Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläkeläisrouva myi talonsa ja muutti luksusristeilijälle

Vierailija
22.01.2015 |

http://m.iltalehti.fi/matkajutut/2015012219064594_ma.shtml

Tekisitkö samoin jos rahaa olisi? Minä muuttaisin sinne heti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi minulle oikein hyvin jos ei olisi lapsenlapsia...siis tulevaisuudessa ;)

Vierailija
2/13 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä aika mummo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow, itse valitsisin kuitenkin hotellin laivan sijaan. Pelkään merellä. :)

Vierailija
4/13 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:17"]

http://m.iltalehti.fi/matkajutut/2015012219064594_ma.shtml Tekisitkö samoin jos rahaa olisi? Minä muuttaisin sinne heti.

[/quote] en todellakaan muuttaisi

Vierailija
5/13 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vuosien laivalla oleskelun jälkeen Wachstetter ei enää juuri maihin vaivaudu, sillä suurin osa kohteista on jo entuudestaan tuttuja."

Erikoinen perustellu. Eihän siellä laivallakaan voi enää mitään uutta olla.

Vierailija
6/13 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä tavallaan aika houkutteleva ajatus. Harkitsisin kyllä, jos rahaa olis riittävästi ja muutenkin mahdollisuus. Tai no, voisin mä pysyvää hotelliasumistakin harkita.

Vierailija
7/13 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan jaksaisi asua missään laivan hytissä.... Haluan omat kalusteeni, mahdollisuuden vaidella sisustusta, ja vähän enemmän tilaa kuin tuollaisen perus hotellihuoneen. Kiertelisin mieluummin vaikka maailmaa ja vuokraisin asunnon aina esim. puoleksi vuodeksi, minkä jälkeen vaihtaisin taas maata.

Vierailija
8/13 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka heti jos vain raha riittäisi

Vierailija
9/13 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mummo! Mä voisin tehdä samantyylistä, mutta en laivalle menisi. Tai ehkä muutaman kuukauden sekin vois olla kivaa? Mutta sit reissaisin muuten vaan niin että muutama kuukausi yhdessä paikassa ja sit taas maisemanvaihdos. Ja hotelliasumista ehdottomasti. Harmi kun ei ole taloa mitä myydä.

Vierailija
10/13 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin reissata ja asua hotelleissa, yhdessä kohteessa aina sitten pidemmänkin aikaa. Miksei laivakin olisi ok ei ehkä noin montaa vuotta kuitenkaan putkeen. Ei taida nuo laivat paljon keinua vai eikö rouvaa haittaa? 

Vierailija
11/13 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:22"]Voisin reissata ja asua hotelleissa, yhdessä kohteessa aina sitten pidemmänkin aikaa. Miksei laivakin olisi ok ei ehkä noin montaa vuotta kuitenkaan putkeen. Ei taida nuo laivat paljon keinua vai eikö rouvaa haittaa? 
[/quote]
Nuo laivat ei keiku :)

Vierailija
12/13 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan hyvä idea. Varsinkin kun rouva rakastaa tanssia. Mikäs siinä sit ollessa, laivalla saa kaikki palvelut, on varmaan ihan turvallista ja ennenkaikkea seuraa. Ei tarvitse syödä yksin, eikä muutenkaan kärsiä yksinäisyydestä ja voi tavata uusia ihmisiä. 

Vierailija
13/13 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Itämerellä ei seilaa tuollaisia aluksia? Koska noi on nimittäin tosi upeita! :D Tai kyllähän isoja aluksia välillä poikkeaa Helsingin satamassa, mutta miksi niitä ei ihan kunnolla oikeasti seilaa vaikka Helsingin ja Tallinnan välillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä