Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavamiehen ällöttävä käytös!!

Vierailija
22.01.2015 |

Olen tuntenut tämän miehen noin 9 kk ajan. Harrastimme seksiä yhden kerran noin puoli vuotta sitten, pian tämän jälkeen mies muutti toiselle paikkakunnalle emmekä ole nähneet sen jälkeen. Somessa olemme joskus viestiä laittaneet, tai lähinnä hän laittaa mulle. Olen ollut uuden kumppanin kanssa nyt muutaman kuukauden ja suhteemme on vakava. Meillä menee hienosti ja olen onnellinen. Tämä vanha tuttavani on myös suhteessa ja heille on tulossa vauva, täysi vahinko kuulemma tämä lapsi. En tunne tuttavani tyttöystävää lainkaan, tiedän että raskaus on melko alussa. Nyt parin viikon ajan tämä tuttava mies on laitellut mulle facessa viestejä joissa kertoo kaipaavansa mua ja sitä seksiä jota meillä oli (tosiaan yhden kerran! ) hän sanoo olevansa puutteessa kun tyttökaverilla ei raskaana tee mieli. Ja LUULEE että multa saa! Tietää että seurustelen ja silti laittaa tuommoista viestiä! Usein en vastaa mitään tai käsken vain lopettaa. Olen kertonut tuosta myös nykyiselle kumppanilleni. Nyt vaan kysynkin että MITÄ HITTO saa ihmisen käyttäytymään noin??? Ällöttävää! Ja kun ei lopu vaikka pyydän. Sori kun teksti tuli yhteen, kännykällä kirjoitan!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:06"]Ei olla facessa kavereita.
[/quote]

No estä se

Vierailija
22/40 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sen raskaana olevalle muijalle, se nainen ei ansaitse tollasta sikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän laittaa viestin "ois kyllä mahtavaa taas panna sua" niin ei tuosta kovin montaa johtopäätöstä voi vetää..
ap.

Vierailija
24/40 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla aika nuoria

Vierailija
25/40 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy laittaa tuo esto päälle, luulin että sen voi laittaa vain kavereille. Hänellä on kyllä myös mun numero, sitä en ala yhden nuijan takia vaihtamaan. Ja toistaiseksi ei ole viime aikoina tekstannut tms. Kertoisin tyttöystävälle mutta en tosiaan edes tiedä kuka hän on. Ap

Vierailija
26/40 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim iPhonessa ainakin saa myös numeron estettyä

Vierailija
27/40 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:19"]Taidatte olla aika nuoria
[/quote] minä olen 25, tuo mies kolmekymppinen, eli ei mitään nuoria enää....

28/40 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi sun kanssa oli niin mahtavaa, miksi sitten muutti toiselle paikkakunnalle ja pani toisen naisen paksuksi???

Vierailija
29/40 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author=" Av mAmmal " time="22.01.2015 klo 13:25"]Jos seksi sun kanssa oli niin mahtavaa, miksi sitten muutti toiselle paikkakunnalle ja pani toisen naisen paksuksi???
[/quote] ei halunnut mun kanssa silloin mitään vakavaa juttua ja toiseen kaupunkiin muutto oli jo edessä. Oli ilmeisesti tuntenut tämän nykyisen tyttöystävänsä noin kuukauden kun tämä tuli raskaaksi...Ap

Vierailija
30/40 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että sua vaivaa peräaukonkutina. Jos tekee mieli tuupata kakkoseen niin voi varautua siihen että voi kullia vähän kutittaa!

Vierailija
31/40 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat kuitenkin tykätä noista viesteistä? Sanot ukolle että ei kiitos, ei kiinnosta ja estät sen?

Vierailija
32/40 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä lähettelee? Estä viestit facessa.

Vierailija
33/40 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:19"]Taidatte olla aika nuoria [/quote] minä olen 25, tuo mies kolmekymppinen, eli ei mitään nuoria enää....

[/quote]

Kalenteri-ikä on ei kerro vielä mitään kypsyydestä ja nykymittapuun mukaan kolmekymppinen ei halua olla vastuuta tunteva aikuinen vaan nuori. Varsinkaan, jos raskaus on vahinko niin tuo mies hakee ulospääsyä, eikä osaa ottaa tilanteesta vastuuta.

Mutta nykyteknologia kyllä mahdollistaa tuollaisen jättämisen omaan arvoonsa ja käytös jatkuu niin kauan kun sen mahdollistat, joten ota sinä sitä vastuuta ja tee omat arviot, valinnat ja päätökset. Ei ongelman toteaminen ja miehen käytöksen ihmettely ongelmaa poista.

Takes two tango...

Vierailija
34/40 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:31"]Taidat kuitenkin tykätä noista viesteistä? Sanot ukolle että ei kiitos, ei kiinnosta ja estät sen?
[/quote] mistä sait sellaisen kuvan että tykkäisin niistä? Juuri laitoin ko.henkilölle nyt eston facessa, kiitos vain vinkistä! Nykyinen mieheni ei ole koskaan käyttänyt facea joten hän ei tuollaisessa osannut neuvoa. Mua nuo viestit on lähinnä ahdistunut ja ehkä eniten juuri sen raskaana olevan naisen puolesta...ap

Vierailija
35/40 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on mieskunnalle häpeäksi. M31

Vierailija
36/40 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:31"]

Taidat kuitenkin tykätä noista viesteistä? Sanot ukolle että ei kiitos, ei kiinnosta ja estät sen?

[/quote]

Huomiohuoraamista. Toiselta mieheltä saa huomiota, jota voi käyttää omiin itsekäisiin tarpeisiin tehdä oma puoliso mustasukkaiseksi huomion saamiseksi...Sen sijaan, että deletoisi viestit i niin ap hieroon niitä puolisonsa naamalle. Tai sanoisi tuolle ääliölle ihan suoraan HV!

Vierailija
37/40 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin tää mies touhuaa?

Vierailija
38/40 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistat kavereista ja estät. Problem solved.

Vierailija
39/40 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:31"]

[/quote]

Huomiohuoraamista. Toiselta mieheltä saa huomiota, jota voi käyttää omiin itsekäisiin tarpeisiin tehdä oma puoliso mustasukkaiseksi huomion saamiseksi...Sen sijaan, että deletoisi viestit i niin ap hieroon niitä puolisonsa naamalle. Tai sanoisi tuolle ääliölle ihan suoraan HV!
[/quote] Hieron puolisoni naamalle? ?? Siis häh? Totta kai olen nuo viestit hänelle näyttänyt koska hän on huomannut kuitenkin sen vitutuksen mikä mulle niistä tullut. Enkä halua tämmöistä salatakaan. Joka kerta olen viestit poistanut mutta minkä olen voinut jos seuraavana päivänä tulee uutta? No nyt ei tosin pitäs enää tulla. Ja voin sanoo että melko pahasti olen tälle miehelle asiasta sanonut mutta kun ei ole mennyt jakeluun! Ap

Vierailija
40/40 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 13:39"]Missä päin tää mies touhuaa?
[/quote] Helsingissä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi