Te hoitajat, minkälaisia alushousuja käytätte valkoisten työhousujen alla. :)
Eli itse tekisi mieli ostaa jotain muuta kuin ainaista valkoista ja huomaamatonta. Minkälaisia alushousuja käytätte kun työhousut on valkoiset?
Kommentit (26)
Ihan kaikenvärisiä. Ei minulla riitä vaaleat alushousut että joka päivä voisi niitä käyttää. Joskus jopa stringejä olen käyttänyt, jos joku katsoo ja järkyttyy niin aivan vapaasti :)
Mitä vain. Työtakki peittää perseen.
Valkoiset pöksyt näkyy valkoisen kankaan läpi! Jos haluaa, ettei näy, niin sitten nude-väriset. Täähän nyt on ihan vanha ja selvä juttu. Vai oliko kyseessä kenties Herre 46, joka sairaalan petistä tujottelee hoitsujen persauksia? Aaapuuuvaaa!!!!
Eikös ne housut ole kuitenkin sen verran tuhtia kangasta, ettei seltä näy läpi? Tai itse en ole koskaan huomannut mitään väripikkareita. Ei sillä, että tuijottaisin, mutta kyllähän siihen kiinnittää huomiota, jos kirkas pinkki huutaisi läpi :D
Nudeja ja valkoisia. Minulla on työpikkarit erikseen ja vaihdan ne ennen vuoroa kotona ja työpaikalla ennenkuin lähden kotiin.
Ihanaa, että meille tuli tummansiniset työasut, ei enää tuota ongelmaa. Aina sai kanssa kuukautisten aikana juosta vähän väliä vessassa ja pelätä ohivalumisia. Nyt ei ainakaan heti näy, vaikka valuisikin!
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:20"]Eikös ne housut ole kuitenkin sen verran tuhtia kangasta, ettei seltä näy läpi? Tai itse en ole koskaan huomannut mitään väripikkareita. Ei sillä, että tuijottaisin, mutta kyllähän siihen kiinnittää huomiota, jos kirkas pinkki huutaisi läpi :D
[/quote]
Itseasiassa ei ole. Melko hengittävää ja läpikuultavaa materiaalia. Välillä on tullut kadehdittua leikkaussalin hoitajia joilla on täällä tummansiniset suojavaatteet :D
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:24"]Ihanaa, että meille tuli tummansiniset työasut, ei enää tuota ongelmaa. Aina sai kanssa kuukautisten aikana juosta vähän väliä vessassa ja pelätä ohivalumisia. Nyt ei ainakaan heti näy, vaikka valuisikin!
[/quote]
Mutta mä sekoitan teidät nykyään fyssareihin :D
T. Eval sijaisuuksia tekevä kandi
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:24"]Ihanaa, että meille tuli tummansiniset työasut, ei enää tuota ongelmaa. Aina sai kanssa kuukautisten aikana juosta vähän väliä vessassa ja pelätä ohivalumisia. Nyt ei ainakaan heti näy, vaikka valuisikin! [/quote] Mutta mä sekoitan teidät nykyään fyssareihin :D T. Eval sijaisuuksia tekevä kandi
[/quote]Niin no enhän minäkään ole hoitaja, enkä kyllä fyssarikaan :)
Meillä on nykyään vihreät työpuvut, joten pidän ihan sellaisia alusvaatteita kuin haluan. Heitin kaikki valkoiset alushousut menemään, en ole koskaan pitänyt valkoisesta väristä. Seuraavaksi päivitän rintsikat, valkoiset saa lähteä.
Ihan minkä värisiä vaan, jos jotakuta häiritsee että läpi näkyy nii en voi mitään. Myös stringejä ym hotpantseja. Mitään mummopikkareita en rupee käyttämään!
80-luvulla olin töissä hoitajana TAYS:ssa, ja silloin myytiin ihan yleisesti pienikukkaisia tai pilkullisia alushousuja. Niiden käyttö työssä oli ihan virallisesti kielletty, piti olla yksiväriset alkkarit.
Olen opiskelija vielä, mutta ihan stringejä ajattelin käyttää enkä kyllä näe siinä mitään väärää. Ei niiden housujen pidä niin paljon kiristää, että alushousujen rajat näkyvät läpi. Hymyilyttää aina yksi meidän koulun sh-opettaja, kun pitää värikkäitä tähtipikkareita valkoisten (liian kireiden) työpuvun housujen kanssa ja kaikki näkyy läpi.
Kaikenvärisiä stringejä. Takki peittää takapuolen riittävän hyvin
Stringit kuuluu teinipissiksille.
Onneksi saatiin tumman siniset työvaatteet. Hävitin kaikki valkoiset alkkarit. Näin porissa.
Se on kumma että jossain on käytössä läpinäkyviä työasuja. Itse huomasin asian kun eräs toinen kesätyöntekijä oli kumartunut pesemään käsiä. Yllättäen hän katsoi taakseen nopeammin kuin ehdin kääntää katsettani. Sitten nolotti.
Pakko käyttää valkoisia. Kaikki muut näkyy läpi.. Siviilissä sitten muunlaisia housuja käytössä.