Onko ennustajia paikalla?
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:02"]
Kertoisitko minulle työstäni? Entä ihmissuhteet, näetkö mitään tällä saralla?
[/quote]Oletko mahdollisesti ollut paikoillasi pitemmän ajan ja pitänyt matalaa profiilia mutta jokin ei kuitenkaan ole ollut hyvin? Näihin asioihin tulee muutos ja asemasi ja olosi vahvistuu. Ihmissuhteissa näen toimintaa ja muutoksia rakastavan miehen, myös sinun elämääsi saattaa tulla tätä kautta muutoksia.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:02"]
Kertoisitko minulle työstäni? Entä ihmissuhteet, näetkö mitään tällä saralla?
[/quote]Oletko mahdollisesti ollut paikoillasi pitemmän ajan ja pitänyt matalaa profiilia mutta jokin ei kuitenkaan ole ollut hyvin? Näihin asioihin tulee muutos ja asemasi ja olosi vahvistuu. Ihmissuhteissa näen toimintaa ja muutoksia rakastavan miehen, myös sinun elämääsi saattaa tulla tätä kautta muutoksia.
[/quote]
Työasiat kuten kuvailit. Toivon todella, että muutosta tulee. Kiitos vastauksesta.
Vastaisitko vielä minullekin. Paraneeko tyttäreni vointi? Meneekö hän opiskelemaan suunnittelemansa alaa? Vai muuttaako vielä mielensä?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:16"]
Kerro mulle epätoivoiselle... Koska saan ne kaksi asiaa mitkä elämästäni puuttuu? Toinen on pysyvä työ ja toisen tiedätkin jos selvännäkijä olet..,
[/quote]En minä tiedä mitä sinulla on ylimmäisenä toivomuslistalla, mutta jos olisin sinun asemassasi, laittaisin kuitenkin hyvän terveyden ykkössijalle.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:16"]
Kerro mulle epätoivoiselle... Koska saan ne kaksi asiaa mitkä elämästäni puuttuu? Toinen on pysyvä työ ja toisen tiedätkin jos selvännäkijä olet..,
[/quote]En minä tiedä mitä sinulla on ylimmäisenä toivomuslistalla, mutta jos olisin sinun asemassasi, laittaisin kuitenkin hyvän terveyden ykkössijalle.
[/quote]
Työ alkaa olemaan jo henkireikä, jotta saa lapsille ruokaa. Toinen mieltä painava asia on aika itsekäs ja "turha". Mutta nämä ja näiden puute vaivaa minua tauotta.
Mitenkäs minulla rakkaussiat sen miehen kanssa, joka on mielessäni?
[quote author="Av Mamma" time="22.01.2015 klo 22:46"]
[/quote]
Heh- siis rakkausasiat!
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 22:39"]
Vastaisitko vielä minullekin. Paraneeko tyttäreni vointi? Meneekö hän opiskelemaan suunnittelemansa alaa? Vai muuttaako vielä mielensä?
[/quote]En nähnyt ainakaan mitään huolestuttavaa terveyden suhteen mutta matkoja ja suuria elämänmuutoksia. Opiskeluasiaankin saattaa tulla vielä muutoksia.
Kaverini jolle lainasin rahaa. Ei ole maksanut vielä senttiäkään takaisin, ei vastannut sähköposteihin moneen viikkoon ja alan huolestua. Onko hänelle sattunut jotain vai piileskeleekö tahallaan. Hänellä on ollut sekä taloudellisia että terveysongelmia, tosin en enää tiedä mikä pitää paikkansa, onko minua nyt vain kusetettu. Mistä on kyse?!
Mistä erottaa oikean ennustajan väärästä?
Oikea ottaa rahat pois hölmöiltä ja kertoo näille satuja, joita haluavat kuulla.
Väärä vain kertoo satuja, joita kysyjä haluaa kuulla.
Mikä hampaassani on. Loppuuko vaiva ikiniä. Päädynkö toiseen lapseen koskaan?
[quote author="Av Mamma" time="22.01.2015 klo 22:47"]
[quote author="Av Mamma" time="22.01.2015 klo 22:46"]
[/quote]
Heh- siis rakkausasiat!
[/quote]Kyllä minä näen hyvän ja luotettavan miehen ja rakkautta mutta on myös toinen mies jolla saattaa olla kaikenlaisia ongelmia ja jota kannattaisi muutenkin varoa.
Hei ennustaja voitko katsoa miten mulla tmä suhde nyt etenee, vai oliiko paras erota? monenlaista taustalla.
Entäs työkuvio?
Ääh. Minulla on niin epätoivoinen olo, että turvauduin jopa palstaennustajaan, ja sitten se meneekin nukkumaan. Tää on taas niin tätä :(