Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hassuja/huvittavia juttuja teet, kun kukaan muu ei ole näkemässä?

Vierailija
23.01.2015 |

Tuli vaan tästä videosta mieleen, missä poliisi antaa mennä musiikin tahdissa ja heti kun on ihmisiä näkyvillä, laittaa virkailmeen päälle. :`D

http://m.iltalehti.fi/fiidifi/2015012119057713_fd.shtml

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulan siitä mitä sillä hetkellä teen.

Vierailija
2/8 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulan ja tanssin. Selostan esim. ruokaa laittaessani aivan kuin tekisin ruokaohjelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 09:37"]Laulan ja tanssin. Selostan esim. ruokaa laittaessani aivan kuin tekisin ruokaohjelmaa.
[/quote]
Mä teen tuota myös! :] mies olen.

Vierailija
4/8 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin peilin edessä, jos radiosta soi joku hyvä biisi. Ja laulan... En oikeestaan muuta. Hassuteltua tulee enemmän poikaystävän seurassa.

Vierailija
5/8 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 09:34"]Laulan siitä mitä sillä hetkellä teen.
[/quote]

Mä teen tätä myös :D

Vierailija
6/8 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin olevani supertähti ja lauleskelen kännykkää mikkinä käyttäen :D Olen 25v.

Vierailija
7/8 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun itsekseni, kuvittelen pään sisällä keskustelukumppanin vastaukset. Saatan kiivaasti selittää jotain asiaa, kuulen että mies tulee kotiin, hiljenen ja alan tehdä jotain muuta. Pelottaa että joku vielä yllättää minut.

Vierailija
8/8 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikin olevani jossakin kokkiohjelmassa tai laulukilpailussa ja kerron vaikka biisistä, jonka aion laulaa ja sitten lurautan jonkin kappaleen :D
Pukeutuminen on myös erikoista, jos on minulla on vaikka aamutakki päällä ja tulee kylmä, laitan ensin kollarit jalkaan, jos on vielä kylmä, niin laitan hupparin aamutakin päälle. Mun mies tekee myös samaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä