Ahdistaako teitä kuunnella autossa radiota perheen läsnäollessa kun vuoronperään tulee Huippukivan ja Kaalimadon mainoksia?
Kommentit (47)
Kuuntelen Ylen kanavia, järviradiota ja radio patmosta ja deitä. Ei ole aP:n ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja olen lopettanut tällaisten kanavoiden kuuntelun.
Kanavien
Minua ahdistaa suomalainen radio kokonaisuudessaan ja aina kun sitä joudun jossain pakosta kuuntelemaan, tajuan mikä ihmisten päitä mädättää ja miksi eletään tällaista idioluutiota. Ne kaalimatomainokset sopivat mielestäni siihen ajatusmaailmaan hienosti.
Onneksi voi kuunnella mainoksettomia kanavia, jos ei ole omaa musaa.
En koskaan kuuntele radiota autossa. Kuuntelen itsevalitsemaani musiikkia spotifysta.
En jaksa kuunnella kenenkään mukahauskoja juttuja, enkä varsinkaan niitä rasittavia mainoksia.
Ei enää. Niin paljon kuullut niitä, että en edes noteeraa niitä. Toisinaan menee kanava vaihtoon.
Miksi niitä pitää mainostaa päivästä toiseen? Eikö muuten mene kaupaksi?
Säälittää pienet lapset. Ollaan muka suojelevia, ettei pienten silmille ja korville tule sopimatonta. Sitten ihan jatkuvaa tv ja radiomainosta ihan päivällä.
Kuunnellaan lähinnä radio deitä ja radio patmosta, niin ei ole ongelmaa.
Todella mautonta laittaa yleiseen radioon kaikenikäisten kuunneltavaksi seksiääntelyä. Hyi.
En kuuntele radiokanavia, joilla on mainoksia. En myöskään katso televisokanavia, joilla on mainoksia. Tietokoneella on mainostenesto-ohjelma. Postilaatikossa on mainos- ja ilmaisjakelukielto. Puhelimessa on suoramarkkinointikielto ja Väestörekisterissä ja Autorekisterikeskuksessa tietojenlovutuskielto.
Elämä on seesteistä ja häiriötöntä, suosittelen muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää pienet lapset. Ollaan muka suojelevia, ettei pienten silmille ja korville tule sopimatonta. Sitten ihan jatkuvaa tv ja radiomainosta ihan päivällä.
Mikä siinä radiokanavan vaihtamisessa on niin vaikeaa, kun lapsia on kyydissä?
Kyllä, ja olen lopettanut tällaisten kanavoiden kuuntelun.