Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos deitti lähettää teille "Hyvää huomenta"-viestin...

Vierailija
22.01.2015 |

Eli mitä ajattelette, jos olette olleet 1. treffeillä miehen kanssa n. viikko sitten, ja yllättäen saatte somessa/viestinä häneltä tällaisen randomin hyvän huomenen toivotuksen...? 

Mies oli treffeillä kiinnostuneen oloinen ja meillä meni mielestäni OK, sovittiin että nähdään varmaan pian toisenkin kerran. Mutta nyt on tuntunut että ehkä hän ei olekaan kovin kiinnostunut, kun ei ole viikon aikana tehnyt yhtään aloitetta kontaktin pidossa (minä olen kerran, sekin oli varmaan virhe... Nyt en enää aio). Ja nyt sitten tänä aamuna tuli "Hyvää huomenta"-viesti, ei mitään muuta. Vastasin siihen että hyvää huomenta jne, ja hän laittoi vielä yhden viestin jossa kertoi olleensa töissä jo 1,5 tuntia kun minä vasta heräilin. 

Onko hän nyt kiinnostunut vai ei? Vähän tuskastuttaa arvailla (ja sitten taas suoraan kysyminen tuskin auttaa tilannetta, antaisin vain hullun kuvan itsestäni). Olen tottunut siihen, että miehet jotka ovat tosissaan, ovat paljon herkemmin yhteydessä ja viestivät usein. Hän on kyllä sanonut olevansa "laiska viestittelijä". Varmaan pitäisi antaa vaan olla ja katsoa... Mutta mietityttää.

Kokemuksia/ajatuksia?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:25"]

Viesti meni vahingossa sinulle..?

[/quote]

Hyvin mahdollista!

Vierailija
22/37 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään ole mahdollista, että ap rauhassa katselisi miten homma etenee? Vastailisit miehelle kuten kenelle tahansa tavalliselle ihmiselle? Jos mielesi tekisi, niin kysyt, että nähtäiskö viikonloppuna? Mitä sä nyt jonkun yhden deitin jälkeen sillä tiedolla teet, että onko miehen kiinnostus suhun 25% vai 50%? Ehkä se mieskin on varovaisen kiinnostunut ja kokeilee saako yhtään vastakaikua? Sulleko pitäis julistaa sammummatonta rakkautta vai mitä ihmettä yhden deitin jälkeen oikein odotat!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on todella kiinnostunut, niin laittaa treffejen jälkeisenä päivänä tai viimeistään sitä seuraavana viestiä tyyliin "Kiitos seurasta ja hyvää työpäivää :)" tai jotain muuta yhtä triviaalia, keskeistä on hymiö.

Vierailija
24/37 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on oikeasti kiinnostunut niin pitää kyllä päivittäin yhteyttä! ei todellakaan vasta viikonpäästä laita viestiä, johan siinä latistuu kummankin mielenkiinto.

Vierailija
25/37 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu.

Vierailija
26/37 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:20"]

Onko naiset oikeasti tällaisia analysoijia???? Hui kamala!

[/quote]

Pienen tarkennuksen tämä vielä vaatiin niin vastaus on kyllä. Eli naiset on ihan oikeasti tälläisiä ylianalysoijia, jotka pilkkovat tälläisenkin harmittoman hyvän huomenen moneen osaan.

Vierailija
27/37 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:25"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:23"]

[/quote]

On.

[/quote]

En mä ainakaan ole tuollainen.

[/quote]

Aina löytyy se yksi poikeus, joka on niin erilainen kuin kaikki muut naiset ja sitä pitää joka käänteessä korostaa. Sen sijaan, että tämäkin olisi jätetty ihan omaan arvoonsa.

Vierailija
28/37 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään harmittomia hyviä huomenia

-nainen

Vierailija
29/37 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiinnostunut vai ei? Riippuu miehestä, ts. kukaan ei voi tietää.

Vierailija
30/37 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko väliä? No ei kipinät kauheasti sinkoile jos tuo on kiinnostuksen taso...

Itse en ainakaan olettaisi jutusta tulevan mitään. Erityisesti jos miehen viikon kuluttua lähettämät kaksi viestiä sisältävät "vain" hyvän huominen toivotuksen ja oman työnajan kertaamisen. Ei tuo ainakaan romantiikkaa ole...ja vastasiko mies AP:n aiemmin lähettämään viestiin millään tavalla?

Vierailija
31/37 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän hyvin miksi pohdit asiaa. Viikko tosiaan on liian pitkä aika. Mutta ei se tarkoita sitä, etteikö voisi silti tulla jotain. Jatka tutustumista.

Vierailija
32/37 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko treenaava mies? Jos sinkuksi joutuisin en itse kaipaisi viikolle seuraa.

Mies

Vierailija
33/37 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä nyt menee viikko tai pari ihan huomaamatta ennen kuin muistaa lähettää viestiä. 

Vierailija
34/37 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/37 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei kaikki. Prosentteja en lähde heittämään, mutta omilla naispuolisilla ystävilläni on enimmäkseen ihan muunlaiset pohdittavat. Ja ihmissuhde- tahi deittailuasiat sujuvat sillai vaivattomasti.

nainen, 38 v

Vierailija
36/37 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/37 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jai niin samanlaisessa tilanteessa ollut. Kyllä kai sitä jokainen nainen analysoi jos itse olisi viestiä odottanut ja ehkä kiinnostunutkin. Sitten jäis analysointi jos itseäkään ei kiinnostaisi.

Mulle mies laitto seuraavana päivänä viestiä, miten menee meiningillä. Ja sitten minä viestittelin ja näkemistäkin ehdotin. Vastannu on mutta eipä nyt ole näkemisestä mitään enempiä laittanut, kuin että voishan sitä nähdä. No jäin odottavalle linjalle, niin taas tuli mitä kuuluu- viestiä. Huoh. Otapa siinä nyt selvää, ei edes analyysit auta. Nyt päädyin taas että antaapa olla, mitäpä tässä jos ei mies sen vertaa saa aikaiseksi että ehdottaa tapaamista kun minä sille jo selkeästi olen vihreetä valoa näyttänyt.

Suosittelen ettet odota mieheltä mitään. Luulis nyt aikuisten ihmisten osaavan yhteyttä ottaa ja tapaamista ehdottaa jos näin haluaa. Mikäli ei osaa, niin sitten saa jäädä rannalle ruikuttamaan.