Toisesta keskustelusta inspiroituneena: Piirrä Paintilla Vantaalle uusi logo!
Uusi Vantaan logo herättää tunteita, etenkin tyytymättömyyttä. Moni on kommentoinut, että kykenisi tekemään itse Paintilla samanlaisen. Nyt haluaisinkin, että laitatte luovuutenne valloilleen ja taiteilette Vantaalle uuden logon! :)
Vantaan kaupungin uusi logo:
http://hs12.snstatic.fi/webkuva/taysi/960/1305920543640?ts=383
Itse tein tällaisen, luovuus ei nyt kukkinut mutta jotakin oli pakko tehdä tähän aloitusviestiin. Aikaa meni kaksi minuuttia.
Minun luomukseni uusi logo kyllä päihittää, mutta entäs teidän? Nyt paintit huutamaan!
Kommentit (152)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 18:41"]
Tässä :) Teki mieli tehdä iloinen logo, kun nuo Vantaan entiset ovat olleet niin ankeita.
[/quote]
Liian pirtee, ei sovi Vantaan ankeuteen.
[/quote]
Piilovittuileva!
Tässä omani! Inspiraationa toimi Tikkurilan-asema
En suostu tekemään näitä ilmaiseksi. Joku urpo vielä pöllii mun idean. Nou vei!
Minä olen simppelin ja yksinkertaisen tyylin kannattaja ja laadin sen mukaisen logon. Yksinkertaisuus kuvaa vantaalaista sielunmaisemaa. Kielivähemmistöäkään en unohtanut. Logon sininen väri tulee kauniin vantaalaistaivaan sinestä.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:05"]
Tässä omani! Inspiraationa toimi Tikkurilan-asema
[/quote]
Söpö!
Huh, nyt on tullut jo niin paljon upeita logoja, että eivät meinaa enää mahtua yhteen kuvaan! Tässä av-mammojen luovuuden satoa. :) AP
No nyt vaan tarjouskilpailua pystyyn. Jos vaikka kunnon hinnalla lähtis nämä av-mammojen laatugrafiikat. Nimittäin jos toi laatikko maksoi 100 000 euroa, niin nää on huomattavasti monitasoisempia taideteoksia. Ja palkkaamalla av-mamman Vantaa osoittaa olevansa lapsiperheiden ja avohoitopotilaiden asialla!
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:19"]
No nyt vaan tarjouskilpailua pystyyn. Jos vaikka kunnon hinnalla lähtis nämä av-mammojen laatugrafiikat. Nimittäin jos toi laatikko maksoi 100 000 euroa, niin nää on huomattavasti monitasoisempia taideteoksia. Ja palkkaamalla av-mamman Vantaa osoittaa olevansa lapsiperheiden ja avohoitopotilaiden asialla!
[/quote]
En voisi enempää olla samaa mieltä. Nyt pysäytätte sen hirvityksen käyttöönoton ennen kuin on liian myöhäistä!
hei tosi hieno toi kollaasi!! tunnen ylpeyttä mun junalogosta kun on päässyt noin hyvään seuraan
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:18"]
Huh, nyt on tullut jo niin paljon upeita logoja, että eivät meinaa enää mahtua yhteen kuvaan! Tässä av-mammojen luovuuden satoa. :) AP
[/quote]
Kivasti sensuroitu! :D
Ehtiikö vielä mukaan? Kun ei kaupungin eläin enää kelpaa, niin laitettiin sitten kaupungin kukka.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:24"]
[/quote]
[/quote]
Tarkoituksena ei ollut sensuroida mitään, mutta loppua kohden tila alkoi loppua, joten joitain oli laitettava päällekkäin. :(
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:26"]
Ehtiikö vielä mukaan? Kun ei kaupungin eläin enää kelpaa, niin laitettiin sitten kaupungin kukka.
[/quote]
Oijoi tämä on oikeasti hieno! Vaihtaisin heti tuon virallisen tilalle.
Siis oletteko tosissanne näiden kanssa? Kamalia.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:24"]
[/quote]
[/quote]
Tarkoituksena ei ollut sensuroida mitään, mutta loppua kohden tila alkoi loppua, joten joitain oli laitettava päällekkäin. :(
[/quote]
Aijaa, kun tuosta yhdestä tulikin aurinko :)
http://aijaa.com/nW1Adw
Tästä tuli aika hieno, vaikka itse sanonkin.