Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ulkomaalainen kumppani on edelleen monelle

Vierailija
07.11.2021 |

ulkopuoliselle ihmiselle ongelma?

Itselläni on ulkomaalainen mies ja en ole ikinä ollut näin onnellinen. Silti minun onni, tuntuu olevan joltain pois. Varsinkin kun se onni ei nyt tullut valkoihoisen miehen roolissa.

Ja silti arvostan myös suomalaisia miehiä, minulla on paljon heitä ystävinä. Nämä nenän nyrpistäjät ovat usein naisia...

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekarotuisilla jälkeläisillä on paljon sairauksia.

Päinvastoin. Liian kapea geeniperimä tuottaa paljon perinnöllisiä sairauksia.

Vierailija
2/50 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekarotuisilla jälkeläisillä on paljon sairauksia.[/quote

Jaa, meillä ei ole eikä tule yhteisiä lapsia. Sori siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekarotuisilla jälkeläisillä on paljon sairauksia.

Päinvastoin, kun sisäsiittoisuus vähenee.

Vierailija
4/50 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kysymys on myös siitä voisitteko asua yhtä hyvin kumman tahansa kotimaassa eikä vain Suomessa. Jos se puoliso on kotoisin esimerkiksi Yhdysvalloista, Saksasta tai Japanista eikä mistään takapajuisesta kehitysmaasta,  niin silloin se lähtötilanne on tasaveroisempi.

Vierailija
5/50 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muslimi ja kuljetko jo hijabissa tai burkassa? Mitä mieltä aloittaja olet jos mies hakee thaikuista ladyboyn itselleen?

No ei ole enkä ole minäkään.

Mun ei toisten tekemiset kiinnosta. Jos joku haluaa thaikku kumppanin, siitä vaan.

Vähän huokuu katkeruus sun kommenteista.

Vierailija
6/50 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin ap, jos olisit kertonut edes yhden esimerkin. Tuo nenän nyrpistäminen kun ei tarkoita ole mitään.

Vierailija
7/50 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te järjettömät vieläkään tajua? Se käärme joka paratiisissa vietteli Eevan, oli musta mies. Eeva tuli kaksoisraskaaksi miehelleen Adamille sekä käärmeelle. Cain, joka oli musta, tappoi Aabelin joka oli valkoihoinen. Cainin merkki on musta iho. Älkää sekaantuko käärmeen siemeneen.

En tajua. Eiköhän ihonväri ole riippuvainen pigmentin määrästä ja se taas määräytyy sen mukaan missä päin maailmaa asuu. Ts aurinkoisissa maissa iho muodostaa enemmän pigmenttiä jottei iho pala.

Mutta mun mies ei ole musta. Ulkomaalainen ei aina tarkoita mustaa.

Vierailija
8/50 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tilanteessa on hankalaa jos lapsen vanhempi asuu eri maassa kuin toinen vanhempi. Tai ajattele miltä tuntuisi asua miehen kotimaassa kun olette eronneet niin ihan vaan sen takia että mies ei anna lupaa muuttaa lasten kanssa suomeen.

Erilaisten kukttuurien yhteensovittamisessa tahtoo usein tulla yhteentörmäyksiä. Monesti näitä ei osaa edes ennakoida enenkuin osuu kohdalle.

Yhteisen äidinkielen puuttuminen vaikeuttaa kommunikointia.

Itselle olisi ollut mahdollista mennä yhteen ulkomaisen miehen kanssa ainakin jos suunnilleen samanlaisesta kulttuurista peräisin mutta onneksi löysin suomalaisen miehen.

Vierailija
9/50 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, älä vaan kerro mitä on tapahtunut.

Vierailija
10/50 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täältä poistuu ketjut thai naisista?

Vierailija
11/50 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis kuulla, että me suomalaiset naiset olemme sinulle kateellisia. Useimmat meistä eivät ole.

Vierailija
12/50 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaunis nainen valitsee huonon pettävän ylimielisen ulkomaalaisen kunnollisen suomalaisen miehen sijaan?

Jos taas et ole kaunis niin luulenpa ettei kukaan välitä. Päinvastoin jotain säälipisteitä voi tulla. Voi voi kun ei läskiulla saanut suomalaista niin piti ottaa ulkkari.

Ja kyllä ne kaikki ulkkarit pettää lukuunottamatta joitain valkoihoisia länkkäreitä. Tiedän koska pyörin noissa ulkkari piireissä.

Vierailija
13/50 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun äiti sano aikoinaan, et naiset on yleensä semmosia, et tota ne vaatii tyhmän miehen, jolla on paljon rahaa ja pitkä kalu." P.Siitoin

Vierailija
14/50 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nyt P.Siitoin appreciation-ketju.

Vierailija
15/50 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olisin sitä mieltä, että lähetetään kaikki pakolaisne ekerit Lappiin lumitöihin. Joulupukkikin tarvitsee mustia tonttuja. Se on tasa-arvoa." P.Siitoin

Vai niin. T. Siitin

Vierailija
16/50 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis kuulla, että me suomalaiset naiset olemme sinulle kateellisia. Useimmat meistä eivät ole.

Olipa ylimielisesti kirjoitettu.

Vierailija
17/50 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te järjettömät vieläkään tajua? Se käärme joka paratiisissa vietteli Eevan, oli musta mies. Eeva tuli kaksoisraskaaksi miehelleen Adamille sekä käärmeelle. Cain, joka oli musta, tappoi Aabelin joka oli valkoihoinen. Cainin merkki on musta iho. Älkää sekaantuko käärmeen siemeneen.

Tätä ei enään opeteta, vaikka lukee raamatussa. Lukeeko myös koranissa?

Vierailija
18/50 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä tunnen sotilaita, fanaattisia tappajia, sissimajureita, ja ne on kamalia juoppoja ja kauheita pukkeja. Kauheita tappajia. Se liittyy jotenkin yhteen. Meidän puolueesta on 90% kovia ottamaan ja kovia pukkeja. Minullakin on viimeisen kymmenen vuoden aikana suhde 800 eri naisen kanssa." P.Siitoin

Vierailija
19/50 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olen ollut teatterissa ja vankilassa ja kaikkea ja minä olen nähnyt homoja ja lesboja, se on kamalaa... vedetään toista p erseeseen, tulee semmonen ripulinen ky rpä sieltä ulos. Se on inhottavaa." P.Siitoin

Vierailija
20/50 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Henget ilmoitti minulle, että synnyn seuraavassa elämässäni Yhdysvaltoihin. Minusta tulee seuraavassa elämässäni USA:n presidentti. Näin on ilmoitettu." P.Siitoin