Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkion siirto=raskaana?

Vierailija
13.02.2015 |

ööh, mä en kyllä laske noita raskauksiksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita että on raskaana kun vasta sitten jos testi on parin viikon päästä positiivinen.

Vierailija
2/7 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Siksi ihmettelenkin kun kerran kätilö kielsi ottamasta buranaa siirron jälkeen kun kuulemma tavallaan on raskaana o.O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mieltä minäkin. Tuossa toisessa ketjussa, kuinka monta raskautta/kuinka monta lasta, jotkut laittoivat 5 raskautta, 0 lasta tms vaikka siis kyse alkuonsiirroisa.

minulle on siirretty kaksi alkiota kohtuuni. Eli sisälläni on ollut hedelmöittynyt munasolku, alkio. En silti ole kokenut olevani raskaana. enkä edes saaneeni keskenmenoa.

Vierailija
4/7 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole raskaana jos ei testi näytä plussaa. Minulle on tehty 2 siirtoa, tuoresiirto ja pas. Tuoresiirrosta raskaustesti plussalla mutta muuttui parin päivän päästä negaksi ja alkoi kova vuoto. Se siis vain yritti kiinnittyä. No tuosta viisastuneena tein pas:sista testin tosi myöhään, plussa oli ja raskaus jatkui, sain tytön.

Vierailija
5/7 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua näitä blogeissaan vinkujia, kuinka he hyvästelevät lapsensa kun menkat alkaa siirron jälkeen..

4

Vierailija
6/7 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää :D Miten alkionsiirrot muka olisi raskauksia, kun ei kemiallisetkaan ole?

Vierailija
7/7 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:27"]Mä en tajua näitä blogeissaan vinkujia, kuinka he hyvästelevät lapsensa kun menkat alkaa siirron jälkeen..

4
[/quote]

Linkitäpä pari sellaista blogia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi