Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keuhkot rohisee, ei flunssaa??

Vierailija
22.01.2015 |

Iik, mitähän tää on? Mulla on muutaman viikon ajan nyt ollut sellaista ihan lievää köhää. Tai siis muutaman kerran päivässä tunnen tarvetta yskäistä muutaman kerran (ehkä 2 yskäisyä kerrallaan) ja siinä se, ei mitään yskää todellakaan. No nyt sitten kokeilin hönkäistä muutaman kerran ulos oikein voimakkaasti, kun köhäisin sieltä henkitorvesta (tai jostain) keltaisen limaklöntin. Rohisee ihan kunnolla! Mistä voi olla kyse? Hiukan pelottaa, mitään muita oireita ei ole. Ei hengenahdistusta tms. En polta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman ja muutaman.. sori toisto, en oikolukenut :P -ap

Vierailija
2/6 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta, mutta mä yhdistin mun krohinan Buranaan. Sitä oli aina vain, kun olin syönyt lääkettä. Ja jos otin ennen nukkumaan menoa lääkkeen, niin en voinut maata ollenkaan, kun oli pakko yskiä. Lopussa mulla jopa hengitys vinkui ja krohisin oikeasti häiritsevän kovaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla voi olla pieni infektio keuhkoissa. Aika normaalia näin flunssa aikana. Seuraile tilannetta, mikäli menee huonommaksi hakeudu lääkäriin.
Voithan kokeilla kotona semmoista, et laitat esim 1.5 litran pulloon vettä ja ohuehkon putken pulloon ja puhallat kuplia. Tai ihan höyryhengittelyä kokeilet.

Vierailija
4/6 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaatoimintaa sydämessä

Vierailija
5/6 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän on tutkittu sellaisella seurantalaitteella joka oli kotona. Holter taisi olla. Ei löytynyt mitään vikaa, syynä tutkimiseen oli toistuvat lisälyönnit (vaarattomia kuulemma). En syö buranaa tai muitakaan särkylääkkeitä. Kuinkahan kauan tätä kannattaa seurailla? Nyt on varmaan 3-4 viikkoa mennyt jo.

Vierailija
6/6 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan nyt vielä vähän lisätietoja. Verenpaine on alhainen, kunto ihan kohtalainen (en hengästy kovin helposti, jaksan juosta ja kävelenkin aina reipasta vauhtia). Olen terve, normaalipainoinen. Ikää 45.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän