Lapsilisä tulikin jo tänään :-O
Ainakin meidän perheelle. Ihan kiva yllätys, koska kahdelle lapselle on hankittava suksipaketti viikonlopun aikana.
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 09:04"]
2006 tullut esikoinen että aika hyvin oon missannut jos tää ei olekaan muutos :D 3
[/quote]
Mä sain lapseni -96 ja aina ollut näin....
No tottakai se tulee tänään. Aivan kuten sen kuuluukin. Mitä ihmeellistä siinä on?
Oho, hassua, itekin oletin että tulee vasta maanantaina kun virallinen maksupäivä on "26. tai sitä edeltävä pankkipäivä" tms :)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 09:00"]
Oho, hassua, itekin oletin että tulee vasta maanantaina kun virallinen maksupäivä on "26. tai sitä edeltävä pankkipäivä" tms :)
[/quote]Paitsi, kun 26. päivä on maanantai, silloin se maksetaan ed. perjantaina, sekin lukee siellä kyllä. :)
Tarkistin Kelan sivuilta ja siellä on uusi lisäys, että jos 26. päivä on arkimaanantai, maksetaan jo edellisenä pankkipäivänä. Koskahan tuo on muuttunut?
3
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 09:02"]
Tarkistin Kelan sivuilta ja siellä on uusi lisäys, että jos 26. päivä on arkimaanantai, maksetaan jo edellisenä pankkipäivänä. Koskahan tuo on muuttunut? 3
[/quote]Kyllä se on iänkaiken ollut niin :)
2006 tullut esikoinen että aika hyvin oon missannut jos tää ei olekaan muutos :D
3
No, iloinen uutinen sitten mulle että en olekaan niin huonotuloinen kuin voisi luulla, kun en ole tätä tullut syynänneeksi :)
3
Aina on tullut :D Tai siis oma lapsi syntyi 2009.
Btw mun vanhemmat ei tienny tota, vaikka vanhin veljeni 30 v ja nuorin sisarukseni 10 v. Olivat ihan äimän käkenä :D
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 09:05"]
No, iloinen uutinen sitten mulle että en olekaan niin huonotuloinen kuin voisi luulla, kun en ole tätä tullut syynänneeksi :) 3
[/quote]
No meidän perhe syynää tarkemmin, koska olemme mieheni kanssa molemmat opiskelijoita (enää hikiset 4 kk).
ap
Oon kyllä toisinaan googlettanut "lapsilisän maksupäivät" :D mutta tää on menny ohi että asiaan liittyy tämmöinen fakta. Aina sitä jotain hoksaa maailmasta. Oisin voinu vaikka vannoa että joskus on 26. päivä ollu maanantai ja lapsilisä on tullut silloin. :)
3
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 09:09"]
Oon kyllä toisinaan googlettanut "lapsilisän maksupäivät" :D mutta tää on menny ohi että asiaan liittyy tämmöinen fakta. Aina sitä jotain hoksaa maailmasta. Oisin voinu vaikka vannoa että joskus on 26. päivä ollu maanantai ja lapsilisä on tullut silloin. :) 3
[/quote]Tässä kohtaa ei kannata vannoa :)
On ainakin vuodesta 2001 ollut niin, ettei maanantai ole koskaan maksupäivä.
Joo, ihan köyhyysrajalla itekin eletään ja palkka tosi pieni, mutta silti ei oo tullut tarkistettua tuommosta kohtaa. :)
No ainakin 14 vuotta jo ollut toi et jos 26pvä on maanantai, niin lapsilisä maksetaan jo perjantaina
Mun esikoinen on syntynyt 2007 ja ainakin siitä asti 26.pv osuessa maanantaille on lp maksettu ed. perjantaina.
Tuli muuten n. 30€ vähemmän kuin viime kuussa.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 09:10"]
On ainakin vuodesta 2001 ollut niin, ettei maanantai ole koskaan maksupäivä.
[/quote]Mun lapset ovat syntyneet 1994 ja 1996 ja heidänkin aikaan ei maanantai koskaan ollut maksupäivä.
miksi ostat uudet sukset jos niitä saa käytettynäkin, ne jää äkkiä pieneksi. laita itse osotoilmo tori. fi.