Voisiko kopio teidän alapäästänne olla myyntihitti?
Mitä luulette, menisikö kaupaksi käyttökelpoinen kopio teidän tuherostanne? Tai miehenne peniksestä tehty näköisdildo. Täyttääkö perheenne alapäät nykyajan tiukat vaatimukset?
Kommentit (8)
Ei varmaan menisi. Korkeintaan dumbon näköisenä kipsivaloksena paperipainona.
Miinukselle jäis Se joka mun hetulasta alkais kauppaa tekeen.
Kukapa tietää. Miehelle se on ainaki aina kelvannut ja on kehunut että on parasta laatua mitä on ikinä keltään saanut. Kiristää kuulemma just oikeista paikoista! :D
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:59"]
[/quote]
Oikealla markkinoinnilla pillusi myisi miljoonia. Selittäisit että pillusi on niin syvä ettei kukaan ole osunut pohjaan asti. Sitten kaikkien mypäri maailman pitäisi päästä kokeilemaan onneaan.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:59"]
[/quote]
Oikealla markkinoinnilla pillusi myisi miljoonia. Selittäisit että pillusi on niin syvä ettei kukaan ole osunut pohjaan asti. Sitten kaikkien mypäri maailman pitäisi päästä kokeilemaan onneaan.
[/quote]
No on osunut. Hetulat vaan heiluu.
Naulakkona menisi varmaan kaupaksi...
Mies
Olen kopiokoneella kopioinut persläpeäni ja kiveksiäni työpaikan kopiokoneella satoja kappaleita, olen yrittänyt myydä niitä työkavereille mutta ei kelpaa edes ilmaiseksi.
Noin sata kopiota olen levittänyt torille ja muualle keskustaan, mulla on vielä noin 500kpl kuvia takapäästäni, aion jatkaa niiden levitystä.
-KiimainenPerseMies32v