan herätty klo 8 lähtien ollut. kiinnostais kyllä se tästä lähtee selviytymään uuden puhelimen kanssa että mennään laittamaan viestiä. Koko päivän aikana oli ihan jees mutta en tiedä miten paljon mä sua rakastan.

Vierailija
215/241 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hej, jag har inte fått in några utbildningar eller kurser i förar. Men jag har en bra dag. Det var ju ett bra sätt att få en ny dator. Vi kan väl inte så mycket.

Vierailija
216/241 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, se ongelma, että se on. Ja sit ku ei voi tehdä, mutta se oli aika, pyöräily. Ei se nyt sitten. Ja sitten niihin liittyvät palvelut, kuten myös se hyvä puoli vuotta sitten ja se ei ollut vielä. Jos ei kuitenkaan ollut mitään tekemistä ja se ei ollut vielä edes ilta

Vierailija
217/241 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä oon niin paljon kuin mahdollista. Se oli ihan kiva. Jos joku ei ole vielä lisännyt videoita ja se on ihan hyvä. Viimeisin asia on kunnossa.

Vierailija
218/241 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Joo ja sitten vielä kerran viikossa on ollut aika paljon enemmän kuin kaksi marjaa. Jos haluat ostaa myös muita kokoja ei ole mitään merkitystä. En tiedä onko sulla jotain uutta tietoa ilmoittajille. Ja hän sanoi että se on ihan hyvä. Ei kommentteja Sahamies hävisi voittajalle ja sitten se oli ihan kiva. Ei ole mitään syytä miksi en ole koskaan ollut näin ollen. Sony Xperialla

Vierailija
219/241 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna aamulla on hyvä olla täällä

Vierailija
220/241 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivä on se ärjyvä auto on nyt maksettu. Jos haluat laittaa emmin ja mie saan sen verran paljon enemmän. Ja jos ei ole mitään syytä olettaa olevan ihan hyvä idea. Ei kommentteja Sahamies.