Kylläpä hyvä työpaikka on ihmiselle suuri onni!!!
Olen ollut todella onnellinen koko tämän syksyn. Mulla on kaksi ihanaa työpaikkaa (päivä- ja iltatyö), joista nautin suunnattomasti! On mukava aamulla mennä sinne, ja pitkin tyopäivää saan nauraa ja nauttia ihanien nuorien hauskoista jutuista ja tietysti oman alan ihanuudesta ja opettamisesta. Mulla on oikeasti päivittäin töissä HAUSKAA! Olen siis yläkoulun ope ja tykkään niin oppilaistani kuin työkavereistani. Iltatyöni taas on lyhytaikaista, rauhallista mutta todella antoisaa sekin. Ja lapsilla on päiväkodissa hyviä kavereita, viihtyvät siellä ja menevät aina mielellään. Kun päivät on mulla lyhyitä, ehdin olemaan heidän kanssaan paljon päivittäin. Olen tällä hetkellä onnellisempi, kuin pitkään aikaan elämässäni!!! Vaikka edelleen on elämässä suuriakin murheita, arki on tällä hetkellä hyvinkin onnellista
:-)
Kommentit (3)
Mutta onneksi päädyin monen vuoden kotona olon jälkeen nykyiseen paikkaan! Ja olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että jos ei työssään viihdy, kannattaa vahvasti harkita joko työpaikan tai alan vaihtoa. Kyllä työpaikalla on kuitenkin väliä - siellähän sitä puolet valveillaoloajasta vietetään!
Mies ei tällä hetkellä ole tyytyväinen työhönsä, ja olenkin häntä rohkaissut harkitsemaan jotain muuta. Muutos ei tietenkään ole niin helppoa - ja mikä takaa sen, että se olisi parempaa kuin entinen?
T. Ap
Nyt karsitaan työvoimaa ja painostetaan tekemään tulosta enemmän.
Siinä ei enää kerkiä palvelemaan asiakkaita yhtä hyvin kuin ennen.
Kärsin siitä etten pysty tekemään työtäni hyvin, kun kokoajan on kiire.
Tuntuu että meistä on tullut koneita.
Itselläni vähän toisenlaisia fiiliksiä, mutta ehkä se päivä joskus paistaa mullekkin!