Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär ei enää esittele minulle poikaystäviään :/

Vierailija
23.01.2015 |

Kun esitteli minulle ensimmäisensä 17-vuotiaana, sanotaanko yliragoinko vähän.

Tuli niin yllättäen, olivat vain asunnossani ja odottivat minua, poika esitteli itsensä kohteliaasti yms. mutta silti järkytyin pahasti.

Sanoin etten enää halua nähdä häntä ikinä (sitten kun poika oli lähtenyt). Tyttö suuttui ihan hirmuisesti ja raivosimme vain toisillemme, huusin asioita kuten mitä tekee sitten jos tulee raskaaksi että aikovatko mennä naimisiin.

Tein heidän seurustelunsa mahdollisimman vaikeaksi (kielsin tyttöä menemästä hänen luokseen, eikä poikakaan saanut tulla tänne), tyttö muutti sitten pois kotoa pojan luokse eikä puhuttu yli vuoteen :( Olin surullinen ettö poika oli minua tärkeämpi.

Nyt tyttö on jo yli parikymppinen, asuu omillaan mutta ei enää esittele poikaystäviään minulle, ei edes mainitse seurustelevansa.

Surullista kun siskoni tyttö on jo kihloissa ja koko suku tykkää tästä miehestä, minun tytön menoista ei kukaan tiedä muuta kuin että se on ihan sekaisin ja katkaisi välit sukuun kolme vuotta sitten (ei pidä paikkaansa ei vaan pysty ostamaan kalliita junalippuja koska asuu toisella puolen suomea)

Kuulin siskoltani että tyttö oli laittanut facebookiin että hänellä on poikaystävä, mutta minulle ei ole sanonut mitään. Pilasinkohan välini lopullisesti kun ylireagoin? :( Mua vaan järkytti kun tyttö esitteli ensimmäisen poikaystävän.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:00"]

No mitä minun pitää sitten suvulle kertoa jos ei halua enää olla meidän kanssamme tekemisissä eikä kerro jos saa lapsia yms..

[/quote]

En tiedä, meidän suvussa ei ole tapana juoruilla ihmisistä jotka eivät ole paikalla

Vierailija
22/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä minun pitää sitten suvulle kertoa jos ei halua enää olla meidän kanssamme tekemisissä eikä kerro jos saa lapsia yms..

[/quote]

Sinun pitää kertoa mokanneesi ja pitäneesi mykkäkoulua useamman vuoden ja ettet ole vieläkään valmis pyytämään anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eli suurin murheesi on se, mitä muut ajattelevat, ja mitä sinun pitäisi kertoa?

Hei katsokaa, täällä on ihka aito pesunkestävä narsisti!

Vierailija
24/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katkaisee välit sukuunsa niin ymmärtäköön sitten että se on lopullista. Meillä siskoni tytär teki samanlaisen tempun kuin aloituksessa. Sitten isoäidin hautajaisissa ihmetteli kun kaikki karttoivat eivätkä katsoneet päinkään.

Turha tulla jälkeenpäin mielistelemään kun on aiemmin omaan ojaan kussut.

Vierailija
25/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole provo. Mulle on käynyt ihan samalla tavalla, tosin olin tyttären roolissa. Olin aina ollut kiltti "kympin tyttö", en juonut/polttanut ja keskityin urheiluun. Kun kerroin seurustelevani (16-vuotiaana) samanikäisen, mukavan pojan kanssa, äitini haukkui minut huoraksi ja jouduin kotiarestiin. Äiti myös luki ääneen pojan ja minun tekstiviestejä varastettuaaan kännykkäni, heitti roskiin pojalta saamani nallen ja pakotti katkaisemaan välit...

Kaikesta tästä jäi syvät traumat. Olin aina yrittänyt tehdä parhaani ja olla luottamuksen arvoinen, mutta nuorta tyttöä tuo järkytti. Nyt olen 24-vuotias.. Takana parikymmentä yhdenyön sekoilua, 3 riitaisaa parisuhdetta... Äitini ei tiedä näistä mitään. Lääkiksessä opiskelen ja yhä kilpaurheilen. Kulissit siis kunnossa..äitini ihmettele vain mikä minussa on vikana kun ei "kosijoita kuulu".,

Vierailija
26/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:08"]

Jos katkaisee välit sukuunsa niin ymmärtäköön sitten että se on lopullista. Meillä siskoni tytär teki samanlaisen tempun kuin aloituksessa. Sitten isoäidin hautajaisissa ihmetteli kun kaikki karttoivat eivätkä katsoneet päinkään.

[/quote] Ap kyllä sihautti ne kuset ihan itse ja vielä ihmettelee, miksi pitää pyytää anteeksi.

Vierailija
27/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä vittua suku, suku suku? Olette varmaan maalaisia, mutta ei ainakaan kaupungissa kenenkään tarvitse mielistellä sukuaan. En minäkään edes tunne kaikkia sukulaisiani, mitä hemmetin väliä? Ei kenellekään ole velvollisuutta pitää yhteyttä sukulaisiin jos he eivät ole koskaan olleet läheisiä.

Vierailija
28/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:48"]

Pakko sen on munat kasvattaa jossain vaiheessa, ei se voi mennä naimisiin ja hankkia lapsia kertomatta sinulle.

Tällä kertaa nielet vaan kiukkusi vaikka vituttaisikin.

[/quote]

Miksei voisi mennä naimisiin tai hankkia lapsia kertomatta äidille? Minäkin avioiduin ihan ilman äidin lupia, äiti ja suku kuuli siitä vasta jälkeenpäin. Eikä mun äiti ole edes noin sekopäinen kuin ap. Jos ap olis mun äiti niin tuskin olis kuullut edes jälkeenpäin.

Vierailija
29/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:13"]

[/quote]

Mitä vittua suku, suku suku? Olette varmaan maalaisia, mutta ei ainakaan kaupungissa kenenkään tarvitse mielistellä sukuaan. En minäkään edes tunne kaikkia sukulaisiani, mitä hemmetin väliä? Ei kenellekään ole velvollisuutta pitää yhteyttä sukulaisiin jos he eivät ole koskaan olleet läheisiä.

[/quote]

Maatiaisilla on tosiaan tämä "veri on vettä sakeampaa" -periaate vielä ihan yleisesti elossa.

Vierailija
30/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kerrot kuten asia on, että sotkit ihan itse välisi tyttäresi kanssa etkä edes ymmärrä pyytää anteeksi ja yritä korjata välejänne. Syytät vaan edelleen tytärtä, vaikka vika oli ja on sinussa itsessäsi.

Vierailija
31/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:16"]

[/quote]

[/quote]

Maatiaisilla on tosiaan tämä "veri on vettä sakeampaa" -periaate vielä ihan yleisesti elossa.

[/quote]

Tuokin sanonta on alunperin tarkoittanut veljiä/siskoja (samasta isästä, äidistä) eikä mitään miljoonia tätejä tai setiä tai äidin kummin kaimoja avioliiton-kautta-sukulaisia.

Vierailija
32/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh:n ainoana lapsen vaikeaa, ymmärrän ap:n lapsen tuskan.

Vierailija
34/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:16"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eikö tuo tarkoittaisi sitä, että mummon hautajaisissa olisi se sakea veri otettu vastaan niinkuin ei olisi poissa ollutkaan?

Vierailija
35/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat äidiltäni, joka huoritteli ja haukkui minut, kun aloin 18v seurustelemaan. Muutin puolen vuoden sisällä (heti lukiosta päästyäni) opiskelija soluun ja myöhemmin sitten yhteen saman pojan kanssa. Edelleen ollaan yhdessä 18 vuoden jälkeen. Äitini yritti estää tapaamisiamme, oli hankala, katsoi oikeudekseen tonkia tavaroitani jne. Mitä muuta pystyin tekemään kuin lähtemään.

Nykyisin on ääni muuttunut. Hänellä on "maailman paras vävy" ja ihanat lapsen lapset. Molemmat ollaan kouluttauduttu ja vakitöissä. Nyt hän ylpeilee meillä tuttavilleen. Mutta ikinä en osaa suhtautua häneen enää kuten ennen tuota aikakautta. Kerron hänelle hyvin vähän kuulumisia jne. Hän ei ole koskaan pyytänyt anteeksi. On vain jatkanut kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunutkaan. Pilasi itse välimme, eikä edes huomaa sitä...

Vierailija
36/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat sekaiselta. Kannattaa varmaan mennä testeihin tarkistamaan mielenterveytesi, Ap.

Vierailija
37/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:48"]

Pakko sen on munat kasvattaa jossain vaiheessa, ei se voi mennä naimisiin ja hankkia lapsia kertomatta sinulle.

Tällä kertaa nielet vaan kiukkusi vaikka vituttaisikin.

[/quote]

Miksei voisi mennä naimisiin tai hankkia lapsia kertomatta äidille? Minäkin avioiduin ihan ilman äidin lupia, äiti ja suku kuuli siitä vasta jälkeenpäin. Eikä mun äiti ole edes noin sekopäinen kuin ap. Jos ap olis mun äiti niin tuskin olis kuullut edes jälkeenpäin.

[/quote]

Lapsia en aio hankkia, mutta en todellakaan kerro aikoinaan avioitumisesta vanhemmilleni! Miksi haluaisin pilata yhden elämäni toivottavasti ihanimmista päivistä sillä, että pahoittaisin mieleni kuuntelemalla voivottelua ja avioeroennustuksia, ja/tai kokemalla täydellisen ignoorauksen. Joka ikinen kerta kun olen jotain henkilökohtaista vanhemmilleni kertonut, olen sitä myös katkerasti saanut katua.

Vierailija
38/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kuvitella mitä tämä tytär kertoo poikaystävälleen äidistään? Joko hän on vakuuttanut miehen siitä että äiti on täysi sekopää - asia joka ei tule auttamaan miehen ja äidin mahdollista tulevaa kohtaamista - tai sitten tytär vain suoraan valehtelee että äiti on kuollut.

Vierailija
39/39 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:51"]

Voitteko kuvitella mitä tämä tytär kertoo poikaystävälleen äidistään? Joko hän on vakuuttanut miehen siitä että äiti on täysi sekopää - asia joka ei tule auttamaan miehen ja äidin mahdollista tulevaa kohtaamista - tai sitten tytär vain suoraan valehtelee että äiti on kuollut.

[/quote]

Minä olen vaan sanonut kaikille että äidillä on skitsofrenia, siksi se saattaa vähän sekoilla välillä, ei kanntata välittää.

En edes tiedä onko tuo vale, joku mt-ongelma minunkin äidilläni on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi