Tilini saldo ylitti vihdoinkin kymppitonnin!
Kyllä tässä on oltukin tarkkana. Monille tuo on varmaankin ihan pikkusumma, mutta mulla vain osa-aikatyö tällä hetkellä ja työttömyyttäkin viimeisen parin vuoden sisällä, joten mulle tuo summa on tärkeä. Kyllä se tuo turvaa jos jotakin yllättävää tapahtuu, vaikka pesukone menee rikki, niin pystyn sen ostamaan.
Kommentit (9)
Tuollahan turvaisi useamman kymmenen pesukoneen rikkoutumisen.
Hieno homma!
Itsellä melkein sama juttu, tein 9 kk työpätkän (ekaa kertaa elämässäni kunnon kokoaikatyö, tätä ennen ollut osa-aikaisia, ja työttömyyttä sekä äitiyslomia minimipäivärahalla + kotihoidontuella eloa ja opiskeluaikaa) Sain nuukasti elelemällä säästöön tuon 9 kk aikana 8000 €. Joka tuleekin kyllä tarpeeseen, työpätkä loppui ja työttömyyttä taas edessä ties mihin saakka..
Rahat ovat tilillä, koska en halua mitään sijoittamista, johon sisältyy riskejä tai sellaista että rahaa ei saisi heti käyttöön kun sitä tarvitsee. Lisäksi minulla on jo noin 3000 €tulossa käyttöä, kun aloitan remontin ja lähden matkalle.ap
nro 5, annan krediittiä sulle, kun noin lyhyessä ajassa olet säästänyt noin paljon. Tosi hyvin. Mulla on tilillä yli kymppitonni mutta oishan sitä paljon enemmänkin, jos sitä ei menisi lainaan, autoon, harrasteautoon, kodinkoneisiin. Elän tosi nuukasti jatkuvasti ja olen kokopäivätöissä ollut vuosia putkeen.
Mullakin oli, mutta sitten tuli työttömyys... Onneksi oli säästössä!
Mä sain suurimmat säästöni tehtyä juuri noina työttömyysaikoina. Ansiosidonnaisen aikana. En ostanut mitään turhia heräteostoksia kuten töissä ollessa, tein edullista ruokaa jne.ap
Miksi makuutat rahoja tilillä?