Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tajusit että puolisoa ei enää kiinnosta?

Vierailija
08.11.2021 |

Minusta tuntuu että miestäni ei enää kiinnosta. Ei Hae läheisyyttä, sksi harvenee, en muista milloin olisi ehdottanut jotain yhteistä tekemistä. Kaikkea näitä meillä vielä on mutta ainoastaan minun aloitteesta.
Kauankohan tätä vaihetta sitten kestää, kun mikään ei häntä kuulemma kiinnosta. Eikä jaksa. Voihan olla, ettei tämä johdu minusta vaan on yleistä väsymistä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen on kuvioissa. Kuinka paljon teillä on kilometrejä takanapäin?

Vierailija
2/8 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä on meidän suhde. 20 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytös muuttui. Noiden esimerkkien lisäksi puhelin meni salasanan taakse, alkoi käymään salilla, puhui iltaisin työpuheluita, ei pitänytkään lomia samaanaikaan minun kanssani, kuten aina ennen. Juu, toinen nainen.

Kyllä nykyinenkin aviomieheni on välillä poissaoleva, mutta se ei pahene viikko viikolta, vaan on enemmän aaltoliikettä.

Vierailija
4/8 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä on meidän suhde. 20 vuotta

Löytänyt nuoren naisen eikä jaksa enää sun kotona seksiä.

Vierailija
5/8 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä arvaile. Miksi et kysy mieheltäsi itse.

Vierailija
6/8 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tajusin että puoliso ei enää kiinnosta?

No ei se ihan puskista tullut, kyllä se vähitellen kasvoi esiin että ei jaksa eikä kiinnosta.

Siihen meni noin seitsemän vuotta kaikkiaan.

Tietysti vika oli itsessäni kun siihen ylipäätään lähdin, se oli joku sellainen nuoren ja typerän ja nenäänsä pitämme ajattelmattoman naisen harkitsematon päätös.

Kun sitten arki oikein alkoi ja piti alkaa sitä yhdessä elää, huomasin vähitellen mokanneeni.

Itse olen eteenpäin pyrkivä, minulla on tavotteita ja olen kiinnostunut monista asioista. Mies oli sellainen ykstotinen möykky sohvalla. Mistään ei osannut puhua eikä keskustella. Ei ollut kiinnostusta pyrkiä elämässä eteenpäin. Seksikään ei kiinnostanut ja sen sanoi sitten suoraankin lopulta.

En tiedä missä mielenhäiriössä olin kun siihen ylipäätään aloin, mutta onneksi heräsin.

Ihan täysin väärä tyyppi. Ei mitenkään yhteen sovitettavissa itseni kanssa.

Mies ei olisi halunnut erota, oli vaan tyytyväinen elämäänsä. Ei kaivannut siihen kuulemma mitään lisää. Oli työ ja oli koti missä kököttää, ruokaa ja peti. Että sellainen tapaus.

Myöhemmin kuulin että oli muuttanut asumaan erään vanhemman naishenkilön kanssa.  Nyt kyllä ovat eronneet hekin. Jatkosta en tiedä.

Vierailija
7/8 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus voi ilmentyä juuri tuolla tavalla, mikään ei kiinnosta eikä minkäänlaista aloitteellisuutta ole mihinkään. Tämä tosin koskee kaikkea muutakin kuin parisuhde-elämää.

On sitten eri asia, jos mies on esimerkiksi aina menossa harrastuksiinsa, on sosiaalisesti edelleen aktiivinen ja muuten menevä. Jos mies on kaikkea tuota, mutta ei osoita kiinnostusta sinuun, se kertoo todennäköisesti siitä, että hän on jo tekemässä mielessään eroa.

Vierailija
8/8 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa ihmiset parisuhteessanne- ennenkuin on liian myöhäistä. Kysykää toisiltanne suoraan, miltä tuntuu jne. Arvailulla ei pääse mihinkään, vaan arvailulla voi mennä suorastaan vikaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä