Miksi ulkomaalainen kumppani on edelleen monelle
ulkopuoliselle ihmiselle ongelma?
Itselläni on ulkomaalainen mies ja en ole ikinä ollut näin onnellinen. Silti minun onni, tuntuu olevan joltain pois. Varsinkin kun se onni ei nyt tullut valkoihoisen miehen roolissa.
Ja silti arvostan myös suomalaisia miehiä, minulla on paljon heitä ystävinä. Nämä nenän nyrpistäjät ovat usein naisia...
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
"Viidakkokansoilta puuttuu tieto ja mistään lahjakuudesta on aivan turha puhuakaan" P.Siitoin
Ahaa, tulee tietoa rajan takaakin.
Vierailija kirjoitti:
Ero tilanteessa on hankalaa jos lapsen vanhempi asuu eri maassa kuin toinen vanhempi. Tai ajattele miltä tuntuisi asua miehen kotimaassa kun olette eronneet niin ihan vaan sen takia että mies ei anna lupaa muuttaa lasten kanssa suomeen.
Erilaisten kukttuurien yhteensovittamisessa tahtoo usein tulla yhteentörmäyksiä. Monesti näitä ei osaa edes ennakoida enenkuin osuu kohdalle.
Yhteisen äidinkielen puuttuminen vaikeuttaa kommunikointia.
Itselle olisi ollut mahdollista mennä yhteen ulkomaisen miehen kanssa ainakin jos suunnilleen samanlaisesta kulttuurista peräisin mutta onneksi löysin suomalaisen miehen.
Kylla nyt maalaat piruja seinalle. Minulla on muslimimies, korkeasti koulutettu USAssa. Taalla on niin monennakoista vakea etta kukaan ei kiinnita mitaan huomiota, ihan ollaan amerikkalaisia siinakuin muutkin. Suomessa ei ikina onnistuisi.
Ketju täynnä oksettavia rasseja.
Teille kaikille toivon ulkomaalaisia vävyjö ja miniöitä.
Kerro se naisille.
Korealainen naiseni kärsii tuosta, kuten myös minä.
Suominaiset, tsiljoonannen kerran, en ole ostanut häntä. Hänen vanhempansa muuttivat Suomeen ajat sitten ja hän on syntynyt täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Viidakkokansoilta puuttuu tieto ja mistään lahjakuudesta on aivan turha puhuakaan" P.Siitoin
Ahaa, tulee tietoa rajan takaakin.
Kuule, meikäläiselle ei koskaan tule vierasrot uiset kieroilemaan.
Meidän kanssa ei koskaan pelleillä, magnumit on täällä aina valmiina. P.Siitoin
Miksi Koraanin pitäisi olla ajankohtainen Suomessa? Pidä Koraani omana tietonasi.
Vierailija kirjoitti:
"Sanoisin näin, että lesbot pitäisi ottaa kiinni, pistettäisiin käsiraudoilla kädet ja nilkat yhteen ja sitten kun ne pakkon ussittaisiin niin kyllä vauvoja tulisi. Ei ne enää sen jälkeen olisikaan lesboja."
Eli jos sulle annettaisiin tarpeeksi krypää peppuun niin et olisi hetken päästä enää hetero?
Kaverilla on pohjoisafrikkalainen vaimo, ihan fiksu ja yritteliäs. Ei oikein onnistu saamaan suomalaisista naisista ystäviä. Ovatko naiset siis kateellisia kun mies on ihan tavallinen, mutta aika hyvin toimeentuleva.
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä oksettavia rasseja.
Teille kaikille toivon ulkomaalaisia vävyjö ja miniöitä.
Nyt sekoitat r asismin ja huumorin. Olisikohan niin, että noilla P.Siitoin sitaateilla nauretaan r asisteille? Naiset ja huumorintaju. Kaksi asiaa jotka harvoin kohtaavat.
"Irstailija olen kyllä. Olen perverssi. Äitini toivoi minusta teologia, mutta minusta tulikin rivologi." P.Siitoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te järjettömät vieläkään tajua? Se käärme joka paratiisissa vietteli Eevan, oli musta mies. Eeva tuli kaksoisraskaaksi miehelleen Adamille sekä käärmeelle. Cain, joka oli musta, tappoi Aabelin joka oli valkoihoinen. Cainin merkki on musta iho. Älkää sekaantuko käärmeen siemeneen.
En tajua. Eiköhän ihonväri ole riippuvainen pigmentin määrästä ja se taas määräytyy sen mukaan missä päin maailmaa asuu. Ts aurinkoisissa maissa iho muodostaa enemmän pigmenttiä jottei iho pala.
Mutta mun mies ei ole musta. Ulkomaalainen ei aina tarkoita mustaa.
Teoriasi pigmentistä ei kestä kriittistä tarkastelua. Jos otetaan musta ihoinen mies ja nainen , ja he muuttavat Suomeen. Sukupolvesta toiseen heidän ihonvärinsä pysyy yhtä mustana, jos he pariintuvat vain kaltaistensa kanssa. Miksi heidän ihonsa ei vaalene? Etelä-afrikassa on paljon valkoihoisia. He ruskettuvqt muttei heidän jälkeläisistään tule ns mustia. Lähi-idän maissa on yhtä kuumaa kuin afrikassa. Kuitenkin he ovat vaaleaihoisia ja monet sinisilmäisiä sukupolvesta toiseen. Selittäkääpä tämä tosiasia.
Ei kukaan ole kyllä mun ulkomaalaista miestä tai meidän suhdetta kohtaan ollut mitenkään negatiivinen. Mies on skotti ja on aina käynyt Suomessa asuessamme it-alan töissä.
Vierailija kirjoitti:
"Irstailija olen kyllä. Olen perverssi. Äitini toivoi minusta teologia, mutta minusta tulikin rivologi." P.Siitoin
Pikkupojat pois naisten palstalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te järjettömät vieläkään tajua? Se käärme joka paratiisissa vietteli Eevan, oli musta mies. Eeva tuli kaksoisraskaaksi miehelleen Adamille sekä käärmeelle. Cain, joka oli musta, tappoi Aabelin joka oli valkoihoinen. Cainin merkki on musta iho. Älkää sekaantuko käärmeen siemeneen.
En tajua. Eiköhän ihonväri ole riippuvainen pigmentin määrästä ja se taas määräytyy sen mukaan missä päin maailmaa asuu. Ts aurinkoisissa maissa iho muodostaa enemmän pigmenttiä jottei iho pala.
Mutta mun mies ei ole musta. Ulkomaalainen ei aina tarkoita mustaa.
Teoriasi pigmentistä ei kestä kriittistä tarkastelua. Jos otetaan musta ihoinen mies ja nainen , ja he muuttavat Suomeen. Sukupolvesta toiseen heidän ihonvärinsä pysyy yhtä mustana, jos he pariintuvat vain kaltaistensa kanssa. Miksi heidän ihonsa ei vaalene? Etelä-afrikassa on paljon valkoihoisia. He ruskettuvqt muttei heidän jälkeläisistään tule ns mustia. Lähi-idän maissa on yhtä kuumaa kuin afrikassa. Kuitenkin he ovat vaaleaihoisia ja monet sinisilmäisiä sukupolvesta toiseen. Selittäkääpä tämä tosiasia.
Harvoin tulee luettua mitään näin tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sanoisin näin, että lesbot pitäisi ottaa kiinni, pistettäisiin käsiraudoilla kädet ja nilkat yhteen ja sitten kun ne pakkon ussittaisiin niin kyllä vauvoja tulisi. Ei ne enää sen jälkeen olisikaan lesboja."
Eli jos sulle annettaisiin tarpeeksi krypää peppuun niin et olisi hetken päästä enää hetero?
"Turha on elää, turha on kuolla, turha on vanhojen naisten vi ttuja nuolla, koska todellinen mies on sotilas, juoppo ja pukki. Jokainen mies itkee, nuolee vi tun ja vetää käteen, mutta harva sen tunnustaa. Mutta minä na tsiupseerina tunnustan ne kaikki."
Moni on heti kuvittelemassa, että se ulkomaalainen on tietenkin joku tummaihoinen tai muslimi. Mutta se voi olla myös ruotsalainen, saksalainen tai vaikka Kanadalainen. Miten nämä ovat yhtään huonompia kuin suomalaiset miehet? Aika suuret luulot joillakin. Tähän asti olen ollut vain suomalaisten kanssa, mutta nyt olen ulkomaalaisen kanssa. On syntynyt ihan toisella puolella maapalloa, mutta eurooppalaiset vanhemmat. Asunut täällä jo useita vuosia ja töitä tekee kovasti. Kohteliain, hellin, ja positiivisin tyyppi mitä ylipäätään olen tavannut. Ulkonäköön en edes mene, palstaulit vetää muuten herneen nokkaan. 😉
Vierailija kirjoitti:
Moni on heti kuvittelemassa, että se ulkomaalainen on tietenkin joku tummaihoinen tai muslimi. Mutta se voi olla myös ruotsalainen, saksalainen tai vaikka Kanadalainen. Miten nämä ovat yhtään huonompia kuin suomalaiset miehet? Aika suuret luulot joillakin. Tähän asti olen ollut vain suomalaisten kanssa, mutta nyt olen ulkomaalaisen kanssa. On syntynyt ihan toisella puolella maapalloa, mutta eurooppalaiset vanhemmat. Asunut täällä jo useita vuosia ja töitä tekee kovasti. Kohteliain, hellin, ja positiivisin tyyppi mitä ylipäätään olen tavannut. Ulkonäköön en edes mene, palstaulit vetää muuten herneen nokkaan. 😉
AP kirjoitti, että ei ole valkoihoinen.
Tästä keskustelusta huomaa hyvin miten rasistista ja yksinkertaisen tyhmää porukkaa täällä pyörii. Teillä täytyy olla todella paha olo. Melkein jo hävettää teidän puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP kirjoitti, että ei ole valkoihoinen.
Ap kyllä, mutta joku muu kirjoitti esimerkiksi että jos ei saa suomalaista, niin pitää ottaa se ulkomaalainen. Ihan kuin tosiaan se suomalainen mies on se maailman paras. Vaikka ihan samanlainen on kuin muutkin. Itse enemmän ihmettelen kuinka sain tuon ulkomaalaisen mieheni, sen verran täyden 10 mies on.
"Vastaavasti me a rjalaiset ollaan tietyssä kehitysasteessa. Meillähän ei ole mitään sukulaisuutta Aatamiin ja Eevaan. Meidät on luotu Atlantis-mantereelle, josta me ollaan jouduttu tänne. Jehova taas loi ju utalaisen rodun. Kiinalaiset ja japanilaiset ja muut vi nosilmät on puolestaan tulleet toiselta planeetalta. Sellaiselta planeetalta, joka oli maan ja Marsin välissä, joka räjähti ja josta on enää jäljellä vain asteroidivyöhyke." P.Siitoin