Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko ottaa toista koronarokotetta?

Vierailija
08.11.2021 |

Muita joille tullut paljon haittavaikutuksia ensimmäisestä koronarokotteesta? Oletteko uskaltaneet ottaa toista rokotetta?

Ensimmäisen rokotteen jälkeen olin 6 viikkoa petipotilaana. Ihan tajuton väsymys 24/7. Nukuin 12h+4h vuorokaudessa. Näön sumentumista ja kovaa huimaamista kohtauksina, jotka alkoivat yhtäkkiä ja kestivät noin 2h ja taas sekunnissa katosivat,
Kunnes taas alkoi uudestaan.
Koko keho ihan jumissa ja kovia nivelsärkyjä.
Pelkkä käveleminen teki kipeää. Leposyke koholla ja en jaksanut tehdä mitään. Hengästyin ja väsyin pienestäkin liikkumisesta.
Ihmeellisiä allergisia reaktioita, esim. yksi aamu heräsin korvat turvonneena ja olivat ihan punaiset. Kaikki nämä katosi 6 viikon jälkeen. Ehkä pientä vikaa jääny toiseen silmään.
Haluaisin toisen rokotteen (kuulun riskiryhmään), mutta en tiedä uskallanko sitä ottaa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai uskallat, olemme yhdessä taistelemassa vakavaa pandemiaa vastaan, jota ei kyllä missään näy mutta lehdistä luetaan kauhutarinoita.

Sodassa on aina uhreja, yksi kaikkien puolesta! Jos saat vakavia oireita, se kertoo siitä että rokote toimii tai siitä että olet niin helpottunut rokotteen tuomasta turvasta. Jos satut kuolemaan, on rokotteen teho 100% koska et ainakaan kuollut koronaan.

Vierailija
42/49 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti kysyisi tällaista vauvapalstalta etkä terveydenhoidon ammattilaiselta?! :D

Miettikää nyt hetki. Tämä on verhottu yritys levittää rokotteen vastaista propagandaa.

Luuletko että terveydenhuollon ammattilaiset osaavat sanoa yksilön kohdalla oikeantasoista neuvoa? He puhuvat ohjeistuksen mukaan, mutta eivät ota sinusta mitään vastuuta yksilötasolla.

Toisin sanoen, haittavaikutusten ilmaantuessa olet yksin. Tämä on jokaisen hyvä tiedostaa.

Öh, ymmärsinkö nyt oikein, että sinusta vauvapalsta osaa antaa paremmat yksilölliset neuvot kuin koulutetut ammattilaiset? Vai millä lailla tuo on peruste kysyä ennemmin vauvapalstalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee sellainen helppo ajatusleikki, että jos olisit syönyt panadolin noilla oireilla, kokisitko että se lääke on sinulle jatkossa turvallinen ja oireet ovat merkki siitä että se toimii?

Ja toimi tämän mukaan. Piikit eivät tule jäämään kahteen, niiden teho säilyy noin puolivuotta mutta pahimmillaan sivuvaikutukset loppuelämän.

Tuossa ajatusleikissä ihminen varmasti sitten päättelisi, ettei Panadol sovi. Jep.

Mitä hän tekisi seuraavan kivun ilmaantuessa? Kokeilisi toista särkylääkettä. Jep.

Sama logiikka pätee rokotteisiin.

Vierailija
44/49 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee sellainen helppo ajatusleikki, että jos olisit syönyt panadolin noilla oireilla, kokisitko että se lääke on sinulle jatkossa turvallinen ja oireet ovat merkki siitä että se toimii?

Ja toimi tämän mukaan. Piikit eivät tule jäämään kahteen, niiden teho säilyy noin puolivuotta mutta pahimmillaan sivuvaikutukset loppuelämän.

Tuossa ajatusleikissä ihminen varmasti sitten päättelisi, ettei Panadol sovi. Jep.

Mitä hän tekisi seuraavan kivun ilmaantuessa? Kokeilisi toista särkylääkettä. Jep.

Mutta saako tällä hetkellä oikein muuta kuin Pfizeria?

Vierailija
45/49 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa veritulppapiikkiä

Ehkä sairastuminen koronaan pelastaa veritulpilta. 😂🤣

Ehkä monilta muiltakin sairauksilta ja onnettomuuksilta. 🤣😂

Vierailija
46/49 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta saako tällä hetkellä oikein muuta kuin Pfizeria?

Modernaa saa myös.

Vierailija
47/49 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä saaha pleisbo niijei tarvi pelätä

Vierailija
48/49 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kysynyt lääkärin mielipidettä?

Yksi mikä tässä ajassa on liian pelottavaa, on se ettei lääkäriin voi luottaa. He ajavat rokoteagendaa vaikka mikä olisi, viis potilaan terveydestä. Jos ei aja, voidaan ottaa lääkärin luvat pois.

Ohis

Voi olla näinkin. Mutta itse en muutenkaan luota ns. ammattilaisiin, ellen ole heihin luottamusta kokemuksen mukana saanut rakennettua. Kaikilla aloilla uskallan väittää suurin osa ei hallitse alaansa. Ei lääkärit tee poikkeusta tähän. Toki eivät ole niitä penaalin tylsimpiä kyniä, joten varmaan suurempi osa hallitsee työnsä, kuin jostain duunariammateissa. Nykyään on jos jonkunnäköistä seppää, ja säätäjää. Ennen, kun vanha mestari opetti nuoren, niin pikkuhiljaa nuoresta tuli KOKEMUKSEN kautta itsekin mestari. Nykyään käydään pari vuotta amista, tai muutama enemmän lääkistä, ja sillä saavutetaan täysi ammattitaito, ja tieto. Lääkäri on Jumalasta seuraava omasta mielestään, kun osaa sanoa, että ota rokotus, ja kirjoittaa särkylääkettä.

Itse olen tämän ratkaissut opettelemalla tekemään kaiken itse. Lääkärin hommia en tietenkään osaa itse tehdä, mutta en mene sinne, kuin ambulanssilla. Olen huomannut, että mitään hyötyä lääkäriin menosta ei ole, elle pää ole kirjaimellisesti kainalossa. On monia vammoja, joita olen käynyt valittamassa, mutta joka kerta on mennyt 30e, rahaa, ja särkylääkereseptin olen saanut.

Vierailija
49/49 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

En ole mihinkään häipynyt. On vain muutakin elämää tämän palstan ulkopuolella.

Ja kyllä, lääkärissä käyty silloin oireiden kanssa. Todettiin rokotteesta johtuviksi. En tajunnut kysyä silloin toisesta rokotteesta, koska todellakin olin päättänyt, että sitä en ota. Nyt vain alkanut miettimään, jos sen uskaltaisin ottaa. Koska kuten sanottu riskiryhmään kuulun.

Lähinnä kokemuksia olisin halunnut kuulla, joilla myös näin paljon inhottavia haittavaikutuksia tullut, että miten ovat tehneet toisen rokotteen kanssa.

Niin ja sain pfizerin.

Eli lääkärikään ei ottanut toiseen rokotteeseen mitään kantaa? Mitä muuten sanoi noista oireista?

Ei ottanut, eikä tullut puheeksi. Aika nopea käynti oli. Lähinnä tutki silmät, määräsi tipat ja kotia seuraamaan tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme