Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piti olla loma mutta mies tekee töitä

Vierailija
08.11.2021 |

Mies teki eilisen illan ja tämän päivän töitä. Hän on freelancer eli on itse haalinut työt. Mutta kun tämä lomakin oli hänen ideansa ja varasi mökin lomakeskuksesta. Jos olisin tiennyt että mies työskentelee, olisin voinut tulla tänne vasta loppuviikosta ja olla omassa rauhassa kotona. Mökki on pieni tupa ilman erillistä huonetta, niin tuntuu että pitää hiljaa hiippailla, etten häiritse miestä. Ei se ole mulle rentouttavaa. Olen jo liikkunut lähimaaston läpi, mulla ei ole ajokorttia niin en pääse yksin kauemmas. Ärsyttää miehen huono ajankäytön suunnittelu.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhuu Ap, joko mies rentoutui?

Fentoutui päiväksi ja patikoitiin koko päivä yhdessä. Tänään käytiin luontonähtävyydessä ja miehen piti soittaa siellä ollessamme työpuhelu.

Kuuntelitko vieressä? Ettei olisi toinen nainen...

Vierailija
22/26 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n vastaus kaikkeen on toinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelu pitää soittaa kun toiselle osapuolelle sopii.

Vierailija
24/26 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fentoutui päiväksi ja patikoitiin koko päivä yhdessä. Tänään käytiin luontonähtävyydessä ja miehen piti soittaa siellä ollessamme työpuhelu.

Eikö aikuinen ihminen voi katsella yksin nähtävyyksiä yhden puhelun ajan edes, vai pitääkö koko ajan olla käsi kädessä?

Vierailija
25/26 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö aikuinen ihminen voi katsella yksin nähtävyyksiä yhden puhelun ajan edes, vai pitääkö koko ajan olla käsi kädessä?

Miksi alapeukut?

Vierailija
26/26 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäitä hattuun, ota coolimmin, boomeri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän