Lue keskustelun säännöt.
Mitä hyötyä älykellosta muka on? Miksi se on niin kova villitys?
Älytön kello
08.11.2021 |
Siis mitä ihmettä sillä oikein tekee? Vallan mainiosti pärjää ilman. Toki jokaisen asia hankkiiko sellaisen, mutta kyllä hoitotyössä ärsyttää kun joillakin työkavereilla on ranteessa älykello vaikka ei saisi olla hygieniasyistä. Jotkut ovat älynneet laittaa sen nilkkaan. No parilla työkaverilla on sormus sormessa vaikka ei niitäkään saisi olla. Nämä kuitenkin opetetaan jo opiskelujen aikana sekä pukkarissa lukee seinällä, että mitä ei saa olla hoitotyössä. Ei vain näytä menevän jakeluun.
Vähän kyllä huvittaakin tämä villitys, aivan kuin älykellon kanssa olisi elämä jotenkin parempaa vaikka elämä sujuu erittäin hyvin ilman sitä. :D
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä seuraan älykellolla lähinnä sykettä ja unta. Askelmääräkin jonkin verran kiinnostaa.
Puhelut ja viestit on ihan kätevä nähdä ranteesta, kun töissä ei voi omaa puhelinta pitää esillä. Muutaman kerran olen tärkeään puheluun päässyt vastaamaan, kun olen sen kellosta nähnyt (esimerkiksi lapsi oli loukkaantunut koulupäivän aikana ja vamma vaati sairaalahoitoa, onneksi sain vastattua heti, enkä vaikka 4:n tunnin kuluttua).
Unen määrä ja laatu kiinnostaa kuormittavan kolmivuorotyön takia. Syke samasta syystä ja lisäksi perinnöllisen eteisvärinän vuoksi.
Kyllähän pärjäisin ilmankin (johan 35 vuotta pärjäsinkin), mutta itse koen ihan mielenkiintoiseksi ja hyödylliseksi laitteeksi.