Mikä biisi soi pääsä nyt?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:28"]
I´m every pony, that´s all in meeee...
[/quote]
Olisko kuitenkin.. I'm every woman?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:23"]
Väärin tein, vähähäärin tein... Siis sen Kingin helluntailais-laulajan biisi, mutta oikeilla sanoilla.
[/quote]
Se Tsiisus on romani. Mulla taassoi päässä "jos tahdot, että mukavaa on, ostat mulle cappuccinon, ostat mulle cappuccinon..." :D
[/quote]
Mulla soi toi frappuccino biisi päässä.. Triple chocolate caramel laktoositon.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:23"]
Väärin tein, vähähäärin tein... Siis sen Kingin helluntailais-laulajan biisi, mutta oikeilla sanoilla.
[/quote]
Se Tsiisus on romani. Mulla taassoi päässä "jos tahdot, että mukavaa on, ostat mulle cappuccinon, ostat mulle cappuccinon..." :D
[/quote]
Mulla soi toi frappuccino biisi päässä.. Triple chocolate caramel laktoositon.
[/quote]
Siis *mullakin :D
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:21"]En yhtään nyt muista nimeä tai esiintyjää, mutta se "it's all about the money, it's all about the dumdumdududumdum"
[/quote]
Meja - All about the money
Mulla: Tinakenkätyttö. Hei, ei en sitä salaa, näillä teillä loppuun palaa..
Mitä tänään teet, Niksi-Nella, kuinka yrität keplotella....
Ei soi päässä, mutta kuulokkeista soi Sebastian Ingrosson Reload
Jari Sillanpään "Sinä ansaitset kultaa"
Supertramp - The Logical Song
"Now watch what you say or they'll be calling you a radical,
liberal, fanatical, criminal."
Puolitoista vuotta on soinut korvien välissä Jenni vartiaisen Junat ja naiset. Vittumainen biisi mutten pääse siitä kertakaikkiaan eroon.
Easten boys and westend girls.....