Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parasta tämä kotiäitiys!

Vierailija
22.01.2015 |

Olen 4 ja 1,5 vuotiaiden lasten äiti. Elämä on niin ihanaa kun saamme herätä omia aikojamme, töissä ei tarvitse käydä (tykkään kylläkin ammatistani, ei kauhistuta palata sitten joskus) mutta nämä vuodet mitä olen ollut jo kotona tuntuu menneen tosi nopeasti, eli rattoisasti.

Tänään ollaan leivottu täytekakkua yhdessä, katseltu lastenohjelmia, naurettu isomman kanssa pienen ihanille hassutuksille, lämmitetty leivinuuni, se on mielenkiintoista lapsista, vaikkakin -20 pakkasta niin sen verran käytiin ulkona että haettiin posti sadan metrin päästä, oli niin taianomaisen kaunista tuolla ulkona auringossa!

Juuri tein ruuan ja syötiin rauhassa yhdessä. Isi tulee tunnin päästä ja on niin mahtavaa jokapäivä nähdä se odotus ja innostus lapsista kun isin saa kohta :) Lapset on niin rauhallisia että kerkeän iltapäivästä tehdä jumppani, ja sitten illalla lämmitetään sauna. Mihinkään ei ole kiire! Kavereita voin nähdä milloin vain jne.

Onneksi miehelleni kävi että saadaan vielä yksi lapsi, syntyvä keväällä, tämä unelma jatkuu vielä vuosia :) Toivoisin vain että useampi äiti pystyisi nauttimaan kotona oloajastaan näin täysillä. Ei ole parempaa aikaa elämässä.

N26

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, että muillakin näin! Arjen pienistä jutuista se onni muodostuu. On ihanaa itse nähdä lasten oppivan uusia asioita, eikä vain kuulla hoitajalta lapsen oppineen tekemään jotain uutta. 

Meilläkin leivotaan yhdessä lasten kanssa ja lämmitetään takkaa, ja odotellaan isiä kotiin. :-) Pakkasta vain vajaat 10, mutta kirpsakka sää silti. Kiireettömyydestä itsekin tykkään, ei ole varsinaisesti aikatauluja ja lasten kanssa saa viettää ne parhaatkin hetket päivästä. Parhaita ovat päivät, kun kotoa ei tarvitse lähteä mihinkään.

Pyöritän iltaisin omaa yritystä, joten isäkin saa aikaa lasten kanssa, mutta tämä on ehdottomasti elämäni parasta aikaa, enkä vaihtaisi tätä mistään hinnasta mihinkään muuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi