Salkkareista meni jo maku, koko ajan saman toistoa
Noniin, taas yksi henkilö sähkölamautettiin ja joutunee sinne samaan Mariannan vankilaan muiden kanssa.
Muutenkin, koko sarja on ollut viime vuosina aivan liikaa itsensä ja vanhan toistoa. Aina on näitä vainoajia/pahiksia, kuten Aaro/Heiskanen/Marianna ja sitten näitä vainottuja ja vangittuja henkilöitä kuten Paula kellarissa, Anni kellarissa, Jiri, Joonatan ja Heidi siellä kellarissa, Kuulat Heiskasen vainottuna ja Siperiassa ja nyt sitten Marianne vainoaa ja vangitsee useampia.
Välillä tuntuu, että onko ohjelmasta jo ideat lopussa, kun aina toistetaan samankaltaisia asioita.
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:14"]
Uusipäivä Tv 2 -siinä sarjassa eletään jalat maassa.
[/quote]
Miksi kukaan haluaisi katsoa jalat maassa saippuasarjaa, kun täällä eletään itsekin joka päivä jalat maassa?
Ainii ja Matleena pannuhuoneessa
-5
Jep. Niinhän se on, ihan samat jutut ja en ihmettelisi jos paula heräisi nyt vuorostaan :D Tykkään kummiski :)
Mutta hei, kyllä kallen ja miskan on nyt pakko havahtua :D! Ja sitäpaitsi keksipä itse joku juonikuvio, joita ei tässä lähemmäs 15 vuodessa ole nähty :D
Roskasarja roskaväelle. En ole katsonut jaksoakaan tätä kansan tyhmentäjää. T. mies.
Mua taas alkaa väsyttämään se, että vuodesta toiseen kimpassa valitetaan, miten huono sarja Salkkarit on. Juu juu, kaikki ovat tuosta samaa mieltä ja nykyään katselukokemukseen tuntuu kiinteästi kuuluvan juonikuvioille naureskelu. Ei oo pakko kattoo.
Mulla meni 10 vuotta sitten maku. Niin turha ohjelma.
Huomisen jaksossa miska ja kalle löytää kadonneet :)
Mä vaan mietein että millä hitolla se Marianna raahaa sitä porukkaa sinne vankilaan keskellä päivää, ilman että kukaan huomaa mitään? Eihän se jaksa ees kantaa ketään ja luulis nyt naapureidenkin ihmettelevän kun porukkaa katoilee ja yks raahaa ruumiita harva se päivä ympäri rappua. Ja toisekseen, eikö ne vangit käy ollenkaan vessassa?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:43"]
Mutta hei, kyllä kallen ja miskan on nyt pakko havahtua :D! Ja sitäpaitsi keksipä itse joku juonikuvio, joita ei tässä lähemmäs 15 vuodessa ole nähty :D
[/quote] vietetty perhejoulua joulupukkeineen
Katoin just huomisen jakson, se piilohuone on siellä kämpässä:) huomenna miska ja Kalle löytää sen, mut tuleeko marianna paikalle ennenkö ne ehtii ilmottaa siitä?
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 00:13"]
Mä vaan mietein että millä hitolla se Marianna raahaa sitä porukkaa sinne vankilaan keskellä päivää, ilman että kukaan huomaa mitään? Eihän se jaksa ees kantaa ketään ja luulis nyt naapureidenkin ihmettelevän kun porukkaa katoilee ja yks raahaa ruumiita harva se päivä ympäri rappua. Ja toisekseen, eikö ne vangit käy ollenkaan vessassa?
[/quote] raahannut pihalta hissiin
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:09"]
Noniin, taas yksi henkilö sähkölamautettiin ja joutunee sinne samaan Mariannan vankilaan muiden kanssa.
Muutenkin, koko sarja on ollut viime vuosina aivan liikaa itsensä ja vanhan toistoa. Aina on näitä vainoajia/pahiksia, kuten Aaro/Heiskanen/Marianna ja sitten näitä vainottuja ja vangittuja henkilöitä kuten Paula kellarissa, Anni kellarissa, Jiri, Joonatan ja Heidi siellä kellarissa, Kuulat Heiskasen vainottuna ja Siperiassa ja nyt sitten Marianne vainoaa ja vangitsee useampia.
Välillä tuntuu, että onko ohjelmasta jo ideat lopussa, kun aina toistetaan samankaltaisia asioita.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:09"]SPOLERI/SPOILERI/SPOILERI/SPOILERI[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:09"]SPOLERI/SPOILERI/SPOILERI/SPOILERI[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:09"]SPOLERI/SPOILERI/SPOILERI/SPOILERI[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:09"]SPOLERI/SPOILERI/SPOILERI/SPOILERI[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:09"]SPOLERI/SPOILERI/SPOILERI/SPOILERI[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:09"]SPOLERI/SPOILERI/SPOILERI/SPOILERI[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:09"]SPOLERI/SPOILERI/SPOILERI/SPOILERI[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:09"]SPOLERI/SPOILERI/SPOILERI/SPOILERI[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:09"]SPOLERI/SPOILERI/SPOILERI/SPOILERI[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:09"]SPOLERI/SPOILERI/SPOILERI/SPOILERI[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:09"]SPOLERI/SPOILERI/SPOILERI/SPOILERI[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:09"]SPOLERI/SPOILERI/SPOILERI/SPOILERI[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:09"]SPOLERI/SPOILERI/SPOILERI/SPOILERI[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]
Nyt vika tilaisuus lopettaa lukeminen!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Painat linkistä niin tiedät mitä huomenna tulee Harkitse. Nähtyä ei saa näkymättömäksi.
Nyt vasta? Itse lopetin kyseisen sonnan seurannat joskus 2000-luvun alkupuolella, silloin kun Miia kuoli. Juoni alkoi toistamaan itseään..
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 01:05"]
Nyt vasta? Itse lopetin kyseisen sonnan seurannat joskus 2000-luvun alkupuolella, silloin kun Miia kuoli. Juoni alkoi toistamaan itseään..
[/quote]
Hui, tuostahan on jo tosi kauan!! Mahdat olla ikivanha!!
Uusipäivä Tv 2 -siinä sarjassa eletään jalat maassa.