Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

liian voimakkaat lantionpohjanlihakset?

Vierailija
21.01.2015 |

Meillä on miehen kanssa sellainen ongelma, että kun minä kiihotun paljon, puristan miehen peniksen ulos. En siinä kiihkon tilassa tiedosta lihaksieni käyttöä ja tämä alkaa olla jo rasittavaa, koska nautinto ns loppuu kesken kummaltakin, koska lihakseni supistavat liian kovaa.
Olemme kokeilleen kaikkia mahdollisia asentoja ja seksikeinuakin, mutta nyt alkaa keinot loppua kesken :/

Ideoita kellään tai samaa ongelmaa ja siihen löytynyttä ratkaisua?

N27

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on itsellenikin tuttu ongelma, vaikka olen kaksi lasta synnyttänyt. Orgasmin lähestyessä supistun voimakkaasti ennen kun alapääni alkaa tehdä sellaista imuliikettä. Mieheni sanoo, että se imuliike tuntuu taivaalliselta, mutta sisällä pitäisi pysyä sen supistuksen ajan...
olen hyvin kostuva, joten liukkari ei auta. Miehelläni on hyvä, keskikokoinen peli ja hyvä seisokki.
Olemme havainneet hyväksi asennoksi takaapäin ja ratsastus eri variaatioissa. Myös supistuksen aikana vain pienet vähän pumppaavat työnnöt auttavat.
Kokeilkaa eri tapoja.
Ja ongelma on käsittääkseni aika yleinen kun lantiopohjan lihastreeni-ohjaus on lisääntynyt.

Vierailija
22/45 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt sitten oravapillun vastakohta, "painu helvettiin täältä!"-pillu? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani menee tuo pillun/lantiopohjanlihasten kireys jotenkin himon mukaan eli jos se on sellaisessa super kiimaisessa olotilassa niin sillä on ja niin vahvat lantionpohjanlihakset että se meinaa välillä puristaa munani ulos ja olen oppinut tunnistamaan tuon "kiiman" jo ennen aktia ihan pillun kosteuden ja turvotuksen mukaan ja silloin on parempi antaa ensin vaikka suullisia iloja että nainen saa orkun niin sen jälkeen nuo lantionpohjanlihakset rentoutuu jonka jälkeen vasta munan kanssa heilumaan :)

Ja jos ei ole vielä esileikin aikana "liian" kiihoittunut niin hyvin useasti juuri ennen orgasmia niin kuin ketjun aloittajakin kertoi alkaa lihakset puristamaan liikaa ja sisällä on todellakin yritettävä pysyä eikä voi tehdä liian pitkiä työntöjä vaan on pysyteltävä melko syvällä ja tehtävä sellaista pientä liikettä vaan ettei orkku jää saamatta.

JOskus on käynyt niin hyvä tuuri että olen itse juuri lauennut ja muna alkaa jo hieman löystymään mutta on vielä sisällä ja samalla hetkellä vaimoni saa orgasmin niin silloin muna kyllä suorastaan lentää pimpan puristuksesta ulos.

Vierailija
24/45 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jotenkin oudolta kuvitella, että lihakset, joissa on voimaa enintään saman verran kuin peukaloissa, päihittää miehen lantion. Noh, oppia ikä kaikki.

Vierailija
25/45 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on joko pehmeä tai taitamaton. Kyllä se kalu pysyy, jos on tarpeeksi kova ja mies osaa ottaa naisen kuten pitää.

Vierailija
26/45 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän löysä muna tule löysästä värkistä ulos.

Vierailija
27/45 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiva että täällä on muitakin jotka tuntee ongelman! Ja nuo turhat lätinät löysämunista ohitan :)
Onnistuttiin lemppariasennossa nyt muilla tosi pienillä "nylkytys"liikkeillä ja olipas mukavaa! Mieskin sanoi että oli mukavaa kun pysyi sisällä vaikka ei kovin hyvältä tunnukaan se murskainpuristus, mutta tosiaan se orgasmin aikainen lypsy onkin sitten vertaansa vailla :) ap

Vierailija
28/45 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt neljä lasta ja koskaan ei muna ole lipsunut pihalle tahtomattaan. Olen siis avarapilluinen aiempien kirjoitusten perusteella.

Vierailija
29/45 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole lihasten kunnosta, vaan spasmista vaginassa. Oire on yleensä psyykkinen.

Vierailija
30/45 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas?!

Harjoittele vetämään sisään sen ulsotyöntämisen sijaan.

Lihasten aktivoinnin ajoituskysymys...harjoittele.

Vierailija
31/45 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:32"]Kyse ei ole lihasten kunnosta, vaan spasmista vaginassa. Oire on yleensä psyykkinen.
[/quote]
Aijaa! Mitenkä tämä on psyykkistä?

Ap

Vierailija
32/45 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 21:59"]Joonas?!

Harjoittele vetämään sisään sen ulsotyöntämisen sijaan.

Lihasten aktivoinnin ajoituskysymys...harjoittele.
[/quote]

Tämä. Työntämällä ulos saan minäkin, avarapilluinen kolmen äiti tussun niin suppuun ettei sinne pääse kuin väkivalloin sisään. Oikeaoppisesti kiskomalla sisään kaikki sujuu ja tuntuu itsestäkin hyvältä. Ja avara tosiaan olen.

Vierailija
33/45 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun jotkut väittävät, ettei lantionpohjasta voi löytyä voimaa tarpeeksi, niin tiedoksenne, että sitä kyllä löytyy. Vaginismissa kun lantionpohja on niin kireenä, ettei mene senttiäkään sisälle ilman, että tekee molemmille kipeetä, eikä siltikään mene. Joka keskusteluun eksyy aina näitä kaikkitietäviä kahta-kolmea naista kokeilleita seksisankareita, joille kaikki muu kuin omat kokemukset ovat silkkaa satua. Kasvakaa aikuisiksi ennen kuin kommentoitte toisten ongelmia. Vaikka ollaan netissä, niin voi käyttäytyä asiallisesti.

Vierailija
34/45 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginismi ei juurikaan aiheudu lantionpohjalihasten harjoittelusta, vaan on ainakin useimmiten ikävä sairaus, (joskus psyykkinen) joka saattaa estää sukupuolielämän kokonaan. Liian vahva lihaksisto alapäässä tuskin on kenenkään tavoite ja yksikään mies tuskin haluaa yhdyntää, joka aiheuttaa kipua (kummallekaan.)

Vierailija
35/45 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tollanen aloittajan mainitsema vaiva pitäisi hoitaa kuntoon käymällä gynellä. Ajastaan tulee ainakin miehen kannalta ongelmaa ja seksin välttelyä yhdynnän muodossa, jos tekee kipeää.

Vierailija
36/45 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!
En olekaan kuullut tuollaisesta kuin vaginismi. Varaan heti alkuviikosta ajan gynekologille.

Ap

Vierailija
37/45 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 11:16"]

Kiitos vastauksista! En olekaan kuullut tuollaisesta kuin vaginismi. Varaan heti alkuviikosta ajan gynekologille. Ap

[/quote]

Niin vaginismista tuskin on tilassasi kyse, koska vaginismi johtuu siitä, ettei halua sisälleen mitään. Silloin yhdyntä onnistu alkuunkaan. Johtuu siis esimerkiksi yhdyntäpelosta tai kivusta. Mutta gynellä käynti varmasti on hyvä idea.

Vierailija
38/45 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin taas näkee että pillu on vain ja ainoastaan lisääntymistä varten ja perse huvipanoja varten

Vierailija
39/45 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä kaikenlaisia kokemuksia teillä. Meillä ei ole ongelmaa halutessa piukasti puristavasta pillusta, pikemminkin päinvastoin. Vaimo on vuosia treenannut alapäänsä lihaksia eri tavoin ja selvästi nauttiikin siitä. Joskus kun painan peniksen mahdollisimman syvään vaimo puristaa voimakkaasti ja sitä melkein jää nalkkiin pilluun. Meidän "voimanainen" tuntuu nauttivan tilanteesta.

Vierailija
40/45 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kiva että täällä on muitakin jotka tuntee ongelman! Ja nuo turhat lätinät löysämunista ohitan :)

Onnistuttiin lemppariasennossa nyt muilla tosi pienillä "nylkytys"liikkeillä ja olipas mukavaa! Mieskin sanoi että oli mukavaa kun pysyi sisällä vaikka ei kovin hyvältä tunnukaan se murskainpuristus, mutta tosiaan se orgasmin aikainen lypsy onkin sitten vertaansa vailla :) ap

Vaimollani ollut nuoresta lähtien  tuollainen pillu. Hän on aina halunnut ison kaluni tyveä myöten sisään hieromaan pillun pohjaa. Kun orgasmi on ollut tulollaan on pillu vielä lypsänyt ja riipinyt kaluani vielä syvemmälle. Onneksi kaluni ollut myös paksu ja kivikova, joten kestänyt myllytystä hyvin. Aivan taivaalllista molemmille, vaikka joku kerta oltiinkin nuorina nalkissa.  Vaimon pillu ei ole koskaan edes yrittänyt työntää  kaluani ulos, ei olisi kyllä pystynytkään. Tuo oli melkein joka kertaista ja totuin siihen, että kaluni aristeli jälkikäteen. Oli sen verran rajuja käsittelyitä. Mutta minun ja kaluni sydämmen vei kun ole edes pystynyt kuvittelemaan mitään suurempaa nautintoa. Nyt vanhemmiten jo pillu rauhottunut, ja lypsäminen jäänyt pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme