Toisesta keskustelusta inspiroituneena: Piirrä Paintilla Vantaalle uusi logo!
Uusi Vantaan logo herättää tunteita, etenkin tyytymättömyyttä. Moni on kommentoinut, että kykenisi tekemään itse Paintilla samanlaisen. Nyt haluaisinkin, että laitatte luovuutenne valloilleen ja taiteilette Vantaalle uuden logon! :)
Vantaan kaupungin uusi logo:
http://hs12.snstatic.fi/webkuva/taysi/960/1305920543640?ts=383
Itse tein tällaisen, luovuus ei nyt kukkinut mutta jotakin oli pakko tehdä tähän aloitusviestiin. Aikaa meni kaksi minuuttia.
Minun luomukseni uusi logo kyllä päihittää, mutta entäs teidän? Nyt paintit huutamaan!
Kommentit (152)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:26"]
Ehtiikö vielä mukaan? Kun ei kaupungin eläin enää kelpaa, niin laitettiin sitten kaupungin kukka.
[/quote]
Tämä on nätti.
Tämän logon tarkoituksena on viestittää, että sieltä Vantaalta pääsee poiskin moneen eri suuntaan.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:12"]
Tämän logon tarkoituksena on viestittää, että sieltä Vantaalta pääsee poiskin moneen eri suuntaan.
[/quote]
Tyylikäs sommittelu!
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 20:13"]
[/quote]
Jokin meni linkittämisessä mönkään.
Klikkaa ensimmäisenä 'Valitse tiedostot', sitten klikkaa haluamaasi kuvaa. Tämän jälkeen paina 'lataa' ja sitten kopioi se linkki joka on ''osoite''-tekstin vieressä. :)
Kaikki rehkiminen Paintin ääressä kannatti, nyt teilläkin on biisi! Kiitos Kalevauva :D
Hauska aihe ha olisin halunnut katsella logoja, mutta Miksi nuo kuvat eivät näy tuolla Aijaassa?
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 19:40"]
We want more!
[/quote]