Reissumieskohu IL:Reissumies-pussin PastoriPike tyrmistyi: ”Ihmiset yrittää kaivaa mun menneisyyttä”
Kommentit (185)
Voi prkele. Kuka olisi uskonut v 1995, ertä vuinna 2021 on tällaiset first world probleemat.
No mitä rikoksia siellä sitten on tilillä jos kerta on sinut niitten kanssa?
Mikä pastori se on, kun se tuossa kuvassa näyttää 666 merkkiä?
Sai eilen oikein töitä tehdä, ettei vahingossakaan osunut mitään Fazerin tuotteita kouraan.
"Fazer tiedotti teettäneensä kyselytutkimuksen, jonka mukaan lähes puolet suomalaisista miehistä kokee, että mieskuva on ahdas. Tästä johtuen yhtiö haluaa kampanjansa avulla ”monimuotoistaa” Reissumiestä, jotta yhä useampi mies kokisi olevansa hyväksytty sellaisena kuin on."
Ei hitto mitä pashaa, tuskin tuohon kyselyyn edes yhtään miestä vastasi.
Fazer on pilannut brändinsä täysin. Suklaatkin ihan ihmeellisiä ja ylihintaisia nykysin en ole ostanut vuosiin mitään Fazerilta
Vierailija kirjoitti:
Sai eilen oikein töitä tehdä, ettei vahingossakaan osunut mitään Fazerin tuotteita kouraan.
Siihen tottuu. Minä en ole ostanut Fazerin leipomotuotteita sen jälkeen, kun Fazer alkoi valmistaa ötökkäleipiä. On ne koneet varmasti puhdistettu moneen kertaan sen episodin jälkeen, mutta muisto elää.
Kyllä on valkoinen lihaa syövä keski-ikäinen heteromies nyt niin loukkaantunut… hyvä niin muuten pakkauksen uudistus olisi mennyt tyystin ohi.
Vierailija kirjoitti:
Tämän haluaisin myös tietää. Jos on jotain pieniä nuoruuden hölmöilyjä niin entäpä sitten, sitten ymmärrän että vedetään taas tikusta asiaa ja lähinnä siksi että on vääränvärinen.
Eikös hän ole niistä avoimesti itse kertonut? Vai onko kaapissa vielä jotain?
Woke-kulttuuri saavutti tutkimuksieni mukaan Suomen vuosien 1997-2001 välillä.
Lokakuussa -97 Hesarissa oli vielä pääkirjoitus, jossa puolustettiin sanan n**keri käyttöä poliisitiedotteissa. Vuonna 2001 Brunberg poisti tuotteestaan kyseisen sanan.
Muutos siis tapahtui tuossa välissä.
"16-vuotiaana Pike vietti aikansa hengaamalla kadulla ja tekemällä rikoksia, kunnes koki herätyksen uskoon vuonna 2009 (n. 17-18 v)."
Ihan itse on menneisyytensä kanssa tullut julkisuuteen:
Vihaisesta ja kiusatusta nuoresta miehestä tuli rakkaudesta saarnaava räppäri – Pastori Pike: “Me tehtiin aika pahoja asioita”
Tuolla on pitkä rikosrekisteri, sillä ei oo suomen kansalaisuutta ja sen kotimaa on turvallinen maa eikä sitä silti olla saatu karkotettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän haluaisin myös tietää. Jos on jotain pieniä nuoruuden hölmöilyjä niin entäpä sitten, sitten ymmärrän että vedetään taas tikusta asiaa ja lähinnä siksi että on vääränvärinen.
Se vähän riippuu nykyään, että kuka kertoo ja kenestä.
Kyse on siis myös väkivaltarikoksista, mutta ylen mukaan " nuoruuden hölmöilyjä" ja "sekoiluja". Olisko näin, jos kyseessä olisi joku toinen henkilö?
Tästä ei saanut eilen puhua, joten olkaa varuillanne. Kylmä tämäkin täältä poistuu. Kaikkien rikoksista ei saa puhua.
Vierailija kirjoitti:
"16-vuotiaana Pike vietti aikansa hengaamalla kadulla ja tekemällä rikoksia, kunnes koki herätyksen uskoon vuonna 2009 (n. 17-18 v)."
Paitsi että haastatteluissa on tullut ilmi, että teki rikoksia vielä uskoontulemisen jälkeenkin parikymppisenä.
Ilmi on tullut myös se, ettää syyttää kaikesta kokemaansa (?) rasismia. Myös omista väkivaltateoista ja vanhusten kiusaamisesta - kaikki sen vikaa että häneen on suhtauduttu rasistisesti.
Laitoin tämän moni miehisyys tempauksen kunniaksi viime viikolla hapanjuritaikinan pöhisemään, eilen paistoin ruiskaura "reissareita" ja aamulla söin.
Oli niin paljon herkullisempaa, rapea kuori ja niin mehvä sisältä ja maku!
Ei ollut iso vaiva ja saa pervo reissarit jäädä vast edes kauppaan!
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän ole niistä avoimesti itse kertonut? Vai onko kaapissa vielä jotain?
Ei kovin avoimesti. Puhuu hölmöilystä ja pitkästä rikosrekisteristä ja jollekin pojalle teki niin pahasti että katui ja itki. Ja vanhoille ihmisille oli julma. Nuo on ainoat mitä olen saanut selville.
Jos hän kerran edustaa naamallaan Fazeria, ei pidä ihmetellä, miksi halutaan tietää, miksi hän edustaa naamallaan Fazeria.