Mikä biisi soi pääsä nyt?
Mulla ABBA:n Fernando
Kommentit (42)
Väärin tein, vähähäärin tein...
Siis sen Kingin helluntailais-laulajan biisi, mutta oikeilla sanoilla.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:21"]En yhtään nyt muista nimeä tai esiintyjää, mutta se "it's all about the money, it's all about the dumdumdududumdum"
[/quote]
Tätä en tunnista. Vihellä vähän alkua:)
"Tässä mä oon, niin ihana aina
tässä mä oon valmiina aina"
Pesuainemainoksesta
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:23"]
Väärin tein, vähähäärin tein... Siis sen Kingin helluntailais-laulajan biisi, mutta oikeilla sanoilla.
[/quote]
Se Tsiisus on romani. Mulla taassoi päässä "jos tahdot, että mukavaa on, ostat mulle cappuccinon, ostat mulle cappuccinon..." :D
Koko päivän raikunut päässä KUN KUUNTELEN TOMPPAA, DUDUDUMMM" ja tekis pikkuhiljaa mieli ampua aivot pihalle
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:23"]
Väärin tein, vähähäärin tein... Siis sen Kingin helluntailais-laulajan biisi, mutta oikeilla sanoilla.
[/quote]
Se Tsiisus on romani. Mulla taassoi päässä "jos tahdot, että mukavaa on, ostat mulle cappuccinon, ostat mulle cappuccinon..." :D
[/quote] Kaksivuuorotyyöö. Jestas että mä vihaan tota Kingiä!
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:23"]
[/quote]
[/quote]
Helluntalainen JA romaani.
Mä ajan koko yön...roi orbison....stigin biisi. Ärsyttävä!!! Ja se vaan soi mun päässä
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:31"]"Tässä mä oon, niin ihana aina
tässä mä oon valmiina aina"
Pesuainemainoksesta
[/quote]
Sama! :D ei tosin aavistustakaan, mitä merkkiä siinä mainostetaan..
En yhtään nyt muista nimeä tai esiintyjää, mutta se "it's all about the money, it's all about the dumdumdududumdum"