Jos deitti lähettää teille "Hyvää huomenta"-viestin...
Eli mitä ajattelette, jos olette olleet 1. treffeillä miehen kanssa n. viikko sitten, ja yllättäen saatte somessa/viestinä häneltä tällaisen randomin hyvän huomenen toivotuksen...?
Mies oli treffeillä kiinnostuneen oloinen ja meillä meni mielestäni OK, sovittiin että nähdään varmaan pian toisenkin kerran. Mutta nyt on tuntunut että ehkä hän ei olekaan kovin kiinnostunut, kun ei ole viikon aikana tehnyt yhtään aloitetta kontaktin pidossa (minä olen kerran, sekin oli varmaan virhe... Nyt en enää aio). Ja nyt sitten tänä aamuna tuli "Hyvää huomenta"-viesti, ei mitään muuta. Vastasin siihen että hyvää huomenta jne, ja hän laittoi vielä yhden viestin jossa kertoi olleensa töissä jo 1,5 tuntia kun minä vasta heräilin.
Onko hän nyt kiinnostunut vai ei? Vähän tuskastuttaa arvailla (ja sitten taas suoraan kysyminen tuskin auttaa tilannetta, antaisin vain hullun kuvan itsestäni). Olen tottunut siihen, että miehet jotka ovat tosissaan, ovat paljon herkemmin yhteydessä ja viestivät usein. Hän on kyllä sanonut olevansa "laiska viestittelijä". Varmaan pitäisi antaa vaan olla ja katsoa... Mutta mietityttää.
Kokemuksia/ajatuksia?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:38"]
jos mies on oikeasti kiinnostunut niin pitää kyllä päivittäin yhteyttä! ei todellakaan vasta viikonpäästä laita viestiä, johan siinä latistuu kummankin mielenkiinto.
[/quote]
Ethän ole tosissasi, ethän? Olen nainen ja varmaan ahdistuisin suunnattomasti jos potentiaalisen kumppanin kanssa pitäisi viestitellä päivittäin, vaikka kuinka hänestä pitäisin. Kyllä nyt on normaalia pitää päivä pari hengähdystaukoakin välillä.
Just puhuin yhden kolmekymppisen miespuoleisen ystäväni kanssa tästä aiheesta ja lopputulema oli:
Ei, miehet ei todellakaan mieti monta päivää tai sekuntia treffeistä on mennyt, ja millon pitää ottaa yhteyttä jos kiinnostaa. Se tuli kyllä selväksi, että jos mies on yleensäkään kiinnostunut, niin kyllä hän ottaa naiseen yhteyttä.
Entä jos yhden deitin jälkeen mies laittaa parina päivänä viestiä ja toivottaa hyvää yötä. Onko tämä mies sitten kiinnostunut vai vaan kohtelias? Kun ei näistä miehistä ota selvää. Miun mielestäni jos menee viikko eikä kumpikaan ota yhteyttä, niin se taitaa sitten olla siinä. Jos ajattelee toista viikon, mutta ei kehtaa ottaa yhteyttä niin huono aloitus sanon miä!
No laittaisitko itse hyvää huomenta -viestin ihmisille, joka ei sinua yhtään kiinnosta? ...
Onko ap:lla tekemisen puutetta? Pitkän pohdinnan sait aikaan yhdestä hyvän huomenen toivotuksesta. Voi deittimies kun tietäisit minkä päänvaivan ap:lle lähetit.
Se on mies. Sille viikko on ihan normaali väli.
Ihan rakastunut suhun. Sä oot selvästi sen elämän nainen :)
Se alkaa petailla viikonloppua, panettaa.
Seuraavassa viestissä tulee kosinta.
Onko naiset oikeasti tällaisia analysoijia???? Hui kamala!
"Hyvää huomenta:)"
"NO OLLAANKO ME NYT YHDESSÄ VAI EI, VITTUSAATANA?!"
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:20"]
[/quote]
On.
[/quote]
On ne. Kun ei viestiä tullut 2 vrk:n aikana, se on jo kriisin paikka. Ja kun se viesti tulee, niin sekin on kriisin paikka.
Mä inhoan naisia. Vaikka nainen olenkin.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:23"]
[/quote]
On.
[/quote]
En mä ainakaan ole tuollainen.
Sillä on ollut muita treffejä tässä viikon aikana ja katsonut ne ensin läpi. Niistä ei ole syystä tai toisesta ollut jatkoon tai eivät ole halunneet tavata uudestaan. Nyt on viikonloppu tulossa ja olisi kiva saada vähän sutinaa, niin yrittää varovasti, josko susta irtoaisi vielä jotain. Eli et ehkä ollut ihan ykkösvaihtoehto, mutta sen verran ok, että ehkä sut kärsisi tavata toiseen kertaan.
Viesti meni vahingossa sinulle..?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 12:23"]
[/quote]
On.
[/quote]
No, kyllä mun täytyy sanoa, että silloin joskus ammoin, kun kävin nettitreffeillä. Niin jos meni viikko ennen kuinmiehetsä kuului toisen kerran, en enää ollut kiinnostunut. Katsoin, että mies ei sitten ollutkaan minusta sen vertaa kiinnostunut, että olisi aiemmin edes tervemorohei-viestiä laittanut. Pari päivää treffeistä olisi vielä ollut ok, viikko liian pitkä aika.
2