liian voimakkaat lantionpohjanlihakset?
Meillä on miehen kanssa sellainen ongelma, että kun minä kiihotun paljon, puristan miehen peniksen ulos. En siinä kiihkon tilassa tiedosta lihaksieni käyttöä ja tämä alkaa olla jo rasittavaa, koska nautinto ns loppuu kesken kummaltakin, koska lihakseni supistavat liian kovaa.
Olemme kokeilleen kaikkia mahdollisia asentoja ja seksikeinuakin, mutta nyt alkaa keinot loppua kesken :/
Ideoita kellään tai samaa ongelmaa ja siihen löytynyttä ratkaisua?
N27
Kommentit (45)
[quote author="Av Mamma" time="22.01.2015 klo 00:07"]En oikein ymmärrä tuota. Onko miehelläsi kovin lyhyt penis / liikutteko kovin paljon?
[/quote]
Ei ole lyhyt penis, tai no 18cm, ei vissiin pienimmästä päästä.
Liikutaan paljon.. Tarkoitatko sinä millaista liikkumista? Liikutaan noin nyt niinkuin seksissä liikutaan ja itseä liikutellaan :D
Minä kun alan lähestyä huippua niin lantionpohjanlihakset kiristyy ja kiristyy (ei pumppaa/lypsä niinkuin joillakin) ja miehen on mahdotonta saada joko työnnettyä penistä sisään tai jos pysähtyy paikoilleen, penis työntyy väkisin ulos.
Mietein että meneeköhän minun lihakset johonkin spasmiin. Voisikohan olla jotain kiinnikkeitä? Olispa joku leikkaushoito yms.. :/
Kunnolla jotain liukkaria peliin, niin kyllä sen sinne saa survottua. Niin voimakkaita lihaksia kenelläkään ole...
^^ Ei olekaan. Jotain muuta pielessä. Tao mies on niin ruipelo, ettei ole voimaa normaaliin panoliikkeeseen. Koita ap ratsastaa. Silloin uppoaa.
Kokeile liukkaria.
minulle tuli myös mieleen, voiko sinulla olla ns kireet lantiopohjanlihakset. Eli et osaa rentouttaa niitä? Siihen auttaa fysioterapia. Mutta silloin yhdyntä myös sattuu..
pyydä miehen tekevän silloin lyhyttä pupumaista liikettä. Siellä syvällä.
Liukkariakin kokeiltu.
Ei käy kipeää minulla silloin, mutta eipä tunnu muutakaan kun häippäsee se muna sieltä tai liikkuminen on mahdotonta.
Mutta heti kun tajuan tilanteen, saan laukaistua jännityksen, mutta sitten tuntuu että joutuu aloittamaan lähes alusta koko seksin :/
Uskokaa tai elkää, mutta totta on. Täytynee varata aika yksityiselle gunekologille esim.
Kiitos teille asiallisesti vastanneille :)
N27
^niin ja ei ole mies ruipelo sieltä :)
Ap
Lue uusin me naiset siinä oli ko.asiasta juttua
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:03"]
Kunnolla jotain liukkaria peliin, niin kyllä sen sinne saa survottua. Niin voimakkaita lihaksia kenelläkään ole...
[/quote]
Paitsi jos miehellä on large mutta löysä, niin peliä saa survoa sisään apuvälineiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:03"]
[/quote]
Paitsi jos miehellä on large mutta löysä, niin peliä saa survoa sisään apuvälineiden kanssa.
[/quote]
Ei ole sellainenkaan :)
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:35"]
[/quote]
[/quote]
Joo, silloin ei auta kuin kenkälusikka.
[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 08:35"]
[/quote]
[/quote]
Joo, silloin ei auta kuin kenkälusikka.
[/quote]
Ai kamala ku naurattaa !! Täytyypä miehelle hihkasta, että nyt löyty keino ! :'D
Ap
Entä se ratsastus? Tietysti eihän se ehkä miehelle niin mukavaa ole jos puristus on tosi kova, mutta jos se kestäisi sen hetken kun laukeat ja sen jälkeenhän varmasti sunkin lihakset rentoutuu ja on miehen vuoro. Jos istut tukevasti miehen päällä niin eihän sen pitäisi päästä liukumaan ulos?
Itseasiassa ratsastus onkin yksi asennoista joissa onnistutaan parhaiten.
Kiitos vinkeistä, täytyy opetella rentoutusta ja tarvittaessa harkitsen lääkärissä pyörähtämistä (tai sitä kenkälusikkaa :D).
Haluaisin kyllä kokeilla sua :P
Olen muutaman naisen kanssa törmännyt vähän samaan, eräs keski-ikäinen nainen yritti puristaa mun mulkun ulos muttei onnistunut, mut ei se ollut siitä ilmeestä ja sanoista päätellen pahoillaan. Yhdellä toisella ilmeisesti supistelee kanssa lantionpohjalihakset kiihkeimmässä vaiheessa silleen, että meinaa työntää mulkun ulos. Joskun näin käykin, mut jos erektio on edes asteikolla 4/5, niin ei kyllä onnistu. Mulla on ilmeisesti suht samanpituinen kalu kuin miehelläsi.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:09"]Haluaisin kyllä kokeilla sua :P
Olen muutaman naisen kanssa törmännyt vähän samaan, eräs keski-ikäinen nainen yritti puristaa mun mulkun ulos muttei onnistunut, mut ei se ollut siitä ilmeestä ja sanoista päätellen pahoillaan. Yhdellä toisella ilmeisesti supistelee kanssa lantionpohjalihakset kiihkeimmässä vaiheessa silleen, että meinaa työntää mulkun ulos. Joskun näin käykin, mut jos erektio on edes asteikolla 4/5, niin ei kyllä onnistu. Mulla on ilmeisesti suht samanpituinen kalu kuin miehelläsi.
[/quote]
Me on laitettu joskus miehelle vielä penisrengas jo ennestään kivikovaa seisokkia pitämään ja mies suuttuu kun työnnän hänet ulos. Hän haluaisi tulla yleensä aina minun kanssa samaan aikaan, minkä tuon "kramppaus" yleensä aiheuttaa jos aadaan muna pysymään sisällä. Mutta ne kerrat on valitettavan harvassa. Mies kokee runkkaavansa itsensä loppuun minuun, minun tulemisen jälkeen.
ei voi olla liian voimakkat tervesin mies
Minulla oli aikoinaan suhde erään balettitanssijanaisen kanssa. Hänen orkkujensa aikana sai olla tarkkana ettei kulli luiskahda ulos. Joskus oli myös oli heppi hellänä vielä monta päivää viikonlopun jäljiltä. Hänellä oli tietenkin äärimmäisen treenattu kroppa ja tietenkin myös nuo lantionpohjan lihakset.
Mies suuttuu kun työnnän hänet ulos :D
Ymmärrän ongelmasi sisko mutta en voinut olla nauramatta kun ajattelin vihaista miestä panemassa.
En oikein ymmärrä tuota. Onko miehelläsi kovin lyhyt penis / liikutteko kovin paljon?