Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rakastunut naapurin 17v tyttöön!

Vierailija
22.01.2015 |

Ongelmana on:

-Olen 42v ja naimisissa 40v naisen kanssa

- Minulla on 2 lasta (4v ja 8v), joten vaimoa ei olisi helppo jättää noin vain

-Tytön isä on 40v, eli minua nuorempi

Viikko sitten kun olin tekemässä lumitöitä, tuli tyttö juttelemaan minulle. Jännitin tilannetta kuin teini-ikäinen poika, vaikka olen vaativissa johtajahommissa, jossa pitää puhua isoille massoille eri tilaisuuksissa.

Tuo 17v tytön kauneus on vain liikaa! Ei ole ollut tälläisiä perhosia vatsassa edes vaimoni kanssa, ikinä.

Onko hän se elämäni tosirakkaus?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 4 jatkaa: mieti miten ihanaa jatkossa kun olet saanut elämäsi rakkauden. Sen lisäksi, että ystäväsi ja johtajakolleekasi kadehtivat sinua ja kuolaavat nuorta tyttöystävääsi, saat myös uuden ystävän tytön isästä. Voitte käydä yhdessä oluella ja voit kehua vuolaasti tyttöä isälleen ja kertoa miten onnelliseksi hän miehen tekee :) Ja kun lapsesi käyvät luonasi joka toinen viikonloppu, he voivat leikkiä nukeilla ja katsoa Disneyn piirrettyjä äitipuolen kanssa, koska hän harrastaa niitä vielä itsekin.

Kaikki menee kauhean kätevästi, tosin pieniä ongelmia saattaa tulla 10 v päästä kun tyttösi haluaa 3 omaa lasta, mutta sehän on sen ajan murhe :) 

Älä huolehdi, iske kiinni vain vaikka muutaman rohkaisuoluen jälkeen ja tunnusta tytölle rakkautesi. Siitä alkaa vuosisadan rakkaustarina!

Vierailija
2/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jotenkin tutulta vuosien takaa. Minulla ja naapurin tytöllä tosin oli ikäeroa vain 14 vuotta eikä välillämme mitään tapahtunut, luultavasti koska ei ollut tilaisuutta. Sittemmin tyttökin aikuistui, teki lapsia ja erosi ja asuu nut lastensa kanssa eli olisi vapaata riistaa ja eronnut olen minäkin, eli mikään ei estäisi... mutta kun ei vain enää kiinnosta, taisi mennä ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotiaana neito kauneimmillaan

Vierailija
4/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkkua perseaukkoon vaan ja majoneesit sisään.

Vierailija
5/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!

Vierailija
6/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, usko vaan. Kyseinen tyttö tuskin tuntee mitään ihmeempää sinua kohtaan, hänelle olet vaan vanha naapurin ukko.

Vierailija
7/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti! Anna mennä vain, kerran täällä vain eletään. Söpöä <3 <3

Ja mieti miten johtajakolleekasi tuijottavat sua kateellisena kun saavut joulujuhliin ym. tuon prinsessan kanssa ja vanha kaaho on vain enää historiaa :D

Vierailija
8/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa nyt vain sydämesi ääntä kun olet rakastunut. Naapurin tyttö vaikuttaa sinulle juuri sopivalta kumppanilta.

Vierailija
9/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaikka otat ne pakit siltä tytöltäensin vastaan.

Vierailija
10/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden-pari kun odotat niin miksi ei? Jos tyttö on rauhallisempaa sorttia niin rauhallinen aloitus, pitkä piiritys ja lopulta hidas eteneminen. Jossain välissä ennen kuin vakavaksi menee niin tiputat sen vanhan eukon kyydistä pois, lapset tulee hyvin juttuun nuoren ja innokkaan "äitipuolen" kanssa. Jopa niin hyvin että haluavat asua vain teidän kanssa. Sitten joskus kymmene vuoden kuluttua tyttö haluaa omia lapsia, jaksatko vielä pikkulapsiaikaa? Muista pitää omasta kunnostasi ja terveydestäsi huolta vaikka nuori seura nuorentaakin.
Mutta ihan mahdollista että siinä on elämäsi rakkaus.

T: se nuori nainen nyt 15 vuotta myöhemmin

Vierailija
11/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä onkin niin tyypillinen porvoolaistarina, se on niin söpö ettei voi muuta kuin yhtyä edellisiin ja sanoa: Kyllä, kyllä, hän se on!!!

Vierailija
12/12 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ties vaikka tämä kaunokainen olisikin se elämäsi suuri rakkaus. tajuathan kuitenkin että tyttö tuskin on samaa mieltä tilanteesta, naapurin vanha äijä tulee huohottamaan jotain sekavaa siitä miten kauneus on vaan liikaa... seuraavaksi saattaa isäukko tulla vähän teidän ovelle koputtelemaan.