Miksi tämän vuoden big Brotherista uutisoidaan lehdissä niin vähän?
Miksi :D viime kaudella kaikki e:n ja j:n petipuuhista lähtien oli ilttiksen etusivulla :D
Kommentit (13)
viime vuonnahan siellä nusas arttu ja eetu, eevis ja jukka oli 2019
Ketään ei enää kiinnosta, tv katsojia ei ole eikä aihe muutenkaan kiinnosta.
ITse en ole katsonut yhtäkään jaksoa tästä enkä edellisestä kaudesta.
Toivottavasti tämä on nyt vihoviimeinen kausi, BB:n aika tuli, oli ja meni jo
Harvaa ihmistä kiinnostaa katsoa kun ihmiset sekoilee viinan kanssa. Mutta ainoa formaatti (tosi-tv) jonka saa tuotettua halvalla ilman näyttelijä palkkioita. Suomalaisia tv yhtiöitä vaivaa ihan sama ongelma kun lähes kaikkia yrityksiä, mistään ei haluta maksaa ja kaikesta pitää saada maksimaalinen tuotto
Katso vaikka televisiosta, jos haluat tietää mitä siellä tapahtuu.
En ole ensimmäistäkään jaksoa katsonut, ja nytkö pitäisi paskankatsominen aloittaa?
En ymmärrä miksi tv-ohjelmista ja varsinkin tositeeveestä ylipäätään uutisoidaan. Jos ne kiinnostaa niin katsokoot ohjelman itse.
2019 oli ihan hauska katsoa pitkän tauon jälkeen, tuli lähes nostalginen fiilis. Se kausi kuitenkin riitti, ehkä taas 10 vuoden päästä jaksaa.
Että olis enemmän tilaa hysterialle eli koronalle. Kusetusta koko korona, bb rulaa.
koska kausi on tappavan tylsä, casting on mennyt pieleen (naisia on häädetty 7? 8?, yksi kai enää jäljellä), eikä ketään kiinnosta katsella jonkun äijäköörin vanumista sohvilla tai kuunnella niiden surkeaa läpänheittoa. Niistä saa ihan tarpeeksi kotioloissa ja työpaikoilla.
Eli jännitteet puuttuu, oli ne sitten romanttisia tai ei.
Katsoin ensimmäisen jakson joskus vuonna x. Olen todella hämmästynyt että ohjelma vielä jatkuu. Jotain muutakin voisi keksiä.
EVVVK!